Goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Aarti het volgende:
hoe was je solli, pheno?
ja koffie heeft geen smaakquote:
Nee, maar de woordspeling van Frut vond ik wel grappigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
word ik nou ook nog uitgelachen......nou zeg....
![]()
![]()
![]()
net was het nog kattepis,quote:
IJskoffie!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef covie het volgende:
[..]
Mag ik toch hopen in ieder geval
ijskoffiekoud geworden koffie [afbeelding]
dan is het goed....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Nee, maar de woordspeling van Frut vond ik wel grappig
Jou uitlachen zou ik nooit doen![]()
![]()
![]()
Gelukkig dus Brandx hoeft haar bokshandschoenen nog niet aan te trekken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Nee, maar de woordspeling van Frut vond ik wel grappig
Jou uitlachen zou ik nooit doen![]()
![]()
![]()
Kattenpis is een synoniem voor geen smaakquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
net was het nog kattepis,(en als het net zo sterkt smaakt als dat het ruikt...)
Juist wel, te ranzig voor woordenquote:
nog niet nee;)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:38 schreef covie het volgende:
[..]
Gelukkig dus Brandx hoeft haar bokshandschoenen nog niet aan te trekken?![]()
Er ligt een nog niet getekend contract thuis. Ik moet even gaan rekenen, vooral omdat ik straks weer eenverdiener ben.quote:
Dat is goed nieuws!! En ben je tevreden over de werkgever en zo? Zie je het zitten, los van het rekenwerk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er ligt een nog niet getekend contract thuis. Ik moet even gaan rekenen, vooral omdat ik straks weer eenverdiener ben.
Dat is weer s wat anders dan een halve dag in de autoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
Los ervan wel, het is 10 km fietsen, nog geen half uurtje dus.
Maar goed, moet wel vaste lasten kunnen ophoesten
Daaromquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is weer s wat anders dan een halve dag in de auto![]()
als dat zo is, dan doe je toch iets niet goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is weer s wat anders dan een halve dag in de auto![]()
pokeren...????heb je het geinstaleerd...????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef covie het volgende:
Yeah let the game begin
4 uur reistijd op een dag bv. Mja. zoiets.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als dat zo is, dan doe je toch iets niet goed
ik ook niet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
Kan ik niet
met geen smaak bedoel ik ranzigquote:
Dan is het goed.quote:
wanneer volgt de uitleg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ook niet......wel GANGS OF FOUR....mega spel....
![]()
![]()
quote:
weer iemand wakkerquote:
Eigenlijk zouden ze een energydrink moeten maken zonder een kilo suiker erin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:20 schreef Shitonya het volgende:
Eigenlijk zouden ze red bull in die blikjes automaten hier moeten gooien
Je went wel aan die suikerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een energydrink moeten maken zonder een kilo suiker erin.![]()
Teruglezen FTW...quote:
Nah, soms nietquote:
Qua smaak zit ik er niet mee, het gaat mij om een normaal voedingspatroon. Ik wil best stuiteren, maar niet van de suikerquote:
Light = bedrog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:39 schreef Shitonya het volgende:
mua normaal voedingspatroon.. daar hecht ik weinig waarde aan. Je leeft maar één keer, dus ga ik me niet weerhouden om bepaalde dingen te eten/drinken. Light producten zijn sowieso voor sonja stakkerende idioten, totaal smaakloos
welke site poker jij dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:49 schreef covie het volgende:
oeoeoeh het gaat lekker!
Er zijn nog maar 750 mensen over van de 5450..
hopenlijk wordt ik 80e dan heb ik 1 doller gewonnen [afbeelding]
Ik heb een keer (ik reed 's nachts medicijnen naar apotheken) in 1,5 uur een hele zak engelse drop leeggegeten. Vervolgens mistte ik een afslag (best lastig als je elke nacht dezelfde route rijdt). en ik was bij apotheek nummer 2 mijn sleutels kwijt want die had ik bij apotheek nummer 1 in de wijd openstaande deur laten zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:47 schreef Shitonya het volgende:
jij kan gewoon slecht tegen suiker, geef maar toe
via unibet pokerquote:
Wie is er dan ook zo gek om een hele zak drop leeg te vretenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een keer (ik reed 's nachts medicijnen naar apotheken) in 1,5 uur een hele zak engelse drop leeggegeten. Vervolgens mistte ik een afslag (best lastig als je elke nacht dezelfde route rijdt). en ik was bij apotheek nummer 2 mijn sleutels kwijt want die had ik bij apotheek nummer 1 in de wijd openstaande deur laten zitten.
Suiker is echt niet gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |