quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
En Lieke maar afvallen, raar he redactie als dat gebeurt. Tjiezus wat zijn het toch een stel slappelingen daarachter.
is Huub dan Dido ?quote:
En hij heeft het uit haar handen getrokken, niet van de tafel gepakt, en dat is toch heel wat anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
Dennis heeft dus gevraagd of hij het eten mocht pakken.Maar hij heeft vast niet gevraagd of gooien ook mocht.
Hier het filmpje waarin Dennis een boete krijgt voor het verscheuren van post.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
Dennis heeft dus gevraagd of hij het eten mocht pakken.Maar hij heeft vast niet gevraagd of gooien ook mocht.
Dat durft nix niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
Ik dacht dat Dennix Nadia bij Lieke weg zou halen!
Doet hij vast morgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
Morgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
Dat is ook heel wat anders, juist dan is het persoonlijk bezit volgens mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef neehe het volgende:
[..]
En hij heeft het uit haar handen getrokken, niet van de tafel gepakt, en dat is toch heel wat anders.![]()
Hij zal wel een boete krijgen, die brief komt er wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier het filmpje waarin Dennis een boete krijgt voor het verscheuren van post.
De nieuwe regels worden hierin heel duidelijk gemaakt. De redactie vindt dat ze in dit geval Dennis zeer coulant benaderen en de nieuwe regels gelden voor Dennis in het bijzonder!
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
Dan het filmpje waar Dennis gewoon het bord met eten van Lieke afpakt, niks uit de keuken, gewoon uit haar handen, vervolgens gooit hij ook nog met eten!
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=33209&sess=664&mvpageno=1
Als dit onbestraft blijft, kan men een andere speler uithongeren, door hem of haar het eten te belemmeren.
Ze moeten bij de redactie wel erg blij zijn met Dennis, weer een regel waar niets mee gedaan wordt.
Dennis kan zijn eigen handjes toch laten wapperen? Niemand heeft hem toch belet om voor zichzelf eten te maken?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Dennis geen eten krijgt en hij zou afvallen dan wordt het toegejuigd, bij Lieke en Huub is het een schande! (alsof het ook iedere avond van toepassing is dat haar eten weg gegooid wordt)
Wie zegt eigenlijk dat het eten wat voor alle miljonairs wordt gekocht persoonlijk bezit is? Een iemand aan de telefoon , maar dat kunnen daar zoveel mensen zeggen , uiteindelijk gaat het om de 'hoofdleiding'.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij zal wel een boete krijgen, die brief komt er wel.
Anders heeft het geen zin om de regels aan te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |