Oh is dat zo joh ??? Dan wil ik weer terug naar school !!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
2 weken vrij is vakantie! Voor werkende mensen.. Het is geen school meer!
echte vrouwen drinken geen bier!quote:
Precies. Dat gejank, dan hadden ze maar langer over hun studie moeten doen. Het enige voordeel van een studie is de vakantie. En vooral de hoeveelheid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
2 weken vrij is vakantie! Voor werkende mensen.. Het is geen school meer!
vrijdag avond kosten technisch gezien: Wat drink je dan?quote:
Die geven het aan hun manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
echte vrouwen drinken geen bier!
Dan kun je niet meer betaald fokkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh is dat zo joh ??? Dan wil ik weer terug naar school !!!
Je bent een selectieve lezer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Dat gejank, dan hadden ze maar langer over hun studie moeten doen. Het enige voordeel van een studie is de vakantie. En vooral de hoeveelheid.
Hmmm daar heb je ook weer gelijk inquote:
Nee, ik geef je gelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je bent een selectieve lezer?
Ik studeer, maar werk in mn vakantie.
Dus nee, ik heb geen vakantie.
Moet ik rijden? Want dan drink ik cola light...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vrijdag avond kosten technisch gezien: Wat drink je dan?![]()
![]()
Zolang ik geen advertentie heb om in te voeren heb ik pauzequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef Pheno het volgende:
Nog 3 kwartier en dan pauze.
Rijden? neei k zou niet weten waarom je zou moeten rijden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moet ik rijden? Want dan drink ik cola light...
En ik betaal mn eigen drankjes wel hoor
Tear is bezig om een Full Page Full Color te maken voor de Zaterdag editie van het DvhN!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zolang ik geen advertentie heb om in te voeren heb ik pauze
En dat is zo'n 7 uur per dag...
Omdat ik niet in de stad zelf woonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Rijden? neei k zou niet weten waarom je zou moeten rijden?
he?? Lijkt net een cliffhanger verhaal zo.. einde van de thread nl.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef -Magnolia- het volgende:
Godvergeten snertgemeente!
Ik ga straks enorm op mn flikker krijgen van mn baas
Huh wat ben ik aan het doen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tear is bezig om een Full Page Full Color te maken voor de Zaterdag editie van het DvhN!
Hoezo dat dan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef -Magnolia- het volgende:
Godvergeten snertgemeente!
Ik ga straks enorm op mn flikker krijgen van mn baas
ah het vrijbuiterslevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik heb letterlijk geen vakantie...
Ik doe werken in mn vakantie, volgende week begin ik weer met mn studie.
Full Page Full color advertentie aan het maken!quote:
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Omdat ik niet in de stad zelf woon
En mn OV heeft vakantie
De gemeente Bedum moet een advertentie doorgeven voor 12.00uur.. dan akn ik m nog invoeren..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
he?? Lijkt net een cliffhanger verhaal zo.. einde van de thread nl.
Euh oh ? Hoe doe ik dat dan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Full Page Full color advertentie aan het maken!voor in het DvhN van komende zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |