volgens mij is dat ook precies hetgeen Nadia probeert te breiken ihkv ik ben jaloers nu moet jij het ook wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
De vraag is misschien niet wat Nadia later over dit gesprek gaat vertellen, maar hoe Amanda en Dennis erop zullen reageren dat ze met Lieke heeft gepraat. Iedereen ziet ze nu samen zitten.
Ja, was jij geloof ik die zoiets al eerder schreef. Zou ze dan Amanda jaloers willen maken alleen maar omdat ze tijdens het eten buiten minder aandacht kreeg?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook precies hetgeen Nadia probeert te breiken ihkv ik ben jaloers nu moet jij het ook worden![]()
Volgens mij was het geen bluf.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:47 schreef neehe het volgende:
Lieke moet wel bellen !!!
Of was het bluf ?
ja en kan heeeeel goed, ze is er toe in staat. Verknipte ziel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was jij geloof ik die zoiets al eerder schreef. Zou ze dan Amanda jaloers willen maken alleen maar omdat ze tijdens het eten buiten minder aandacht kreeg?
Flairtenders, van die barkeepers die goochelen met flessen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
Flair Tenne of Tennis? Een bedrijfje van een vriend van Nadia. Laatst hielp ze mee en toen was MayDay er ook.
Oh ja, dat lijkt er meer op dan wat ik hoorde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Flairtenders, van die barkeepers die goochelen met flessen.
.... en dan doet Lieke morgen weer blablabla bij Nadia.......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
Dennis is al jaloers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |