Nu haat ze Lieke ook weer, dat heeft Dennis namelijk lieverquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
Precies Nadia in al die 6 weken heb je nog nooit een persoonlijk gesprek gehad met Lieke. Maar toch haat je haar? Doe normaal mens. Je bent gewoon een meeloper.
Zijn hier mensen uit Alphen die buiten De Gouden Kooi om ook maar ooit van Dennis hebben gehoord?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
D: IK ga nu me twijfels krijgen, dat je dingen loslaat.
N: Denk je dat ik achtelijk bent
D: Nee
N: Jij onderschat mij echt. Denk je werkelijk dat ik weer die fout ga maken als in het begin. Ik heb met haar gelachen en gekletst.
D: mm
D: Ze is vies, onbetrouwbaar en nep.
N; Dat weet ik ze heeft mij ook al in me rug gestoken.
D: Weet je wat ik wel wat, dat ik het best weet hoe lieke is, omdat ik vrienden heb in Alphen die met haar naar bed zijn geweest, die echt weten hoe ze is.
+ ontzettend dronken , de kwal.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
Dennis is echt pissed, beetje sneu komt hij zo over.
Zelfs als hij boos is komt het niet over.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
Gelijk vanaf het begin komt hij al sneu overquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
Ik vertrouw, in tegenstelling tot velen, Lieke voor geen meter. Dus ik kan Dennis goed volgen in zijn betoog. Als hij zegt dat hij Lieke beter kent dan wij en dat ze zo nep is als de pest, dan geloof ik dat ook. Behalve dat ik het zelf denk te zien, kent hij haar van redelijk nabij. Ik twijfel niet aan zijn verhaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Met een grote glimlach ventileert hij zijn boosheid. Ik vind het niet zo geloofwaardig.
laat hem dan maar flink doordrinken dan kan die zich, voor zover mogelijk, nog belachelijker makenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
+ ontzettend dronken , de kwal.
Ha, je wilt Dennix toch zeker niet met Natas vergelijken he ???quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
zoals ik al zei: meestal. Wat dacht je van Natasia? Die zat er 10 maanden te lang.. De redactie daar is ook eigenlijk onvoorspelbaar , en niet altijd dezelfde personen zitten daar.
Ja, hij laat nu fantastisch zien wat een zielig mannetje ie eigenlijk is. Wie denkt ie wel niet dat ie is? god?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, vind het meer dan overtuigend om eerlijk te zijn
Ik háát haar, ik haat haar net zo hard als jij!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu haat ze Lieke ook weer, dat heeft Dennis namelijk liever![]()
Originele usericon, darkquote:
Hij kent mensen die sex met haar hebben gehad..... hoezo redelijk nabij?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vertrouw, in tegenstelling tot velen, Lieke voor geen meter. Dus ik kan Dennis goed volgen in zijn betoog. Als hij zegt dat hij Lieke beter kent dan wij en dat ze zo nep is als de pest, dan geloof ik dat ook. Behalve dat ik het zelf denk te zien, kent hij haar van redelijk nabij. Ik twijfel niet aan zijn verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |