Ik vind hem absoluut geen GOD!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind hem absoluut geen GOD!!!!
Vergeleken met de rest gaat dat al snelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:27 schreef STAP01 het volgende:
Jij hebt hem wel heeeeel hoog zitten!
Oh ja, dat graaide die zo uit haar handen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Niet goed gezien van 10!
Het was het bordje van Lieke.
Ben bang dat het programma dan wordt stopgezet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:27 schreef neehe het volgende:
Huuuuuuuuuub Dennix heeft gedronken, nu moet je hem te pakken nemen !
Dan gaat hij slaan.
En wie gaat die brief voorlezen, nu Tas er niet meer is?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, dat graaide die zo uit haar handen.
Maar het gooien is wel goed gezien, en daar zijn hele duidelijke regels voor.
Er moet haast wel een brief komen
Misschien mag die een pilletje van Brian lenenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:30 schreef Dark het volgende:
[..]
En wie gaat die brief voorlezen, nu Tas er niet meer is?
hoop jaapquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:30 schreef Dark het volgende:
[..]
En wie gaat die brief voorlezen, nu Tas er niet meer is?
Hoezo, dan moet Dennix er 100% zeker er sowieso uit, ik zweer het je.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ben bang dat het programma dan wordt stopgezet.
Er wordt ook helemaal niet vermeld dat Lieke vanavond gekookt heeft, vind ik zelf ook wel een aardige bijkomstigheidquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, dat graaide die zo uit haar handen.
Maar het gooien is wel goed gezien, en daar zijn hele duidelijke regels voor.
Er moet haast wel een brief komen
Ik hoop dat hij zelf die brief moet lezen, al duurt het uren en een doos tissues!quote:
En er werd ook niet bij vermeld, dat Dennis het eten van Lieke niet zou eten, al zou hij er dood bij neervallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er wordt ook helemaal niet vermeld dat Lieke vanavond gekookt heeft, vind ik zelf ook wel een aardige bijkomstigheid
al met al dus weer een leugenachtig stinkstukje door kuttienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef Dark het volgende:
[..]
En er werd ook niet bij vermeld, dat Dennis het eten van Lieke niet zou eten, al zou hij er dood bij neervallen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Als nada gewoon een spiegel in de koelkast hangt, hoeft ze ook geen biologische melk meer te kopen, 'omdat er zo'n leuke koe op staat'.
hehequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Als nada gewoon een spiegel in de koelkast hangt, hoeft ze ook geen biologische melk meer te kopen, 'omdat er zo'n leuke koe op staat'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |