quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
En Lieke maar afvallen, raar he redactie als dat gebeurt. Tjiezus wat zijn het toch een stel slappelingen daarachter.
is Huub dan Dido ?quote:
En hij heeft het uit haar handen getrokken, niet van de tafel gepakt, en dat is toch heel wat anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
Dennis heeft dus gevraagd of hij het eten mocht pakken.Maar hij heeft vast niet gevraagd of gooien ook mocht.
Hier het filmpje waarin Dennis een boete krijgt voor het verscheuren van post.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
Dennis heeft dus gevraagd of hij het eten mocht pakken.Maar hij heeft vast niet gevraagd of gooien ook mocht.
Dat durft nix niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
Ik dacht dat Dennix Nadia bij Lieke weg zou halen!
Doet hij vast morgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
Morgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
Dat is ook heel wat anders, juist dan is het persoonlijk bezit volgens mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef neehe het volgende:
[..]
En hij heeft het uit haar handen getrokken, niet van de tafel gepakt, en dat is toch heel wat anders.![]()
Hij zal wel een boete krijgen, die brief komt er wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier het filmpje waarin Dennis een boete krijgt voor het verscheuren van post.
De nieuwe regels worden hierin heel duidelijk gemaakt. De redactie vindt dat ze in dit geval Dennis zeer coulant benaderen en de nieuwe regels gelden voor Dennis in het bijzonder!
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
Dan het filmpje waar Dennis gewoon het bord met eten van Lieke afpakt, niks uit de keuken, gewoon uit haar handen, vervolgens gooit hij ook nog met eten!
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=33209&sess=664&mvpageno=1
Als dit onbestraft blijft, kan men een andere speler uithongeren, door hem of haar het eten te belemmeren.
Ze moeten bij de redactie wel erg blij zijn met Dennis, weer een regel waar niets mee gedaan wordt.
Dennis kan zijn eigen handjes toch laten wapperen? Niemand heeft hem toch belet om voor zichzelf eten te maken?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Dennis geen eten krijgt en hij zou afvallen dan wordt het toegejuigd, bij Lieke en Huub is het een schande! (alsof het ook iedere avond van toepassing is dat haar eten weg gegooid wordt)
Wie zegt eigenlijk dat het eten wat voor alle miljonairs wordt gekocht persoonlijk bezit is? Een iemand aan de telefoon , maar dat kunnen daar zoveel mensen zeggen , uiteindelijk gaat het om de 'hoofdleiding'.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij zal wel een boete krijgen, die brief komt er wel.
Anders heeft het geen zin om de regels aan te passen.
Lieke en Huub zouden het nooit uit Natasia's handen hebben gegrist. Die gingen voor zichzelf Mc. Donalds bestellen. Dat is het verschil. Als ze dat wel zouden doen dan zou ik het ook enorm respectloos vinden. Je gaat niet iemand zijn eten afpakken wat diegene heeft gekookt maar noem mij maar ouderwetsch.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Dennis geen eten krijgt en hij zou afvallen dan wordt het toegejuigd, bij Lieke en Huub is het een schande! (alsof het ook iedere avond van toepassing is dat haar eten weg gegooid wordt)
Juist, maar neemmijnietzereneus denkt ook dat nix niks kan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Dennis kan zijn eigen handjes toch laten wapperen? Niemand heeft hem toch belet om voor zichzelf eten te maken?
Hij zet zichzelf alleen maar voor lul. Wie kan zich strax niet meer vertonen in Alphen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Dennis kan zijn eigen handjes toch laten wapperen? Niemand heeft hem toch belet om voor zichzelf eten te maken?
Zolang het in de kast ligt is het algemeen bezit. Maar als iemand het klaargemaakt heeft, en het op een bord ligt, dan is het persoonlijk bezitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wie zegt eigenlijk dat het eten wat voor alle miljonairs wordt gekocht persoonlijk bezit is? Een iemand aan de telefoon , maar dat kunnen daar zoveel mensen zeggen , uiteindelijk gaat het om de 'hoofdleiding'.
Die zak kan toch zelf een eitje of een aardappeltje bakken?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat mag!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef mazaru het volgende:
Dus iedere keer als Nix eten in zijn hand heeft, of een bord onder zijn neus, dan mag dat dus afgepakt worden?
Leuk
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Disana, wat een stomme op. Aangezien je geen complimentjes wil.![]()
Exactquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang het in de kast ligt is het algemeen bezit. Maar als iemand het klaargemaakt heeft, en het op een bord ligt, dan is het persoonlijk bezit
Als iemand mij in een groep geen eten zou gunnen, reken maar dat niemand zou eten!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke en Huub zouden het nooit uit Natasia's handen hebben gegrist. Die gingen voor zichzelf Mc. Donalds bestellen. Dat is het verschil. Als ze dat wel zouden doen dan zou ik het ook enorm respectloos vinden. Je gaat niet iemand zijn eten afpakken wat diegene heeft gekookt maar noem mij maar ouderwetsch.
Als jij met een bord met eten voor je neus zit en iemand grist dat weg, om zelf op te eten en ermee te gooien, dan zit iemand aan jouw etenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wie zegt eigenlijk dat het eten wat voor alle miljonairs wordt gekocht persoonlijk bezit is? Een iemand aan de telefoon , maar dat kunnen daar zoveel mensen zeggen , uiteindelijk gaat het om de 'hoofdleiding'.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef mahe het volgende:
morgen maar eens gloeiend hete soep maken, kijken of hij dat wil afpakken en zo ja een klein duwtje meegeven.
ligt er toch aan wie er in de groep zit denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als iemand mij in een groep geen eten zou gunnen, reken maar dat niemand zou eten!
Oei, gevaarlijk mannetjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als iemand mij in een groep geen eten zou gunnen, reken maar dat niemand zou eten!
Het eten dan hem niet gegund wordt is eten dat hij zelf weigerde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke moet er gewoon eerst in spugen maar niks zeggen. Gris het er maar uit. Vervolgens moet ze een reservebordje verstoppen. Dan lekker kijken hoe die het opsmult en maar, 'eet smakelijk' zeggen. Onderwijl kan ze haar bordje zelf opeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef mahe het volgende:
morgen maar eens gloeiend hete soep maken, kijken of hij dat wil afpakken en zo ja een klein duwtje meegeven.
Ik denk dat dat dan weer niet mag. Het gaat om actie en reactie. Ze sluiten Dennis uit, vandaar dat zijn reactie ok is.quote:
Ja, maar jij zit niet in de kooi he ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Welnee, als hier geen sanctie op volgt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef mahe het volgende:
Als iemand mij constant uitscheldt, reken maar dat ik niet voor diegene ga koken!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nix okquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan weer niet mag. Het gaat om actie en reactie. Ze sluiten Dennis uit, vandaar dat zijn reactie ok is.
Waarom geloof ik je nou toch niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou alle pannen vol schijten, op z'n Jaap's.
Huub heeft al met eten gegooid, net als Dennis, op de grond. Eergisteren toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
Dat wordt lachen met het eten morgen!!! Want Huub gaat dit terugdoen, als er niets aan wordt gedaan. Ik zag het filmpje hij rukt het echt van haar schoot af en hij gooit ook nog met eten. Als ze hier niets mee doen, is het einde WEER zoek
Dat zou wel een goeie zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou alle pannen vol schijten, op z'n Jaap's.
Dus,.......... de regels zijn eigenlijk de regels niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan weer niet mag. Het gaat om actie en reactie. Ze sluiten Dennis uit, vandaar dat zijn reactie ok is.
Ik zou het inderdaad niet doen, omdat ik nooit in die situatie zou willen verkeren en dus niet DGK in zou gaan. Maar mocht het echt zo zijn dat ik er in terecht kom, dan laat ik mij de kaas niet van het brood eten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom geloof ik je nou toch niet?
Oh ik weet het al: jij pleit voor 'beter weten' door mensen die ertoe in staat zijn![]()
Niet naar andere personen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft al met eten gegooid, net als Dennis, op de grond. Eergisteren toch?
Juist, als je met een vrouw die aan het bevallen is harder dan 50 rijdt, dan krijg je idd geen bekeuring. Omstandigheden zijn overal en altijd alles bepalend.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Dus,.......... de regels zijn eigenlijk de regels niet?
maw, als iemand mij uitlokt om harder dan 50km te rijden, terwijl dat niet mag, dan krijg ik geen bekeuring?
![]()
nog steeds lees ik in dat bericht niet over het feit dat Lieke, die door nix veelvuldig wordt uitgemaakt voor slieko, lekker eten voor de miljonairs heeft gekookt. het eten was er opeens? blijft dus een leugenachtig stukquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hhah erg opvallend dat dat bericht veranderd is op DGK.tv , misschien toch een exit?
Van een domme vergelijking , het gaat hier om TV, daar tellen hele andere dingen. Hun sturen niet meer zomaar iemand weg omdat dit een goede cast is. Het plaatje is nu compleet , ook al wil ik Dennix gauw weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Dus,.......... de regels zijn eigenlijk de regels niet?
maw, als iemand mij uitlokt om harder dan 50km te rijden, terwijl dat niet mag, dan krijg ik geen bekeuring?
![]()
Huub heeft geen eten van een ander uit iemands handen getrokken!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar hij is vergeten dat hij niet met eten mag gooien.Dat zal hij niet gevraagd hebben Dennis kennende.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
Diegene die hij aan de telefoon had wist het ook niet zeker. Ze moest het opzoeken hoe de regels waren dus misschien is het afhankelijk van wie daar zit.
Smiley gezien?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Van een domme vergelijking , het gaat hier om TV, daar tellen hele andere dingen. Hun sturen niet meer zomaar iemand weg omdat dit een goede cast is. Het plaatje is nu compleet , ook al wil ik Dennix gauw weg.
Ja idd, maar niet naar mensen gegooid!!!! Eigenlijk is dat wel hetzelfde volgens mij, want er mocht niet meer gekloot worden met eten, maar dat bord uit handen trekken kan niet!! Als hij voor kaarten verscheuren al een envelop krijgt en hij zou hier niets voor krijgen, dan slaat het werkelijk nergens op.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt had ik net hierboven al geplaatstquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Na drank en gebak is het tijd voor het avondeten. De enige die geen bordje toebedeelt krijgt is Dennis. De Miljonair ligt niet goed bij Huub en Lieke. Toch pakt hij eten zonder toestemming. “Ga maar bellen zo Lieke!”, oppert Huub. Ondertussen deelt de ijdele Miljonair zijn eten wel. Hij gooit een stukje eten naar Huub. “Gooien met eten mag ook niet. Ik voel een exit”, reageert de Oldenzaler. Dennis trekt zich er niks van aan en eet rustig zijn bordje leeg.
Bron 10 Het verhaal is veranderd
Nogmaals: het is niet zomaar een spelletje , het is een spel op TV. Wegsturen omdat iemand anders eten op eet is gewoon een klote rede , ook al is het tegen de regels. Huub gaat er ook nooit uit. Waarom? Hij zorgt voor veel verhaallijnen en kijkcijfers. Bij dennix weinig fans maar wel tot nu toe veel verhaallijnen , en dat is dus wat een soap nodig heeft . De slechterik of dommerik in een soap kan je soms ook wel schieten , maar die personen moet er juist in. Dennix blijft er heus niet lang in , maar de redactie kennende laten ze hem gaan op een klote manier , niet zomaar om een bord etenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja idd, maar niet naar mensen gegooid!!!! Eigenlijk is dat wel hetzelfde volgens mij, want er mocht niet meer gekloot worden met eten, maar dat bord uit handen trekken kan niet!! Als hij voor kaarten verscheuren al een envelop krijgt en hij zou hier niets voor krijgen, dan slaat het werkelijk nergens op.
lauwe soep kan ook, zorgen dat Dennix door zijn getrek het over jou heen laat komen, en dan gillen van de pijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef mahe het volgende:
Wat een amateurs daar, kijken hoeveel keer het nog veranderd wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Na drank en gebak is het tijd voor het avondeten. De enige die geen bordje toebedeelt krijgt is Dennis. De Miljonair ligt niet goed bij Huub en Lieke. Toch pakt hij eten zonder toestemming. “Ga maar bellen zo Lieke!”, oppert Huub. Ondertussen deelt de ijdele Miljonair zijn eten wel. Hij gooit een stukje eten naar Huub. “Gooien met eten mag ook niet. Ik voel een exit”, reageert de Oldenzaler. Dennis trekt zich er niks van aan en eet rustig zijn bordje leeg.
Bron 10 Het verhaal is veranderd
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:34 schreef noekje het volgende:
Amanda speelt weer een Thais hoertje. Doet ze goed hoor!![]()
Ja, de grote grap is een beetje dat streamers alles denken te zien en de regels te kennen en als scheidsrechter te kunnen optreden. Daarbij flink gekleurd zijn vanwege het fan zijn van bepaalde bewoners.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja idd, maar niet naar mensen gegooid!!!! Eigenlijk is dat wel hetzelfde volgens mij, want er mocht niet meer gekloot worden met eten, maar dat bord uit handen trekken kan niet!! Als hij voor kaarten verscheuren al een envelop krijgt en hij zou hier niets voor krijgen, dan slaat het werkelijk nergens op.
Maar als ze dit door de vingers zien, dan is het hek weer van de dam.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:33 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nogmaals: het is niet zomaar een spelletje , het is een spel op TV. Wegsturen omdat iemand anders eten op eet is gewoon een klote rede , ook al is het tegen de regels. Huub gaat er ook nooit uit. Waarom? Hij zorgt voor veel verhaallijnen en kijkcijfers. Bij dennix weinig fans maar wel tot nu toe veel verhaallijnen , en dat is dus wat een soap nodig heeft . De slechterik of dommerik in een soap kan je soms ook wel schieten , maar die personen moet er juist in. Dennix blijft er heus niet lang in , maar de redactie kennende laten ze hem gaan op een klote manier , niet zomaar om een bord eten
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef STAP01 het volgende:
Bij 10 zijn ze ook een beetje teleurgesteld:
23:04 - Ijdelheid troef
Lieke is iets opgevallen de laatste tijd en eerlijk gezegd ons ook: Dennis en Nadia kijken om de haverklap in de spiegel. “Waarom?”, wil Lieke weten. “Ik weet niet. Ik kijk graag naar mezelf denk ik”, lacht Nadia. “Ik ben tevreden met wat ik zie”, vult ze aan. Nadia benadrukt zo ‘thuis’ echt niet te zijn. Ja, ja, en Dennis is ‘back home’ zeker ook een ruwe bolster!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:33 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nogmaals: het is niet zomaar een spelletje , het is een spel op TV. Wegsturen omdat iemand anders eten op eet is gewoon een klote rede , ook al is het tegen de regels. Huub gaat er ook nooit uit. Waarom? Hij zorgt voor veel verhaallijnen en kijkcijfers. Bij dennix weinig fans maar wel tot nu toe veel verhaallijnen , en dat is dus wat een soap nodig heeft . De slechterik of dommerik in een soap kan je soms ook wel schieten , maar die personen moet er juist in. Dennix blijft er heus niet lang in , maar de redactie kennende laten ze hem gaan op een klote manier , niet zomaar om een bord eten
Brian de 2equote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
Dennis tegen Nadia: Ik ben boos als je zo lang met Lieke praat!
Nadia: Is dit een grap???
"rede"?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:33 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Mislukte sex: grappig voor tvquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
mislukte sex, handen in zakken, kwaak kwaak, met eten klooien
geweldig
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:39 schreef wie.. het volgende:
Mijn god die dennis zeg wat een triest figuur hij vond het tijd om haar te roepen maar volgens mij kwam ze zelf naar buiten toen ze klaar was niet ?
Praten jullie hier veel over hem? Precies! Waarom? Omdat hij om te schieten is , hij is een spraakmakende sukkel die zorgt voor lachwekkende verhaallijnen. Als niemand erover heeft dan zou hij zo weg zijn , als het een onderwerp iedere dag blijft meestal niet. Hij zorgt weldegelijk voor verhaallijnen , maar wel stomme.quote:
Juist.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:40 schreef nexcro het volgende:
Nada; ik heb nog nooit met haar gepraat.
waarom dan die haat tegen haar? Meeloper
Ok, nu danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, dit is leuk, hier hoopte ik al op. Zo leer je Dennis ook weer wat beter kennen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:42 schreef noekje het volgende:
Dennis is een beetje dronken en opgefokt volgens Nadia.
Ik wel, vind het meer dan overtuigend om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:43 schreef noekje het volgende:
Dennis pakt z'n momentje. Ik vind hem niet overtuigend in z'n boze betoog.
Dat deden we ook met erik, en die is er toch mooi uit dacht ik zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Praten jullie hier veel over hem? Precies! Waarom? Omdat hij om te schieten is , hij is een spraakmakende sukkel die zorgt voor lachwekkende verhaallijnen. Als niemand erover heeft dan zou hij zo weg zijn , als het een onderwerp iedere dag blijft meestal niet. Hij zorgt weldegelijk voor verhaallijnen , maar wel stomme.
Als het echt is, is het des te ergerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, vind het meer dan overtuigend om eerlijk te zijn
Met een grote glimlach ventileert hij zijn boosheid. Ik vind het niet zo geloofwaardig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zoals ik al zei: meestal. Wat dacht je van Natasia? Die zat er 10 maanden te lang.. De redactie daar is ook eigenlijk onvoorspelbaar , en niet altijd dezelfde personen zitten daar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:46 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat deden we ook met erik, en die is er toch mooi uit dacht ik zo.![]()
Nu haat ze Lieke ook weer, dat heeft Dennis namelijk lieverquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
Precies Nadia in al die 6 weken heb je nog nooit een persoonlijk gesprek gehad met Lieke. Maar toch haat je haar? Doe normaal mens. Je bent gewoon een meeloper.
Zijn hier mensen uit Alphen die buiten De Gouden Kooi om ook maar ooit van Dennis hebben gehoord?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
D: IK ga nu me twijfels krijgen, dat je dingen loslaat.
N: Denk je dat ik achtelijk bent
D: Nee
N: Jij onderschat mij echt. Denk je werkelijk dat ik weer die fout ga maken als in het begin. Ik heb met haar gelachen en gekletst.
D: mm
D: Ze is vies, onbetrouwbaar en nep.
N; Dat weet ik ze heeft mij ook al in me rug gestoken.
D: Weet je wat ik wel wat, dat ik het best weet hoe lieke is, omdat ik vrienden heb in Alphen die met haar naar bed zijn geweest, die echt weten hoe ze is.
+ ontzettend dronken , de kwal.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
Dennis is echt pissed, beetje sneu komt hij zo over.
Zelfs als hij boos is komt het niet over.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
Gelijk vanaf het begin komt hij al sneu overquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
Ik vertrouw, in tegenstelling tot velen, Lieke voor geen meter. Dus ik kan Dennis goed volgen in zijn betoog. Als hij zegt dat hij Lieke beter kent dan wij en dat ze zo nep is als de pest, dan geloof ik dat ook. Behalve dat ik het zelf denk te zien, kent hij haar van redelijk nabij. Ik twijfel niet aan zijn verhaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Met een grote glimlach ventileert hij zijn boosheid. Ik vind het niet zo geloofwaardig.
laat hem dan maar flink doordrinken dan kan die zich, voor zover mogelijk, nog belachelijker makenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
+ ontzettend dronken , de kwal.
Ha, je wilt Dennix toch zeker niet met Natas vergelijken he ???quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
zoals ik al zei: meestal. Wat dacht je van Natasia? Die zat er 10 maanden te lang.. De redactie daar is ook eigenlijk onvoorspelbaar , en niet altijd dezelfde personen zitten daar.
Ja, hij laat nu fantastisch zien wat een zielig mannetje ie eigenlijk is. Wie denkt ie wel niet dat ie is? god?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik háát haar, ik haat haar net zo hard als jij!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu haat ze Lieke ook weer, dat heeft Dennis namelijk liever![]()
Originele usericon, darkquote:
Hij kent mensen die sex met haar hebben gehad..... hoezo redelijk nabij?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vertrouw, in tegenstelling tot velen, Lieke voor geen meter. Dus ik kan Dennis goed volgen in zijn betoog. Als hij zegt dat hij Lieke beter kent dan wij en dat ze zo nep is als de pest, dan geloof ik dat ook. Behalve dat ik het zelf denk te zien, kent hij haar van redelijk nabij. Ik twijfel niet aan zijn verhaal
Ik denk dat ik 't verbaal nog win van Dennis in zwaar beschonken toestand...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:51 schreef Meganog het volgende:
Dennis zegt dat Huub hem tot drie keer toe fysiek heeft aangevallen omdat hij het verbaal niet kon winnen.
Nabij genoeg denk ik dan. Hij heeft info van die mensen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kent mensen die sex met haar hebben gehad..... hoezo redelijk nabij?
Is dat 100% zeker.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef Maria44 het volgende:
Morgen (jawel) gaat hij Palma helpen omdat het tegen Huub is.
Denk ook dat dat de reden is waarom de mannen, met uitzondering van Huub, zo'n hekel hebben aan Lieke (ze spreken zelfs over haat) Lieke is een speler in het spel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu haat ze Lieke ook weer, dat heeft Dennis namelijk liever![]()
hij heeft zelf ook sex met die jongens gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Als een vriend van mij sex heeft met een meisje wat ik niet ken...... de info die ik dan via dat kanaal krijg lijkt me nou niet super betrouwbaar of informatief.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nabij genoeg denk ik dan. Hij heeft info van die mensen.
Jawel , allebei niet geliefd bij de meeste fokkersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Ha, je wilt Dennix toch zeker niet met Natas vergelijken he ???
Dat is een wereld van verschil, Dennix is helemaal niks !![]()
Gistermiddag en vanmiddag was hij oefeningetjes aan het doen met de bal. Misschien zou jij eruit kunnen opmaken hoe 'goed' hij is. Ik niet, ik heb geen verstand van voetbal. Ik vind alleen dat hij een beetje huppelt als een mislukte balletdanserquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
Leuk toen zijn zus op dat filmpje een foto van de Ajax-jeugd liet zien waar Dennis samen met John Heitinga en Wesley Sneijder op stond. Daaruit blijkt wel wat een loser 't is. Die mafkees speelt nu toch bij een of andere amateur-club? Dan doe je echt iets verkeerd...
het zijn beide losers...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Ha, je wilt Dennix toch zeker niet met Natas vergelijken he ???
Dat is een wereld van verschil, Dennix is helemaal niks !![]()
Ik krijg nogal sterk het idee dat hij dat ter plekke zit te verzinnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
Zo streams op een rokende Huub, is beter dan dat gezever van Dennis
Voer dat je in eerste instantie toch niet wilde, omdat je niks wilde eten wat Slieko had aangeraakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou ook boos zijn. Lieke geeft mij geen voer, mijn vriendin gaat gezellig met Lieke zitten doen. Tja....beetje vreemd wel.
Ja maar het is zijn vriendin niet , het is de neukbuddy van de player.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou ook boos zijn. Lieke geeft mij geen voer, mijn vriendin gaat gezellig met Lieke zitten doen. Tja....beetje vreemd wel.
Heel leuk al die truukjes met een bal maar je bereikt er in een wedstrijd vrij weinig mee. Show-mannetjes gaan altijd zo hard op hun bek tijdens een wedstrijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Gistermiddag en vanmiddag was hij oefeningetjes aan het doen met de bal. Misschien zou jij eruit kunnen opmaken hoe 'goed' hij is. Ik niet, ik heb geen verstand van voetbal. Ik vind alleen dat hij een beetje huppelt als een mislukte balletdanser![]()
Okeeee, ik vertrouw op jouw oordeel: Dennis kan niet (meer) voetballen!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heel leuk al die truukjes met een bal maar je bereikt er in een wedstrijd vrij weinig mee. Show-mannetjes gaan altijd zo hard op hun bek tijdens een wedstrijd
misschien zijn het wel broer en zus????quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
loopt heel aapjaks vol meequote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heel leuk al die truukjes met een bal maar je bereikt er in een wedstrijd vrij weinig mee. Show-mannetjes gaan altijd zo hard op hun bek tijdens een wedstrijd
ja maar toch Frazier, die enorme gespierde benen van die gast duiden op heelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het gaat om loyaliteit, daar spreek ik over.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Voer dat je in eerste instantie toch niet wilde, omdat je niks wilde eten wat Slieko had aangeraakt.
Weet je nog waarom Lieke geen eten wil geven aan Dennis?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou hij zal best aardig een balletje kunnen trappen maar dat kunnen vrouwen zelfs tegenwoordigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Okeeee, ik vertrouw op jouw oordeel: Dennis kan niet (meer) voetballen!![]()
Oh dus als me man ruzie heeft met iemand, mag ik daar niet mee praten, omdat ik dan loyaal moet zijn aan hem ??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat om loyaliteit, daar spreek ik over.
Nee ik niet, vertel eens? Ik kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Weet je nog waarom Lieke geen eten wil geven aan Dennis?
Dat zou ik maar doen ja !! Morgen wordt een dag in de Gouden Kooi die je jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dan moet ik zeker de wekker zetten.
De helft van de mannen in de kooi denkt zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dus als me man ruzie heeft met iemand, mag ik daar niet mee praten, omdat ik dan loyaal moet zijn aan hem ??![]()
Ik heb vanmorgen gekeken en toch nog alle terror van Dennix gemistquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dan moet ik zeker de wekker zetten.Had vanmorgen ook al alles gemist![]()
yup en nu die burka aan en kokenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dus als me man ruzie heeft met iemand, mag ik daar niet mee praten, omdat ik dan loyaal moet zijn aan hem ??![]()
Niet exact, vermoedelijk omdat er ooit gezegd is dat hij nooit haar voer zou eten tijdens een hevig verbaal gevecht waarin veel gesproken wordt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Weet je nog waarom Lieke geen eten wil geven aan Dennis?
Ja hoor schatje, ik verbied mijn vrouw ook altijd te praten met mensen die ik niet mag, ik eis loyaliteit van haar, en anders.............quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe hou je de oorlogen in de wereld in stand?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Zijn ze zeker allemaal van voor de oorlog!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
De helft van de mannen in de kooi denkt zo.
Huub Jaap Brian Nadir , dat zijn er 2quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
De helft van de mannen in de kooi denkt zo.
Nadia is allang klaar met Dennis, een grotere sukkel is er niet in de kooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
Nadia is er klaar mee dat Dennis haar soms onderschat.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe hou je de oorlogen op de wereld in stand?![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
yup en nu die burka aan en koken![]()
Inderdaad, hij zou Liekes eten nog niet willen eten, voor geen geld, hij eet geen gif!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet exact, vermoedelijk omdat er ooit gezegd is dat hij nooit haar voer zou eten tijdens een hevig verbaal gevecht waarin veel gesproken wordt?
Hij weet dat Jaap hem recht in zijn bek uitlacht.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:03 schreef Maria44 het volgende:
Waarom pakt ie Nadia wel aan en Jaap niet? Die praat tenslotte ook met 'zijn vijanden'.
Ja, dat is natuurlijk anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:03 schreef Maria44 het volgende:
Waarom pakt ie Nadia wel aan en Jaap niet? Die praat tenslotte ook met 'zijn vijanden'.
Ja dat is Dennix he, je kijkt 1 sec niet en Dennix zijn terror is al voorbijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gekeken en toch nog alle terror van Dennix gemist![]()
Maar hij is het wel want hij kauwt op ijs. Dat had die dame over psychologie of zo, laatst gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Volgens mij vindt Nadia het jammer dat Dennis niet seksueel gefrustreerd is omdat hij niet in haar mag komen.
Twee narcisten die naar de zon vliegen, hun vleugels verbranden en neerstorten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:58 schreef neehe het volgende:
Ach Dennix en Nadir passen goed bijelkaar, die houden het meeste van zichzelf.
Het zijn twee losers die elkaar gevonden hebben.
Met ze'n tweeen zijn ze 1 grote mega loser.
Je maakt er nu een karikatuur van, sorry.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja hoor schatje, ik verbied mijn vrouw ook altijd te praten met mensen die ik niet mag, ik eis loyaliteit van haar, en anders.............![]()
We hebben al een paar dagen vrij van emotalk tussen Jaap en Nadia, daarvoor in de plaats is de sextalk gekomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:07 schreef nueffeniet het volgende:
het is wel kut dat elke avond hetzelfde daar is ,,die 2 fakes in de tuin ,
En daar gebruiken ze dan 10 sec TV van, wat een lachertje toch.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:07 schreef nueffeniet het volgende:
het is wel kut dat elke avond hetzelfde daar is ,,die 2 fakes in de tuin ,
Dat deed jij al met je opmerking over de loyaliteit van Nadia.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je maakt er nu een karikatuur van, sorry.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch nog even zwaaien hequote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:05 schreef Ning het volgende:
[..]
Ja dat is Dennix he, je kijkt 1 sec niet en Dennix zijn terror is al voorbij
Die twee ZIJN karikaturenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loos geneuzel, ik slaap lekker uitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:10 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Maar morgen gaat het gebeuren zei hij , dussss ik zet ook mijn wekker maar voor de zekerheid.
Ik ben totaal confuus, tut tut. Wie gaat er nou echt weg, en wie zwaait alleen maar?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch nog even zwaaien he![]()
![]()
![]()
Zijn de uitzendingen alweer veilig ??
Zucht......dat deed ik niet. Je zit daar in een spel. Mensen moeten weg. Je hebt met een "vriendin" en pact. De tegenpartij geeft jou geen eten, je vriendin zegt er niets van en gaat dan gelijk daarna ook nog eens gezellig een uurtje babbelen. Is dat loyaal zijn of is het iets anders. Ben ik nu zo dom?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat deed jij al met je opmerking over de loyaliteit van Nadia.
Excuses aanvaardquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh domquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zucht......dat deed ik niet. Je zit daar in een spel. Mensen moeten weg. Je hebt met een "vriendin" en pact. De tegenpartij geeft jou geen eten, je vriendin zegt er niets van en gaat dan gelijk daarna ook nog eens gezellig een uurtje babbelen. Is dat loyaal zijn of is het iets anders. Ben ik nu zo dom?
Ik zwaai alleen maarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben totaal confuus, tut tut. Wie gaat er nou echt weg, en wie zwaait alleen maar?![]()
Dat was maar een uurtjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
'Ik heb helemaal niks aan mezelf gedaan vandaag gewoon.'
Volgens mij heb ik Nadia een hele tijd voor de spiegel zien zitten in de weer met de tang.
Wacht er nog even mee, zondag komen twee oud bewonersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
inmiddels irriteer ik me zo mateloos aan eigenlijk iedere bewoner dat ik er over nadenk DGK maar te laten
Heeft ze dat echt zo gevraagd ??? IK heb het hele gesprek gemist !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Nadia gaat nu aan Amanda uitleggen waarom ze met Lieke heeft zitten praten. Ze vroeg aan Lieke hoe het komt dat ze zo verknipt is.
En ze had haar make-up van gisteren nog op, dus het was een kwestie van een beetje bijklodderen!quote:
Wie dan ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht er nog even mee, zondag komen twee oud bewoners
hmm, tot zondag danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht er nog even mee, zondag komen twee oud bewoners
Als hij echt hele glazen Sambuca heeft gedronken dan is 't best logisch dat hij wat de weg kwijt is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:16 schreef Maria44 het volgende:
Dennis heeft veel gedronken volgens Amanda, hele glazen Sambuco (?)
Welnee, het was gewoon een vriendelijk, normaal gesprek.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt zo gevraagd ??? IK heb het hele gesprek gemist !
ah ja, die stinkrattem gaan op de BBQquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De hondjes van Amanda toch!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De hondjes van Amanda toch!
Ach, wat maakt het uit, weer een paar regels die opgerekt kunnen worden, totdat er nieuwe regels komen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:20 schreef mahe het volgende:
Die brief zal wel niet meer komen,Jaap slaapt al, als die brief überhaupt nog komt
T.y. Sterk spul dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als hij echt hele glazen Sambuca heeft gedronken dan is 't best logisch dat hij wat de weg kwijt is.
Niet goed gezien van 10!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:24 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben het dus wel goed gezien bij Tien
21:15 - Dennis krijgt geen eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |