En waar was de reis heengegaan? en hoe was het daar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zit hier nog bij te komen van de terugreis en van een zeer korte nacht...![]()
![]()
![]()
![]()
wat vind je maar niks?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
en toch he..vind ik dat maar niks....![]()
wat is niks?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
en toch he..vind ik dat maar niks....![]()
nou nja zeg....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
En waar was de reis heengegaan? en hoe was het daar?
scheer je weg ochtendhumoriquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ioeh wordt boos, gooi met het servies (van fruts)
omdat het topic er snel moet zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen OP als je er opkomt...waarom moet het altijd "later"....![]()
ik ben ook ongeveer 4 weken hier niet meer geweest ongeveerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou nja zeg.......kom je van Mars of zo....
![]()
![]()
..ben 2 weken we geweest, naar Moorea (Frans Polynesie)..en je hebt het niet eens gemerkt.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik vanochtend zelfs heel lief in je fobo gereageerd...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
En waar was de reis heengegaan? en hoe was het daar?
ah wkej..dat verklaard een hoop...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:08 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ik ben ook ongeveer 4 weken hier niet meer geweest ongeveer
in de vakantie heb ik het normaal drukker met andere dingen, zoals zwemmen etc...
maar het was wel gezellig daar?
Effe wennen nog... moet um vaker horen net als met de vorigenquote:
Ik wil het ook zelf doen al doe ik het graag voor een ander. Maar in sommige gevallen, als jij nog aan het douchen bent/aankleden en je bent al te laat is het wel eens makkelijk als het voor je wordt gedaanquote:Ik smeer ook m'n eigen brood, al is het maar omdat ik het hier op m'n werk doe...
En mijn vriendin staat te vroeg op, dus mag ze het ook zelf doen!
![]()
Scheelt weer dat je ze niet beide tegelijk hoeft te nuttigen... wie zei er trouwens iets over nuttigenquote:Idd... koffie met watermeloen...![]()
Ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik vanochtend zelfs heel lief in je fobo gereageerd......merk je niet eens dat ikweg was...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Effe wennen nog... moet um vaker horen net als met de vorigen
[..]
Ik wil het ook zelf doen al doe ik het graag voor een ander. Maar in sommige gevallen, als jij nog aan het douchen bent/aankleden en je bent al te laat is het wel eens makkelijk als het voor je wordt gedaan
[..]
Scheelt weer dat je ze niet beide tegelijk hoeft te nuttigen... wie zei er trouwens iets over nuttigen
Ik zou niet weten wat je anders met koffie moet doen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scheelt weer dat je ze niet beide tegelijk hoeft te nuttigen... wie zei er trouwens iets over nuttigen
zit jij dan anoniem te kijken.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ga even kijken
ahh, ik zie hetreactie
wowie, in zo'n kooi, of "los"? lijkt mij in ieder geval erg mooiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ah wkej..dat verklaard een hoop...![]()
hwas daar mega super geweldig.....![]()
...heb zelf tussen de haaien gezwommen...
![]()
![]()
![]()
nee....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je anders met watermeloen moet doen...![]()
ik nooit anoniemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zit jij dan anoniem te kijken.....???
los..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:12 schreef vdvorst het volgende:
[..]
wowie, in zo'n kooi, of "los"? lijkt mij in ieder geval erg mooi
Schijnbaar dus wel met Watermeloen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je anders met koffie moet doen...![]()
Inderdaad, is te hopen dat ze geen honger hadden danquote:
ze werden ter plekke gevoerd zodat ze ons met rust lieten....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:14 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Inderdaad, is te hopen dat ze geen honger hadden dan
dat scheelt een hoopquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze werden ter plekke gevoerd zodat ze ons met rust lieten....![]()
ook tussen mega-roggen gezwommen....maar da echt mega-groot....quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ook tussen mega-roggen gezwommen....maar da echt mega-groot.......die dingen zijn zo mooi....en komen gewoon naar je toe....
![]()
In stukken snijden, drank erbij en, even laten intrekken en eten maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnbaar dus wel met Watermeloen?
Vertel eens?![]()
![]()
ik heb daar vissen gezien van echt alle kleuren van de regenboog...en zelfs tjdens duiken een echte "NEMO" gezien....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:18 schreef vdvorst het volgende:
[..], ik denk, als ik deze vakantie een goudvis zie, dat het al veel is
nah...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:19 schreef covie het volgende:
[..]
In stukken snijden, drank erbij en, even laten intrekken en eten maar[afbeelding]
Die heb ik laatst trouwens ook gezien, in het zwembadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb daar vissen ezien van echt alle kleuren van de regenboog...en zelfs tjdens duiken een echte "NEMO" gezien......die zijn lie-ief...
![]()
en waar ga jij op vakantie dan...????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:21 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Die heb ik laatst trouwens ook gezien, in het zwembad
ook paar van die kleine haaien enzo,
Oh ja op deze manier nuttig je het alsnog...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah......das pas saai...er is nog zoveel mogelijk....
![]()
Renesse aan zeequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en waar ga jij op vakantie dan...????
dit is oldschoolquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:09 schreef covie het volgende:
Ik zit te zoeken in die lijst naar [KSC 384] blablabla
Maar het topic ik weer gevonden.
Kegelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:22 schreef covie het volgende:
[..]
Oh ja op deze manier nuttig je het alsnog...![]()
Dan ben ik ook wel benieuwd [afbeelding]![]()
cool...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Renesse aan zee
Met vrienden enzo(vorig jaar ook, was echt gezellig
I NEED HELP....!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dit is oldschool
JJ, KOM EENS MET DIE FOTO'S!
Watermeloen kan je ook nog uitpersen en opdrinken....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnbaar dus wel met Watermeloen?
Vertel eens?![]()
![]()
Ooooooooooooooooooooohhhhquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[afbeelding]
eens kijken of het lukt....
dit zagen wij dus elke avod vanaf ons bungalow.....![]()
![]()
das ook nuttigenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Watermeloen kan je ook nog uitpersen en opdrinken....![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das ook nuttigen
je lult je d'r weer mooi uit
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:42 schreef Shitonya het volgende:
als hij per ongeluk zichzelf in brand had gestoken was het mooier geweest
en dan te bedenken dat dat al sinds half 8 isquote:
Goeiemorgen in het vakantiefoto-topique.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:43 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:46 schreef OA het volgende:
En nu ga ik hard aan het werk!![]()
Ben ws wel tot 12u weg uit het topic....![]()
Zo druk op je werk of doe je alsof ^quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:46 schreef OA het volgende:
En nu ga ik hard aan het werk!![]()
Ben ws wel tot 12u weg uit het topic....![]()
Je bent hier duidelijk nieuwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Zo druk op je werk of doe je alsof ^
Mja, maar omdat hij zei dat hij tot een uur of 12 niet meer zou reageren.. je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent hier duidelijk nieuw
Niemand hier heeft het druk op werk.
Ook al heeft OA aangekondigd dat ie het 10 keer drukker heeft op werk dan normaal, is het nog goed te doen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent hier duidelijk nieuw
Niemand hier heeft het druk op werk.
Ook al heeft OA aangekondigd dat ie het 10 keer drukker heeft op werk dan normaal, is het nog goed te doen
Dat zegt ie wel vaker, maar dan post ie om het kwartier dat ie het zo druk heeft of om de 10 min dat het wel meevaltquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja, maar omdat hij zei dat hij tot een uur of 12 niet meer zou reageren.. je weet maar nooit.
uhuh, weet je 't nuquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja, maar omdat hij zei dat hij tot een uur of 12 niet meer zou reageren.. je weet maar nooit.
ik heb het altijd zo druk, dat ik de hele dag de tijd heb om te fokken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:59 schreef Shitonya het volgende:
ohzo.. mja ik ken ook van die mensen..zeggen ze dat ze het zó druk hebben en vervolgens om de paar minuten toch blijven reageren -_-
Hoiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:59 schreef Shitonya het volgende:
ohzo.. mja ik ken ook van die mensen..zeggen ze dat ze het zó druk hebben en vervolgens om de paar minuten toch blijven reageren -_-
de afgelopen weken? buitenquote:
Dat is gewoon luiheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ik had al 23 minuten ofzo niet gereageerd en toch was ik niet echt druk![]()
ja he....??? heb nog veel en veel meer...was echt onvergetelijk mooi....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:02 schreef vdvorst het volgende:
[..]
de afgelopen weken? buiten
En JJ, Geweldige foto's!!!
dit is nog niks.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:05 schreef Shitonya het volgende:
juh, ik merk wel hoe snel het hier gaat. Als je dit allemaal kan volgen kun je haast niet lui zijn..
Heet jij Boem?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:02 schreef vdvorst het volgende:
[..]
de afgelopen weken? buiten
En JJ, Geweldige foto's!!!
vakantieperiode hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja das waar.....de goede oude tijd...
![]()
waarom een quote van mij dan?quote:
sterker nog, je hebt ze d'r bij die gaan alle topics terug- en nalezen...om maar niet lui te zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:05 schreef Shitonya het volgende:
juh, ik merk wel hoe snel het hier gaat. Als je dit allemaal kan volgen kun je haast niet lui zijn..
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja das waar.....de goede oude tijd...
![]()
mannen in het algemeen kunnen geen 2 dingen tegelijk doen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
waarom een quote van mij dan?
(oja, ik doe 2 dingen tegelijk, daar ben ik niet goed in)
Klopt, laatst was ik afgewerkt en was ik aan het bellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mannen in het algemeen kunnen geen 2 dingen tegelijk doen....![]()
dat was zeker voor mijn KSC tijd?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt, laatst was ik afgewerkt en was ik aan het bellen.
Toen was ik een jas aan het zoeken die ik niet bijhad, ik probeerde een fiets te openen die niet van mij was... Misschien toch voortaan pas bellen als ik thuisben
aaww....zo is het niet bedoeld....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat was zeker voor mijn KSC tijd?
dus toen kwam ik hier niet
kende jij me nog niet ...
en dat was de goede oude tijd?
![]()
![]()
Echt leuk is het niet, mensen staat je aan te kijken van: wtf doet hij!,quote:
omgquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt, laatst was ik afgewerkt en was ik aan het bellen.
Toen was ik een jas aan het zoeken die ik niet bijhad, ik probeerde een fiets te openen die niet van mij was... Misschien toch voortaan pas bellen als ik thuisben
Ik wel meer dan 2quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mannen in het algemeen kunnen geen 2 dingen tegelijk doen....![]()
Fokoholicsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sterker nog, je hebt ze d'r bij die gaan alle topics terug- en nalezen...om maar niet lui te zijn
ik zei dan ook "in het algemeen"...je hebt natuurlijk altijd uitznderingen....quote:
Vroegah was alles beterquote:
Ik ben overal een uitzondering opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zei dan ook "in het algemeen"...je hebt natuurlijk altijd uitznderingen....![]()
Goedemorgen Pheno'tje...![]()
![]()
![]()
altijd:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
iemand nog koffie over?
ikke altijd....jeweets....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
iemand nog koffie over?
Ik heb hier nog een hele koffieautomaat vol voor je...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
iemand nog koffie over?
en toch moet ik je er toch op attenderen dat de KSC eerst "Het koffie en Thee SC" hete...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ga dan snel naar het thee topic![]()
Het Thee Topic
3?quote:
Vroegahquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch moet ik je er toch op attenderen dat de KSC eerst "Het koffie en Thee SC" hete...![]()
![]()
Dat wil ik zeggen!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja idd......maar ja..COFFEE RULES...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch moet ik je er toch op attenderen dat de KSC eerst "Het koffie en Thee SC" hete...![]()
![]()
quote:Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie
Ehm, veel waardering is er niet echt voorquote:
Daar ben ik het dan ook wel weer mee eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja idd......maar ja..COFFEE RULES...
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad.. heb sinds vorige week al een stuk of 5 verschillende soorten geprobeerd, maar het blijft kattenpisquote:
Hete?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Pfff... geen smaak!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Inderdaad.. heb sinds vorige week al een stuk of 5 verschillende soorten geprobeerd, maar het blijft kattenpis
Goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Aarti het volgende:
hoe was je solli, pheno?
ja koffie heeft geen smaakquote:
Nee, maar de woordspeling van Frut vond ik wel grappigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
word ik nou ook nog uitgelachen......nou zeg....
![]()
![]()
![]()
net was het nog kattepis,quote:
IJskoffie!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef covie het volgende:
[..]
Mag ik toch hopen in ieder geval
ijskoffiekoud geworden koffie [afbeelding]
dan is het goed....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Nee, maar de woordspeling van Frut vond ik wel grappig
Jou uitlachen zou ik nooit doen![]()
![]()
![]()
Gelukkig dus Brandx hoeft haar bokshandschoenen nog niet aan te trekken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Nee, maar de woordspeling van Frut vond ik wel grappig
Jou uitlachen zou ik nooit doen![]()
![]()
![]()
Kattenpis is een synoniem voor geen smaakquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
net was het nog kattepis,(en als het net zo sterkt smaakt als dat het ruikt...)
Juist wel, te ranzig voor woordenquote:
nog niet nee;)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:38 schreef covie het volgende:
[..]
Gelukkig dus Brandx hoeft haar bokshandschoenen nog niet aan te trekken?![]()
Er ligt een nog niet getekend contract thuis. Ik moet even gaan rekenen, vooral omdat ik straks weer eenverdiener ben.quote:
Dat is goed nieuws!! En ben je tevreden over de werkgever en zo? Zie je het zitten, los van het rekenwerk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er ligt een nog niet getekend contract thuis. Ik moet even gaan rekenen, vooral omdat ik straks weer eenverdiener ben.
Dat is weer s wat anders dan een halve dag in de autoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
Los ervan wel, het is 10 km fietsen, nog geen half uurtje dus.
Maar goed, moet wel vaste lasten kunnen ophoesten
Daaromquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is weer s wat anders dan een halve dag in de auto![]()
als dat zo is, dan doe je toch iets niet goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is weer s wat anders dan een halve dag in de auto![]()
pokeren...????heb je het geinstaleerd...????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef covie het volgende:
Yeah let the game begin
4 uur reistijd op een dag bv. Mja. zoiets.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als dat zo is, dan doe je toch iets niet goed
ik ook niet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
Kan ik niet
met geen smaak bedoel ik ranzigquote:
Dan is het goed.quote:
wanneer volgt de uitleg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ook niet......wel GANGS OF FOUR....mega spel....
![]()
![]()
quote:
weer iemand wakkerquote:
Eigenlijk zouden ze een energydrink moeten maken zonder een kilo suiker erin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:20 schreef Shitonya het volgende:
Eigenlijk zouden ze red bull in die blikjes automaten hier moeten gooien
Je went wel aan die suikerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een energydrink moeten maken zonder een kilo suiker erin.![]()
Teruglezen FTW...quote:
Nah, soms nietquote:
Qua smaak zit ik er niet mee, het gaat mij om een normaal voedingspatroon. Ik wil best stuiteren, maar niet van de suikerquote:
Light = bedrog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:39 schreef Shitonya het volgende:
mua normaal voedingspatroon.. daar hecht ik weinig waarde aan. Je leeft maar één keer, dus ga ik me niet weerhouden om bepaalde dingen te eten/drinken. Light producten zijn sowieso voor sonja stakkerende idioten, totaal smaakloos
welke site poker jij dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:49 schreef covie het volgende:
oeoeoeh het gaat lekker!
Er zijn nog maar 750 mensen over van de 5450..
hopenlijk wordt ik 80e dan heb ik 1 doller gewonnen [afbeelding]
Ik heb een keer (ik reed 's nachts medicijnen naar apotheken) in 1,5 uur een hele zak engelse drop leeggegeten. Vervolgens mistte ik een afslag (best lastig als je elke nacht dezelfde route rijdt). en ik was bij apotheek nummer 2 mijn sleutels kwijt want die had ik bij apotheek nummer 1 in de wijd openstaande deur laten zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:47 schreef Shitonya het volgende:
jij kan gewoon slecht tegen suiker, geef maar toe
via unibet pokerquote:
Wie is er dan ook zo gek om een hele zak drop leeg te vretenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een keer (ik reed 's nachts medicijnen naar apotheken) in 1,5 uur een hele zak engelse drop leeggegeten. Vervolgens mistte ik een afslag (best lastig als je elke nacht dezelfde route rijdt). en ik was bij apotheek nummer 2 mijn sleutels kwijt want die had ik bij apotheek nummer 1 in de wijd openstaande deur laten zitten.
Suiker is echt niet gezond.
De helft van de engelse drop eters.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:56 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wie is er dan ook zo gek om een hele zak drop leeg te vreten![]()
Engelse dropquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De helft van de engelse drop eters.![]()
Ik koop het ook niet meer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Engelse drop
Als ik eenmaal aan een zak begin, dan gaat ie leeg ook![]()
coolquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef covie het volgende:
[..]
via unibet poker
Elke dag om kwart voor 11 een $500 freeroll en om 19.00 een $1000 freeroll
Totaal $500 is het he, dus als ik eerste ben win ik $55
drop....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef Shitonya het volgende:
ik eet echt nooit drop.. vind het echt niks hebben
Ik zelden, en dan liefst een zo klein mogelijke verpakkingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik koop het ook niet meer.![]()
JeeJeequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor twaalven was je er ook, alleen niet in dit topic![]()
Druk op werk ja?quote:
Hoe weet jij dat schoo MPG...?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor twaalven was je er ook, alleen niet in dit topic![]()
Nogal...quote:
Omdat ik regelmatig mijn MyAt bekijk, en toen zag ik op een gegeven moment jouw naam bij de laatste reactie het Wasp#2 topic staan. Even later stond daar weer papi schoonOA.quote:
Ik merk het ja. Over de hele linie ben je minder aanwezig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Nogal...![]()
Mijn collega is nog steeds met vakantie, dus heb ook nog steeds 2 banen en dat levert vrij veel werk op... getuige ook mijn postcount van gisteren...![]()
Nog bedankt voor het waarnemen der honneurs en waarvan akte!![]()
je hebt het door....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef Shitonya het volgende:
druk is een synoniem voor.. over een minuutje weer terug +)
quote:
Met vlagen werkt mijn geheugenquote:
Mja, over het algemeen wel, maar deze weken even niet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef Shitonya het volgende:
druk is een synoniem voor.. over een minuutje weer terug +)
Inderdaad, ook des avonds ben ik er minder en minder...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik merk het ja. Over de hele linie ben je minder aanwezig.
Graag gedaan
Dan krijg je net zoeen drukke smilie als deze:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
Owja. Eer, kun jij een combi van deze twee smilies fabriceren?:& [afbeelding]
hier dus niet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:29 schreef OA het volgende:
Het is hier trouwens al de hele dag zonnig!!!![]()
gewoon mosterdgas bij hen naar binnen gooienquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
gadverdamme...zit er iemand bloemkool te koken, heb de ramen open, en nu stinkt mijn hele huis...![]()
![]()
![]()
Iets met te veel suiker?quote:
goed plan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon mosterdgas bij hen naar binnen gooien
vat wel, die verkopen toch troepquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goed plan...![]()
![]()
..gewoon bij Appi Hein..????
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
cool![]()
ik speel op pkr.com
ook freerolls af en toe![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:35 schreef covie het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
ik had 3 A harten en 2 pair op de flop, ik was aan het doodbloeden(nog 15000 chips terwijl gemiddeld 25000 was) dus ik denk wtf. ALL-IN!!
Heeft die ander een full house verdomme
nou ja toch 183e geworden van de 5450.
Full House, was dat niet die slechte amerikaanse comedy met bob saget?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:35 schreef covie het volgende:
[..]
ik had 3 A harten en 2 pair op de flop, ik was aan het doodbloeden(nog 15000 chips terwijl gemiddeld 25000 was) dus ik denk wtf. ALL-IN!!
Yep en met die 2 wandelende gratenpakhuizen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Full House, was dat niet die slechte amerikaanse comedy met bob saget?
Oh ja, die goedkope crackwhoresquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Yep en met die 2 wandelende gratenpakhuizen....![]()
ja met die geile DJquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Full House, was dat niet die slechte amerikaanse comedy met bob saget?
Goed werk daarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Frutsel het volgende:
pfff...wat een hoerentoko daar in 020...
gisteren zouden ze hier wat ophalen, wat dus niet gebeurd is...
dus ik bel om 08.05 uur
Fruts:" Hoi, met die en die, mag ik M even?"
Collega 1:"Euh, die is er denk ik pas vanaf 9.00 uur en dan werkt hij tot 18.00"
Fruts:" Ow okay, dan bel ik straks wel terug"
10.30 uur
Fruts:" Hoi, Hoi, met die en die, mag ik M even?"
Collega 2:" Euhm... die zag ik volgens mij net naar de kantine lopen voor pauze"
Fruts:" Ow... dan bel ik zo terug"
12.30 uur
Collega 3:" Euhm, dies met vakantie vanaf vandaag... "
Fruts:" En vanochtend begon die nog om 9 uur en was ie pauzeren volgens je collega's?
Collega 3:"Euh, nou niet echt, hij is 3 weken met vakantie "![]()
020'ersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Frutsel het volgende:
pfff...wat een hoerentoko daar in 020...
gisteren zouden ze hier wat ophalen, wat dus niet gebeurd is...
dus ik bel om 08.05 uur
Fruts:" Hoi, met die en die, mag ik M even?"
Collega 1:"Euh, die is er denk ik pas vanaf 9.00 uur en dan werkt hij tot 18.00"
Fruts:" Ow okay, dan bel ik straks wel terug"
10.30 uur
Collega 2:" Euhm... die zag ik volgens mij net naar de kantine lopen voor pauze"
Fruts:" Ow... dan bel ik zo terug"
12.30 uur
Collega 3:" Euhm, dies met vakantie vanaf vandaag... "
Fruts:" En vanochtend begon die nog om 9 uur en was ie pauzeren volgens je collega's?
Collega 3:"Euh, nou niet echt, hij is 3 weken met vakantie "![]()
Ja, die ja...quote:
Dat betekent dat er al een pair op het board lag waardoor je 2 pair waarschijnlijk een pair de 3en was en die van het board met A kicker? De flushkans was minder dan 50% dus geen bad beat toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:35 schreef covie het volgende:
[..]
preciesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat betekent dat er al een pair op het board lag waardoor je 2 pair waarschijnlijk een pair de 3en was en die van het board met A kicker? De flushkans was minder dan 50% dus geen bad beat toch?
I'm on itquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
Owja. Eer, kun jij een combi van deze twee smilies fabriceren?:& [afbeelding]
Bek houdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verwarrende TT, kon het topic niet goed vinden.
Net goed geluncht, makronie en taksi![]()
Freerolls.. Dan speel je uren voor niks..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:05 schreef covie het volgende:
[..]
precies![]()
Maar wel jammer, want als ik had gewonnen was ik denk ik wel sowieso 80e geworden en had ik mijn eerste echte dollar op internet gewonnen.
Was de eerste keer dat ik aan een freeroll meedeed namenlijk. Normaal poker ik alleen in het cafe
Is het ook, maar als je nisk te doen hebt op je werk is pokeren ook leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
echt poker is sowieso toffer dan online poker.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
Is die citroen c1 wat? Ziet er zuinig uit in de tests?
kom danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over internet durf je wel he! [afbeelding]
laffe kuthond
een cafegenoot van mij die heeft vorige week $2000 dollar gewonnen met een toernooi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Freerolls.. Dan speel je uren voor niks.. [afbeelding]
Ik speel sowieso niet echt internettoernooien trouwens, of iig nauwelijks. Meestal cashgamen, 3 tafels tegelijk hold em NL 0,1 0,2.Veel leuker dan die toernooien..
Mwah als je tegen nieuwe mensen speelt wel, op een gegeven moment is het niet meer leuk om tegen dezelfde mensen te spelen, dan is internetpoker nog leuker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef covie het volgende:
[..]
Is het ook, maar als je nisk te doen hebt op je werk is pokeren ook leuk![]()
coolquote:
tvp dus!quote:
Emo-eter?quote:
0,1 0,2 is minimale inkoop 4 dollar, maximum 20 (wat gebruikelijk is). Een vriend van me doet ook vaak van die toernooien en wint af en toe eens een euro of duizend, echter vind ik het veel te lang duren. Ook haat ik het als een toernooi rebuy is, dan doe ik sowieso al niet mee. 4 uur pokeren achter elkaar..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:14 schreef covie het volgende:
[..]
een cafegenoot van mij die heeft vorige week $2000 dollar gewonnen met een toernooi.![]()
Maar ik ben sowieso niet van plan geld te storten dat wil ik gewoon winnen met een freeroll
Als ik daar nou 2 of 3 $ winnen dan kan ik ook cash gamen met 0,1 en 0,2
Wat had ik ook alweer eens geantwoord? Oh ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Hier M
[..]
hoe ging je solli?
quote:goed
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben al onderweg! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
keurig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat had ik ook alweer eens geantwoord? Oh ja.
[..]
Je hebt de smaak te pakken he?quote:
bij dit bedrijf wel meer kans op antwoord?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef Pheno het volgende:
oh
Whehe. hoe werkt dat dan? kopieren en in de doelfile plakken met fotosoep, en dat voor elk frame van de .gif?quote:
Zelfs mijn topics zijn beter..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weer zo'n puik eer-ik topic gevuld
flush of fullhouse?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat betekent dat er al een pair op het board lag waardoor je 2 pair waarschijnlijk een pair de 3en was en die van het board met A kicker? De flushkans was minder dan 50% dus geen bad beat toch?
Whehe. Het is toch wat he. Jij & OA geloof ik goed voor het openen van de helft van de KSC topics ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weer zo'n puik eer-ik topic gevuld
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Het is toch wat he. Jij & OA geloof ik goed voor het openen van de helft van de KSC topics ofzo?
er ligt een contractquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij dit bedrijf wel meer kans op antwoord?
Ik vind het wel lomp dat dat andere bedrijf gewoon niks meer heeft laten horen.
Het is toch wel zo netjes om íets te laten weten...
t/m 31 juli 2007quote:
quote:Top 50 topicopeners van de KSC-reeks
Positie, aantal topics, user
01. 47 eer-ik
01. 47 OA
netjesquote:
Wat leukquote:
Zonder hquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, dat zijn helemaal goeie zaken.
Wann fanght es an?
ofzo.