Ik ben totaal confuus, tut tut. Wie gaat er nou echt weg, en wie zwaait alleen maar?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch nog even zwaaien he![]()
![]()
![]()
Zijn de uitzendingen alweer veilig ??
Zucht......dat deed ik niet. Je zit daar in een spel. Mensen moeten weg. Je hebt met een "vriendin" en pact. De tegenpartij geeft jou geen eten, je vriendin zegt er niets van en gaat dan gelijk daarna ook nog eens gezellig een uurtje babbelen. Is dat loyaal zijn of is het iets anders. Ben ik nu zo dom?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat deed jij al met je opmerking over de loyaliteit van Nadia.
Excuses aanvaardquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je maakt er nu een karikatuur van, sorry.
Oh domquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zucht......dat deed ik niet. Je zit daar in een spel. Mensen moeten weg. Je hebt met een "vriendin" en pact. De tegenpartij geeft jou geen eten, je vriendin zegt er niets van en gaat dan gelijk daarna ook nog eens gezellig een uurtje babbelen. Is dat loyaal zijn of is het iets anders. Ben ik nu zo dom?
Ik zwaai alleen maarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben totaal confuus, tut tut. Wie gaat er nou echt weg, en wie zwaait alleen maar?![]()
Dat was maar een uurtjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
'Ik heb helemaal niks aan mezelf gedaan vandaag gewoon.'
Volgens mij heb ik Nadia een hele tijd voor de spiegel zien zitten in de weer met de tang.
Wacht er nog even mee, zondag komen twee oud bewonersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
inmiddels irriteer ik me zo mateloos aan eigenlijk iedere bewoner dat ik er over nadenk DGK maar te laten
Heeft ze dat echt zo gevraagd ??? IK heb het hele gesprek gemist !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Nadia gaat nu aan Amanda uitleggen waarom ze met Lieke heeft zitten praten. Ze vroeg aan Lieke hoe het komt dat ze zo verknipt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |