Kattenpis is een synoniem voor geen smaakquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
net was het nog kattepis,(en als het net zo sterkt smaakt als dat het ruikt...)
Juist wel, te ranzig voor woordenquote:
nog niet nee;)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:38 schreef covie het volgende:
[..]
Gelukkig dus Brandx hoeft haar bokshandschoenen nog niet aan te trekken?![]()
Er ligt een nog niet getekend contract thuis. Ik moet even gaan rekenen, vooral omdat ik straks weer eenverdiener ben.quote:
Dat is goed nieuws!! En ben je tevreden over de werkgever en zo? Zie je het zitten, los van het rekenwerk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er ligt een nog niet getekend contract thuis. Ik moet even gaan rekenen, vooral omdat ik straks weer eenverdiener ben.
Dat is weer s wat anders dan een halve dag in de autoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
Los ervan wel, het is 10 km fietsen, nog geen half uurtje dus.
Maar goed, moet wel vaste lasten kunnen ophoesten
Daaromquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is weer s wat anders dan een halve dag in de auto![]()
als dat zo is, dan doe je toch iets niet goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is weer s wat anders dan een halve dag in de auto![]()
pokeren...????heb je het geinstaleerd...????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef covie het volgende:
Yeah let the game begin
4 uur reistijd op een dag bv. Mja. zoiets.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als dat zo is, dan doe je toch iets niet goed
ik ook niet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
Kan ik niet
met geen smaak bedoel ik ranzigquote:
Dan is het goed.quote:
wanneer volgt de uitleg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ook niet......wel GANGS OF FOUR....mega spel....
![]()
![]()
quote:
weer iemand wakkerquote:
Eigenlijk zouden ze een energydrink moeten maken zonder een kilo suiker erin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:20 schreef Shitonya het volgende:
Eigenlijk zouden ze red bull in die blikjes automaten hier moeten gooien
Je went wel aan die suikerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een energydrink moeten maken zonder een kilo suiker erin.![]()
Teruglezen FTW...quote:
Nah, soms nietquote:
Qua smaak zit ik er niet mee, het gaat mij om een normaal voedingspatroon. Ik wil best stuiteren, maar niet van de suikerquote:
Light = bedrog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:39 schreef Shitonya het volgende:
mua normaal voedingspatroon.. daar hecht ik weinig waarde aan. Je leeft maar één keer, dus ga ik me niet weerhouden om bepaalde dingen te eten/drinken. Light producten zijn sowieso voor sonja stakkerende idioten, totaal smaakloos
welke site poker jij dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:49 schreef covie het volgende:
oeoeoeh het gaat lekker!
Er zijn nog maar 750 mensen over van de 5450..
hopenlijk wordt ik 80e dan heb ik 1 doller gewonnen [afbeelding]
Ik heb een keer (ik reed 's nachts medicijnen naar apotheken) in 1,5 uur een hele zak engelse drop leeggegeten. Vervolgens mistte ik een afslag (best lastig als je elke nacht dezelfde route rijdt). en ik was bij apotheek nummer 2 mijn sleutels kwijt want die had ik bij apotheek nummer 1 in de wijd openstaande deur laten zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:47 schreef Shitonya het volgende:
jij kan gewoon slecht tegen suiker, geef maar toe
via unibet pokerquote:
Wie is er dan ook zo gek om een hele zak drop leeg te vretenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een keer (ik reed 's nachts medicijnen naar apotheken) in 1,5 uur een hele zak engelse drop leeggegeten. Vervolgens mistte ik een afslag (best lastig als je elke nacht dezelfde route rijdt). en ik was bij apotheek nummer 2 mijn sleutels kwijt want die had ik bij apotheek nummer 1 in de wijd openstaande deur laten zitten.
Suiker is echt niet gezond.
De helft van de engelse drop eters.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:56 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wie is er dan ook zo gek om een hele zak drop leeg te vreten![]()
Engelse dropquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De helft van de engelse drop eters.![]()
Ik koop het ook niet meer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Engelse drop
Als ik eenmaal aan een zak begin, dan gaat ie leeg ook![]()
coolquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef covie het volgende:
[..]
via unibet poker
Elke dag om kwart voor 11 een $500 freeroll en om 19.00 een $1000 freeroll
Totaal $500 is het he, dus als ik eerste ben win ik $55
drop....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef Shitonya het volgende:
ik eet echt nooit drop.. vind het echt niks hebben
Ik zelden, en dan liefst een zo klein mogelijke verpakkingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik koop het ook niet meer.![]()
JeeJeequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor twaalven was je er ook, alleen niet in dit topic![]()
Druk op werk ja?quote:
Hoe weet jij dat schoo MPG...?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor twaalven was je er ook, alleen niet in dit topic![]()
Nogal...quote:
Omdat ik regelmatig mijn MyAt bekijk, en toen zag ik op een gegeven moment jouw naam bij de laatste reactie het Wasp#2 topic staan. Even later stond daar weer papi schoonOA.quote:
Ik merk het ja. Over de hele linie ben je minder aanwezig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Nogal...![]()
Mijn collega is nog steeds met vakantie, dus heb ook nog steeds 2 banen en dat levert vrij veel werk op... getuige ook mijn postcount van gisteren...![]()
Nog bedankt voor het waarnemen der honneurs en waarvan akte!![]()
je hebt het door....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef Shitonya het volgende:
druk is een synoniem voor.. over een minuutje weer terug +)
quote:
Met vlagen werkt mijn geheugenquote:
Mja, over het algemeen wel, maar deze weken even niet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef Shitonya het volgende:
druk is een synoniem voor.. over een minuutje weer terug +)
Inderdaad, ook des avonds ben ik er minder en minder...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik merk het ja. Over de hele linie ben je minder aanwezig.
Graag gedaan
Dan krijg je net zoeen drukke smilie als deze:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
Owja. Eer, kun jij een combi van deze twee smilies fabriceren?:& [afbeelding]
hier dus niet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:29 schreef OA het volgende:
Het is hier trouwens al de hele dag zonnig!!!![]()
gewoon mosterdgas bij hen naar binnen gooienquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
gadverdamme...zit er iemand bloemkool te koken, heb de ramen open, en nu stinkt mijn hele huis...![]()
![]()
![]()
Iets met te veel suiker?quote:
goed plan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon mosterdgas bij hen naar binnen gooien
vat wel, die verkopen toch troepquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goed plan...![]()
![]()
..gewoon bij Appi Hein..????
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
cool![]()
ik speel op pkr.com
ook freerolls af en toe![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:35 schreef covie het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
ik had 3 A harten en 2 pair op de flop, ik was aan het doodbloeden(nog 15000 chips terwijl gemiddeld 25000 was) dus ik denk wtf. ALL-IN!!
Heeft die ander een full house verdomme
nou ja toch 183e geworden van de 5450.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |