volgens mij is dat ook precies hetgeen Nadia probeert te breiken ihkv ik ben jaloers nu moet jij het ook wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
De vraag is misschien niet wat Nadia later over dit gesprek gaat vertellen, maar hoe Amanda en Dennis erop zullen reageren dat ze met Lieke heeft gepraat. Iedereen ziet ze nu samen zitten.
Ja, was jij geloof ik die zoiets al eerder schreef. Zou ze dan Amanda jaloers willen maken alleen maar omdat ze tijdens het eten buiten minder aandacht kreeg?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook precies hetgeen Nadia probeert te breiken ihkv ik ben jaloers nu moet jij het ook worden![]()
Volgens mij was het geen bluf.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:47 schreef neehe het volgende:
Lieke moet wel bellen !!!
Of was het bluf ?
ja en kan heeeeel goed, ze is er toe in staat. Verknipte ziel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was jij geloof ik die zoiets al eerder schreef. Zou ze dan Amanda jaloers willen maken alleen maar omdat ze tijdens het eten buiten minder aandacht kreeg?
Flairtenders, van die barkeepers die goochelen met flessen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
Flair Tenne of Tennis? Een bedrijfje van een vriend van Nadia. Laatst hielp ze mee en toen was MayDay er ook.
Oh ja, dat lijkt er meer op dan wat ik hoorde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Flairtenders, van die barkeepers die goochelen met flessen.
.... en dan doet Lieke morgen weer blablabla bij Nadia.......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
Dennis is al jaloers.
het baart hen zorgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:54 schreef Marrije het volgende:
Het werktDennis klaagt al dat Nadia zooo lang met Lieke kletst. En Amanda zat ook al 'zo' te kijken.
maar het mag geen eten-gooi-festijn worden want dat hebben we gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
Geen exit voor Dennis want hij heeft het achter gevraagd het mag.
Dan zou ik als ik Lieke was voor niemand meer koken!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
Het is toch van de zotte dat hij Lieke verplicht om voor hem te koken!!
Ik zie niet zoveel verschil met elke avond iemands eten weggooien, zoals Dennis nu kennelijk wel mag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar het mag geen eten-gooi-festijn worden want dat hebben we gehad
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Marrije het volgende:
Dennis voelt niet aan wanneer ie teveel is?
Hij gooide toch ook met eten ?? Ik heb het niet gezien, maar gelezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar het mag geen eten-gooi-festijn worden want dat hebben we gehad
En Lieke maar afvallen, raar he redactie als dat gebeurt. Tjiezus wat zijn het toch een stel slappelingen daarachter.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef Maria44 het volgende:
Dennis heeft het nagevraagd, ze willen geen etenswarengevecht maar ze kunnen het niet verbieden. Liever niet dus, maar het mag wel afgepakt worden.
Lijkt me, nu Dennis dit mag, ook verstandiger.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik Lieke was voor niemand meer koken!!!
tja, achter hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel verschil met elke avond iemands eten weggooien, zoals Dennis nu kennelijk wel mag.
ja hij gooide ook met eten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij gooide toch ook met eten ?? Ik heb het niet gezien, maar gelezen.
Ja, hij gooide met eten. Sterker nog, villa vandaag schreef het zelfs. Hij gooide het naar Huub.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij gooide toch ook met eten ?? Ik heb het niet gezien, maar gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |