quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Als waarvoor? Voor dat zoengebeuren?
en ik wilde net haar ringtone aanschaffen over haar classy lifestyle.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Verdomme...... ik wilde net schrijven dat Nadia al een uur geen geil of neuken had gezegd...... en ja hoor...![]()
sekspraatquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef Taurus het volgende:
Waar heeft Lieke het nu over? Wat heeft Nadia met Dennis besproken in bed 'n paar dagen geleden waarvan Lieke's oren begonnen te klapperen?![]()
Nou dat heb ik meer van Naad gehoort.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Nadia niet vele malen door Lieke getypeerd als vreemd mutsje en dat ze haar eigenlijk niet zo mag?
Niemand gaf hem wat te eten van hun bord, niemand hield hem tegen of kwam voor hem op.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef neehe het volgende:
Naad is bang dat Dennix een exit krijgt, en nu zoekt ze aansluiting bij Lieke ???
Ik heb het script al naast me liggen dus ik verwacht geen verrassingen. Als dat wel zo is dan ben ik de eerste die het toegeeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef droomkoningin het volgende:
zijn jullie ook zo benieuwd wat voor een verslag nadia uit gaat brengen over dit gesprek naar badj?
Nadia heeft talloze malen gezegd dat ze een hekel aan Lieke heeft en dat ze haar haat. Dat soort dingen horen we Lieke niet zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou dat heb ik meer van Naad gehoort.
Dat verlaagd ook de Ph waarde d'r van.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Electrostatisch geladen lucht (onweerkans) gaat een reactie aan met chloor. Dat veroorzaakt de kleur in het zwembad.
HALLO, dat bedoel ik toch ook !!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia heeft talloze malen gezegd dat ze een hekel aan Lieke heeft en dat ze haar haat. Dat soort dingen horen we Lieke niet zeggen.![]()
Hallo-hallo, dan is het goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
HALLO!!! Ik wilde je alleen maar gelijk geven![]()
HALLO wie heeft er nu gelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
HALLO!!! Ik wilde je alleen maar gelijk geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |