yup en nu die burka aan en kokenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dus als me man ruzie heeft met iemand, mag ik daar niet mee praten, omdat ik dan loyaal moet zijn aan hem ??![]()
Niet exact, vermoedelijk omdat er ooit gezegd is dat hij nooit haar voer zou eten tijdens een hevig verbaal gevecht waarin veel gesproken wordt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Weet je nog waarom Lieke geen eten wil geven aan Dennis?
Ja hoor schatje, ik verbied mijn vrouw ook altijd te praten met mensen die ik niet mag, ik eis loyaliteit van haar, en anders.............quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dus als me man ruzie heeft met iemand, mag ik daar niet mee praten, omdat ik dan loyaal moet zijn aan hem ??![]()
Hoe hou je de oorlogen in de wereld in stand?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Zijn ze zeker allemaal van voor de oorlog!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
De helft van de mannen in de kooi denkt zo.
Huub Jaap Brian Nadir , dat zijn er 2quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
De helft van de mannen in de kooi denkt zo.
Nadia is allang klaar met Dennis, een grotere sukkel is er niet in de kooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
Nadia is er klaar mee dat Dennis haar soms onderschat.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe hou je de oorlogen op de wereld in stand?![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
yup en nu die burka aan en koken![]()
Inderdaad, hij zou Liekes eten nog niet willen eten, voor geen geld, hij eet geen gif!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet exact, vermoedelijk omdat er ooit gezegd is dat hij nooit haar voer zou eten tijdens een hevig verbaal gevecht waarin veel gesproken wordt?
Hij weet dat Jaap hem recht in zijn bek uitlacht.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:03 schreef Maria44 het volgende:
Waarom pakt ie Nadia wel aan en Jaap niet? Die praat tenslotte ook met 'zijn vijanden'.
Ja, dat is natuurlijk anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:03 schreef Maria44 het volgende:
Waarom pakt ie Nadia wel aan en Jaap niet? Die praat tenslotte ook met 'zijn vijanden'.
Ja dat is Dennix he, je kijkt 1 sec niet en Dennix zijn terror is al voorbijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gekeken en toch nog alle terror van Dennix gemist![]()
Maar hij is het wel want hij kauwt op ijs. Dat had die dame over psychologie of zo, laatst gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Volgens mij vindt Nadia het jammer dat Dennis niet seksueel gefrustreerd is omdat hij niet in haar mag komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |