quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
En Lieke maar afvallen, raar he redactie als dat gebeurt. Tjiezus wat zijn het toch een stel slappelingen daarachter.
is Huub dan Dido ?quote:
En hij heeft het uit haar handen getrokken, niet van de tafel gepakt, en dat is toch heel wat anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
Dennis heeft dus gevraagd of hij het eten mocht pakken.Maar hij heeft vast niet gevraagd of gooien ook mocht.
Hier het filmpje waarin Dennis een boete krijgt voor het verscheuren van post.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
Dennis heeft dus gevraagd of hij het eten mocht pakken.Maar hij heeft vast niet gevraagd of gooien ook mocht.
Dat durft nix niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
Ik dacht dat Dennix Nadia bij Lieke weg zou halen!
Doet hij vast morgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
Morgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
Dat is ook heel wat anders, juist dan is het persoonlijk bezit volgens mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef neehe het volgende:
[..]
En hij heeft het uit haar handen getrokken, niet van de tafel gepakt, en dat is toch heel wat anders.![]()
Hij zal wel een boete krijgen, die brief komt er wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier het filmpje waarin Dennis een boete krijgt voor het verscheuren van post.
De nieuwe regels worden hierin heel duidelijk gemaakt. De redactie vindt dat ze in dit geval Dennis zeer coulant benaderen en de nieuwe regels gelden voor Dennis in het bijzonder!
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
Dan het filmpje waar Dennis gewoon het bord met eten van Lieke afpakt, niks uit de keuken, gewoon uit haar handen, vervolgens gooit hij ook nog met eten!
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=33209&sess=664&mvpageno=1
Als dit onbestraft blijft, kan men een andere speler uithongeren, door hem of haar het eten te belemmeren.
Ze moeten bij de redactie wel erg blij zijn met Dennis, weer een regel waar niets mee gedaan wordt.
Dennis kan zijn eigen handjes toch laten wapperen? Niemand heeft hem toch belet om voor zichzelf eten te maken?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Dennis geen eten krijgt en hij zou afvallen dan wordt het toegejuigd, bij Lieke en Huub is het een schande! (alsof het ook iedere avond van toepassing is dat haar eten weg gegooid wordt)
Wie zegt eigenlijk dat het eten wat voor alle miljonairs wordt gekocht persoonlijk bezit is? Een iemand aan de telefoon , maar dat kunnen daar zoveel mensen zeggen , uiteindelijk gaat het om de 'hoofdleiding'.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij zal wel een boete krijgen, die brief komt er wel.
Anders heeft het geen zin om de regels aan te passen.
Lieke en Huub zouden het nooit uit Natasia's handen hebben gegrist. Die gingen voor zichzelf Mc. Donalds bestellen. Dat is het verschil. Als ze dat wel zouden doen dan zou ik het ook enorm respectloos vinden. Je gaat niet iemand zijn eten afpakken wat diegene heeft gekookt maar noem mij maar ouderwetsch.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Dennis geen eten krijgt en hij zou afvallen dan wordt het toegejuigd, bij Lieke en Huub is het een schande! (alsof het ook iedere avond van toepassing is dat haar eten weg gegooid wordt)
Juist, maar neemmijnietzereneus denkt ook dat nix niks kan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Dennis kan zijn eigen handjes toch laten wapperen? Niemand heeft hem toch belet om voor zichzelf eten te maken?
Hij zet zichzelf alleen maar voor lul. Wie kan zich strax niet meer vertonen in Alphen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Dennis kan zijn eigen handjes toch laten wapperen? Niemand heeft hem toch belet om voor zichzelf eten te maken?
Zolang het in de kast ligt is het algemeen bezit. Maar als iemand het klaargemaakt heeft, en het op een bord ligt, dan is het persoonlijk bezitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wie zegt eigenlijk dat het eten wat voor alle miljonairs wordt gekocht persoonlijk bezit is? Een iemand aan de telefoon , maar dat kunnen daar zoveel mensen zeggen , uiteindelijk gaat het om de 'hoofdleiding'.
Die zak kan toch zelf een eitje of een aardappeltje bakken?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat mag!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef mazaru het volgende:
Dus iedere keer als Nix eten in zijn hand heeft, of een bord onder zijn neus, dan mag dat dus afgepakt worden?
Leuk
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Disana, wat een stomme op. Aangezien je geen complimentjes wil.![]()
Exactquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang het in de kast ligt is het algemeen bezit. Maar als iemand het klaargemaakt heeft, en het op een bord ligt, dan is het persoonlijk bezit
Als iemand mij in een groep geen eten zou gunnen, reken maar dat niemand zou eten!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke en Huub zouden het nooit uit Natasia's handen hebben gegrist. Die gingen voor zichzelf Mc. Donalds bestellen. Dat is het verschil. Als ze dat wel zouden doen dan zou ik het ook enorm respectloos vinden. Je gaat niet iemand zijn eten afpakken wat diegene heeft gekookt maar noem mij maar ouderwetsch.
Als jij met een bord met eten voor je neus zit en iemand grist dat weg, om zelf op te eten en ermee te gooien, dan zit iemand aan jouw etenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wie zegt eigenlijk dat het eten wat voor alle miljonairs wordt gekocht persoonlijk bezit is? Een iemand aan de telefoon , maar dat kunnen daar zoveel mensen zeggen , uiteindelijk gaat het om de 'hoofdleiding'.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef mahe het volgende:
morgen maar eens gloeiend hete soep maken, kijken of hij dat wil afpakken en zo ja een klein duwtje meegeven.
ligt er toch aan wie er in de groep zit denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als iemand mij in een groep geen eten zou gunnen, reken maar dat niemand zou eten!
Oei, gevaarlijk mannetjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als iemand mij in een groep geen eten zou gunnen, reken maar dat niemand zou eten!
Het eten dan hem niet gegund wordt is eten dat hij zelf weigerde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke moet er gewoon eerst in spugen maar niks zeggen. Gris het er maar uit. Vervolgens moet ze een reservebordje verstoppen. Dan lekker kijken hoe die het opsmult en maar, 'eet smakelijk' zeggen. Onderwijl kan ze haar bordje zelf opeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef mahe het volgende:
morgen maar eens gloeiend hete soep maken, kijken of hij dat wil afpakken en zo ja een klein duwtje meegeven.
Ik denk dat dat dan weer niet mag. Het gaat om actie en reactie. Ze sluiten Dennis uit, vandaar dat zijn reactie ok is.quote:
Ja, maar jij zit niet in de kooi he ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Welnee, als hier geen sanctie op volgt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef mahe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |