mannen in het algemeen kunnen geen 2 dingen tegelijk doen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
waarom een quote van mij dan?
(oja, ik doe 2 dingen tegelijk, daar ben ik niet goed in)
Klopt, laatst was ik afgewerkt en was ik aan het bellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mannen in het algemeen kunnen geen 2 dingen tegelijk doen....![]()
dat was zeker voor mijn KSC tijd?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt, laatst was ik afgewerkt en was ik aan het bellen.
Toen was ik een jas aan het zoeken die ik niet bijhad, ik probeerde een fiets te openen die niet van mij was... Misschien toch voortaan pas bellen als ik thuisben
aaww....zo is het niet bedoeld....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat was zeker voor mijn KSC tijd?
dus toen kwam ik hier niet
kende jij me nog niet ...
en dat was de goede oude tijd?
![]()
![]()
Echt leuk is het niet, mensen staat je aan te kijken van: wtf doet hij!,quote:
omgquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt, laatst was ik afgewerkt en was ik aan het bellen.
Toen was ik een jas aan het zoeken die ik niet bijhad, ik probeerde een fiets te openen die niet van mij was... Misschien toch voortaan pas bellen als ik thuisben
Ik wel meer dan 2quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mannen in het algemeen kunnen geen 2 dingen tegelijk doen....![]()
Fokoholicsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sterker nog, je hebt ze d'r bij die gaan alle topics terug- en nalezen...om maar niet lui te zijn
ik zei dan ook "in het algemeen"...je hebt natuurlijk altijd uitznderingen....quote:
Vroegah was alles beterquote:
Ik ben overal een uitzondering opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zei dan ook "in het algemeen"...je hebt natuurlijk altijd uitznderingen....![]()
Goedemorgen Pheno'tje...![]()
![]()
![]()
altijd:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
iemand nog koffie over?
ikke altijd....jeweets....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
iemand nog koffie over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |