Dat ze huilde gaan ze volgens mij nog tegen haar gebruiken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:14 schreef Marrije het volgende:
Lieke stelt zich toch wat zwak op nu
nee ze schiet ietwat door dat ze af en toe de klik mist met iemand daar, op Huub na dan en dat ze erom moest huilen.quote:
mijn idee, dat ze haar nog meer en langer gaan isloeren om dr weer aan het huilen te krijgen oidquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:16 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat ze huilde gaan ze volgens mij nog tegen haar gebruiken.
Dat is juist het sterke van Lieke, die zit daar niet mee.quote:
Nadia lacht haar dadelijk achter de rug om uit. Dat pleziertje zou ik Nadia nooit gunnen. Of ze wil te graag of ze is gewoon naïef maar ik denk het eerste. Huub zou dit ook doen maar die is naïef maar Lieke wil te graag volgens mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee ze schiet ietwat door dat ze af en toe de klik mist met iemand daar, op Huub na dan en dat ze erom moest huilen.
+1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia lacht haar dadelijk achter de rug om uit. Dat pleziertje zou ik Nadia nooit gunnen. Of ze wil te graag of ze is gewoon naïef maar ik denk het eerste. Huub zou dit ook doen maar die is naïef maar Lieke wil te graag volgens mij.
huub en naïef, 2 woorden die ik niet snel in 1 zin zou gebruikenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia lacht haar dadelijk achter de rug om uit. Dat pleziertje zou ik Nadia nooit gunnen. Of ze wil te graag of ze is gewoon naïef maar ik denk het eerste. Huub zou dit ook doen maar die is naïef maar Lieke wil te graag volgens mij.
hmm ik kom er maar niet uit wie er vals isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:19 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb ff 2 minuten geluisterd naar Lieke en Nadia en ik denk dat Lieke gewoon eerlijk is..ze stelt zich kwetsbaar op..is misschien niet slim maar het ligt bij Nadia wat ze er mee gaat doen..dan kan blijken wie nu echt vals is...
Inderdaad. Ze weet toch wel dat ze een bloedhekel aan haar hebben, dus dat maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:18 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat is juist het sterke van Lieke, die zit daar niet mee.
Die anderen zijn juist zo schijnheilig als de pest.
Huub kan heeeel naief zijn, vooral omdat hij denkt dat anderen net als hij denken. Bijvoorbeeld hoe Huub spel van realiteit kan onderscheiden, hij verwacht dat van de rest ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
huub en naïef, 2 woorden die ik niet snel in 1 zin zou gebruiken
Mooi gezegd, maar iid ik wil wedden dant Nadia haar afkraakt in nog geen 2 uur tijd. Ik schaam me dat ik zo denk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:19 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb ff 2 minuten geluisterd naar Lieke en Nadia en ik denk dat Lieke gewoon eerlijk is..ze stelt zich kwetsbaar op..is misschien niet slim maar het ligt bij Nadia wat ze er mee gaat doen..dan kan blijken wie nu echt vals is...
Ja, ik wel. Huub is heel impulsief en speelt een spel. Hij laat dat spel ook zo los en is dan echt even anders en vertelt veel en soms teveel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
huub en naïef, 2 woorden die ik niet snel in 1 zin zou gebruiken
Dat maakt wel uit want als ze haar weer isoleren en dan langer dan weten ze dus dat Lieke daar wel degelijk mee zit. Lieke probeerde zich er nog uit te kletsen door te zeggen dat ze het zonder ook wel redt, maar ze lag wel te huilen omdat ze zich zo alleen voelde en daar kan dus misbruik van gemaakt worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:21 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze weet toch wel dat ze een bloedhekel aan haar hebben, dus dat maakt verder niet uit.
Maar ze krijgt wel wat informatie over Nadia (en Dennis) waar ze wat mee kan.
Ik zou van mijn stoel vallen van verbazing als ze tegen Dennis zegt: Ik heb een leuk gesprek met Lieke gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi gezegd, maar iid ik wil wedden dant Nadia haar afkraakt in nog geen 2 uur tijd. Ik schaam me dat ik zo denk.![]()
Niet doen! Nadia moet je echt geen cent meegeven, vals loeder is het.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi gezegd, maar iid ik wil wedden dant Nadia haar afkraakt in nog geen 2 uur tijd. Ik schaam me dat ik zo denk.![]()
Maak er maar binnen een half uur van.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
inm mijn ogen is huub een heel gewiekste speler en naïef zou ik hem niet willen noemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub kan heeeel naief zijn, vooral omdat hij denkt dat anderen net als hij denken. Bijvoorbeeld hoe Huub spel van realiteit kan onderscheiden, hij verwacht dat van de rest ook.
amanda zei ook tegen Brian dat zij Nadia niet meer zo zal vertrouwen als daarvoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet doen! Nadia moet je echt geen cent meegeven, vals loeder is het.
Als waarvoor? Voor dat zoengebeuren?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
amanda zei ook tegen Brian dat zijn Nadia niet meer zo zal vertrouwen als daarvoor
Gave pic's daarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
allemaal weer leuke platjes op http://kleinefrankie.web-log.nl/
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Als waarvoor? Voor dat zoengebeuren?
en ik wilde net haar ringtone aanschaffen over haar classy lifestyle.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Verdomme...... ik wilde net schrijven dat Nadia al een uur geen geil of neuken had gezegd...... en ja hoor...![]()
sekspraatquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef Taurus het volgende:
Waar heeft Lieke het nu over? Wat heeft Nadia met Dennis besproken in bed 'n paar dagen geleden waarvan Lieke's oren begonnen te klapperen?![]()
Nou dat heb ik meer van Naad gehoort.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Nadia niet vele malen door Lieke getypeerd als vreemd mutsje en dat ze haar eigenlijk niet zo mag?
Niemand gaf hem wat te eten van hun bord, niemand hield hem tegen of kwam voor hem op.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef neehe het volgende:
Naad is bang dat Dennix een exit krijgt, en nu zoekt ze aansluiting bij Lieke ???
Ik heb het script al naast me liggen dus ik verwacht geen verrassingen. Als dat wel zo is dan ben ik de eerste die het toegeeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef droomkoningin het volgende:
zijn jullie ook zo benieuwd wat voor een verslag nadia uit gaat brengen over dit gesprek naar badj?
Nadia heeft talloze malen gezegd dat ze een hekel aan Lieke heeft en dat ze haar haat. Dat soort dingen horen we Lieke niet zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou dat heb ik meer van Naad gehoort.
Dat verlaagd ook de Ph waarde d'r van.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Electrostatisch geladen lucht (onweerkans) gaat een reactie aan met chloor. Dat veroorzaakt de kleur in het zwembad.
HALLO, dat bedoel ik toch ook !!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia heeft talloze malen gezegd dat ze een hekel aan Lieke heeft en dat ze haar haat. Dat soort dingen horen we Lieke niet zeggen.![]()
Hallo-hallo, dan is het goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
HALLO!!! Ik wilde je alleen maar gelijk geven![]()
HALLO wie heeft er nu gelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
HALLO!!! Ik wilde je alleen maar gelijk geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |