Ik vind hem absoluut geen GOD!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind hem absoluut geen GOD!!!!
Vergeleken met de rest gaat dat al snelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:27 schreef STAP01 het volgende:
Jij hebt hem wel heeeeel hoog zitten!
Oh ja, dat graaide die zo uit haar handen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Niet goed gezien van 10!
Het was het bordje van Lieke.
Ben bang dat het programma dan wordt stopgezet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:27 schreef neehe het volgende:
Huuuuuuuuuub Dennix heeft gedronken, nu moet je hem te pakken nemen !
Dan gaat hij slaan.
En wie gaat die brief voorlezen, nu Tas er niet meer is?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, dat graaide die zo uit haar handen.
Maar het gooien is wel goed gezien, en daar zijn hele duidelijke regels voor.
Er moet haast wel een brief komen
Misschien mag die een pilletje van Brian lenenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:30 schreef Dark het volgende:
[..]
En wie gaat die brief voorlezen, nu Tas er niet meer is?
hoop jaapquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Hoezo, dan moet Dennix er 100% zeker er sowieso uit, ik zweer het je.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ben bang dat het programma dan wordt stopgezet.
Er wordt ook helemaal niet vermeld dat Lieke vanavond gekookt heeft, vind ik zelf ook wel een aardige bijkomstigheidquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, dat graaide die zo uit haar handen.
Maar het gooien is wel goed gezien, en daar zijn hele duidelijke regels voor.
Er moet haast wel een brief komen
Ik hoop dat hij zelf die brief moet lezen, al duurt het uren en een doos tissues!quote:
En er werd ook niet bij vermeld, dat Dennis het eten van Lieke niet zou eten, al zou hij er dood bij neervallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er wordt ook helemaal niet vermeld dat Lieke vanavond gekookt heeft, vind ik zelf ook wel een aardige bijkomstigheid
al met al dus weer een leugenachtig stinkstukje door kuttienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef Dark het volgende:
[..]
En er werd ook niet bij vermeld, dat Dennis het eten van Lieke niet zou eten, al zou hij er dood bij neervallen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Als nada gewoon een spiegel in de koelkast hangt, hoeft ze ook geen biologische melk meer te kopen, 'omdat er zo'n leuke koe op staat'.
hehequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Als nada gewoon een spiegel in de koelkast hangt, hoeft ze ook geen biologische melk meer te kopen, 'omdat er zo'n leuke koe op staat'.
Ze vermelden in ieder geval wel dat hij met kip naar Huub heeft gegooid, en dat is uitdrukkelijk verboden de laatste keerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
al met al dus weer een leugenachtig stinkstukje door kuttien![]()
Beiden commercial addictsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
nada gebruikt elseve shampoo, how cheap!!
Brian doucht zick met axe... ieuw
ik douche met palmolive elke dag shampoo, met aloë veraquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
Brian doucht zick met axe... ieuw
100 procent dat die blijftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vermelden in ieder geval wel dat hij met kip naar Huub heeft gegooid, en dat is uitdrukkelijk verboden de laatste keer
Ze zullen hem er niet de villa voor uitgooien, maar een boete is wel op zijn plekquote:
Ze verbieden zoveel, ze maken regel op regel en ze houden zich nergens aan!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vermelden in ieder geval wel dat hij met kip naar Huub heeft gegooid, en dat is uitdrukkelijk verboden de laatste keer
Liefde is...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
De paren delen elk een bordje soep.
[afbeelding]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:40 schreef STAP01 het volgende:
Van 10:
Poll
Een nieuw hoofd huishouding?
Nee, Palma moet blijven!
Safaa moet het over nemen
Nee, Palma moet blijven!39%quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:40 schreef STAP01 het volgende:
Van 10:
Poll
Nee, Palma moet blijven!
dito, kanjer is zequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Dankjewel! Ik heb natuurlijk op Safaa gestemd.
En toch ben ik niet erg geroerd bij deze twee stellenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Liefde is...
[afbeelding]
... een bordje soep met je partner delen
4888 stemmenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:40 schreef STAP01 het volgende:
Van 10:
Poll
Nee, Palma moet blijven!
Dat doet ze al, ze maakt elk gerecht met gerookte kipquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:39 schreef Dark het volgende:
Dennis rent weg bij alle etenswaar dat gerookt is!
Nou Lieke, voortaan alleen nog maar gerookte etenswaar maken!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:44 schreef Dark het volgende:
[..]
4888 stemmen
Palma moet blijven - 39%
Safaa moet het overnemen - 61%![]()
Dat betekent dus dat Palma gewoon blijftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, Palma moet blijven!39%
Safaa moet het over nemen!61%
4888 stemmen
ik hoor een lekker plaatje
heerlijk, gerookte chiwawa is ook erg lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat doet ze al, ze maakt elk gerecht met gerookte kip![]()
Safaa kan helemaal niet blijven, die moet strakkies gewoon weer naar school volgens mij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:44 schreef Dark het volgende:
[..]
4888 stemmen
Palma moet blijven - 39%
Safaa moet het overnemen - 61%![]()
Sinds ze vandaag een Barbietaart heeft gekregen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Sinds wanneer heeft Amanda een barbiepop?
[afbeelding]
Nix ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:47 schreef Dark het volgende:
22:59 - "K*t Lieke!"
Dennis loopt verbaasd naar beneden. De Miljonair begrijpt niet waarom Nadia en Lieke in gesprek zijn. Brian en Amanda, die net een bad vol water laten lopen, luisteren aandachtig. “Volgens mij doet Lieke vandaag aardig en morgen gooit ze een glas water in haar gezicht. Voor Nadia is het veel moeilijker om later weer boos op Lieke te worden dan andersom. Nadia is echt een gevoelsmens. K*t Lieke!”, zucht Dennis. Ja, wat moet je nou Dennis?
Bron: 10
Dat hangt van de lesuren af. Wat zijn Palma's tijden, van 9 tot 2?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Safaa kan helemaal niet blijven, die moet strakkies gewoon weer naar school volgens mij.
Ik denk dat Huub die eer wel op zich wil nemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Oooohhhhh, ja toen was ik er even niet. Dank!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Sinds ze vandaag een Barbietaart heeft gekregen!
Amanda jankend: Ballerina Barbie?!?! Ik wilde Malibu Barbie hebben!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Sinds wanneer heeft Amanda een barbiepop?
[afbeelding]
Dan komt er gewoon weer een ander, en wie zegt dat het waar is dat ze nog op school zit ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Safaa kan helemaal niet blijven, die moet strakkies gewoon weer naar school volgens mij.
Vakantie tijd, dus ze kan wel effe een maandje meespelen. Gewoon een vakantiebaantje voor haar...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
Dat hangt van de lesuren af. Wat zijn Palma's tijden, van 9 tot 2?
Sjongejonge...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda jankend: Ballerina Barbie?!?! Ik wilde Malibu Barbie hebben!
Ik denk dat brrrian die reclame filmpjes van axe een beetje te serieus neemt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
Brian doucht zich met axe... ieuw
Nog triester...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk dat brrrian die reclame filmpjes van axe een beetje te serieus neemt.![]()
23 september 2006 - Eemnesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuken en met barbies spelen... Where did it went wrong?
In den beginne.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuken en met barbies spelen... Where did it went wrong?
Mijn punt is, als je altijd zonodig met dure merken moet lopen schjmijten in dat hok, douche je je toch wel ff met een lekkerder merkje.. En daar gebruik je dan ook de passende after-shave en e.d.t. bij.quote:
Een vriend van mij heeft dat ook. Zal wel met onzekerheid over de lengte te maken hebben. Ik heb daar helemaal geen last van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:56 schreef tipsch het volgende:
Nadia geeft aan dat ze er moeite mee heeft om te plassen als er iemand naast haar staat en vraagt nix "heb jij dat ook?" - die verbondenheid in sexe die ze voelt![]()
Ik snap je punt hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn punt is, als je altijd zonodig met dure merken moet lopen schjmijten in dat hok, douche je je toch wel ff met een lekkerder merkje.. En daar gebruik je dan ook de passende after-shave en e.d.t. bij.
die nada hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat ook. Zal wel met onzekerheid over de lengte te maken hebben. Ik heb daar helemaal geen last van.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat ook. Zal wel met onzekerheid over de lengte te maken hebben. Ik heb daar helemaal geen last van.
Ja! Lekker balen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
Wat gaan ze vroeg naar bed. Het zal wel door het mooie weer komen.
in brief stond niet dat ze het moest bellenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:01 schreef neehe het volgende:
Potver, waarom heeft Lieke nou niet gebelt ??
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
De figuur achter stream 2 zit geduldig te wachten tot de maan weer achter de wolken vandaan komt.
Op de plasma: Dennix: u heeft de regels ruimschoots overtreden, inpakken en wegwezen! Ps, nix vergeten he!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
nou, nog even die sanctie voor nix voor het slapen gaan
Ik heb ook een sanctie, ik moet naar bed, owww dat wordt overwerken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
nou, nog even die sanctie voor nix voor het slapen gaan
Geen terrasje dus na het werkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:09 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik heb ook een sanctie, ik moet naar bed, owww dat wordt overwerken.![]()
Truste.
welterustequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:09 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik heb ook een sanctie, ik moet naar bed, owww dat wordt overwerken.![]()
Truste.
1000 euro boete, -100000 jackpotquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Op de plasma: Dennix: u heeft de regels ruimschoots overtreden, inpakken en wegwezen! Ps, nix vergeten he!
Ik dacht dat stream 2 niet werkte! Ik zie nu pas een gedeelte van de maan!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
De figuur achter stream 2 zit geduldig te wachten tot de maan weer achter de wolken vandaan komt.
Er zit een romantische ziel op de redactie... of ze hopen op goede tussenshots voor in de uitzendingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat stream 2 niet werkte! Ik zie nu pas een gedeelte van de maan!!!![]()
Ik gok dat laatstequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit een romantische ziel op de redactie... of ze hopen op goede tussenshots voor in de uitzending![]()
mooi shot, ze kunnen nog wel iets danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit een romantische ziel op de redactie... of ze hopen op goede tussenshots voor in de uitzending![]()
Kan gebeurenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat stream 2 niet werkte! Ik zie nu pas een gedeelte van de maan!!!![]()
Ik ook, leuk dat wij mee mogen genieten. Wat ik wel een beetje raar vind... die maan heeft de stem van Huubquote:
Die gast roept echt alleen maar ononderbouwde onzin. Dat deed ik ook toen ik een jaar of 15 was. Het zou aardig lastig voor hem worden als iemand 'm om feiten ging vragen als ie weer zo'n lege uitspraak doet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Brian: Huub heeft een fetisj voor vrouwen die ongesteld zijn.
Brrrian heeft een fetisj voor brrrian.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Brian: Huub heeft een fetisj voor vrouwen die ongesteld zijn.
Ik let er soms een beetje op, die 'stills'. En die zie je dan echt heel vaak in de uitzendingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
mooi shot, ze kunnen nog wel iets dan
9 tot 2:30 of zo iddquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hangt van de lesuren af. Wat zijn Palma's tijden, van 9 tot 2?
Zo'n grote jongen is Brian dan ook nog niet, ondanks dat hij geen 15 meer is. Hij mag dan wel in de USA geweest zijn, hij leeft toch in een vrij beperkt wereldje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die gast roept echt alleen maar ononderbouwde onzin. Dat deed ik ook toen ik een jaar of 15 was. Het zou aardig lastig voor hem worden als iemand 'm om feiten ging vragen als ie weer zo'n lege uitspraak doet.
Ik snap niet waar ze zich druk om maken. Een gewicht van 65 kilo voor iemand van 1.72m is gewoon gezond.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:17 schreef Maria44 het volgende:
Huub weegt 64,4 en morgenvroeg 62,9 want hij verliest 1,5 liter vocht per nacht volgens Lieke.
Hij gaat morgenvroeg meteen weer wegen. Ik ben benieuwd.
Dat is inderdaad vrij lang voor iemand die ook nog lessen moet volgen. Jammer, Safaa zou wat verandering kunnen brengen.quote:
Mayday voor Nadia!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:19 schreef Maria44 het volgende:
Lieke doet geheimzinnig over zondag, dan is er een verrassing zegt ze tegen Huub.
Het begon met de deodorant van Amanda. Lieke zei dat ze dat 's nachts niet moest gebruiken, omdat je dan 1,5 liter lichaamsvocht verliest, en Amanda dat op die manier afsluit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ze zich druk om maken. Een gewicht van 65 kilo voor iemand van 1.72m is gewoon gezond.
Ik kan ze onmogelijk verstaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:19 schreef Maria44 het volgende:
Lieke doet geheimzinnig over zondag, dan is er een verrassing zegt ze tegen Huub.
Het gewicht van Lieke en Huub is al wat langer een issue hier en daar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het begon met de deodorant van Amanda. Lieke zei dat ze dat 's nachts niet moest gebruiken, omdat je dan 1,5 liter lichaamsvocht verliest, en Amanda dat op die manier afsluit.
Ja, meer daar dan hier denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het gewicht van Lieke en Huub is al wat langer een issue hier en daar.
Jij ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
en daar gaan we weer nadia en nix
nix en nada
ik ga er snel van tussen dit kan ik niet nog eens aanzien
![]()
slaapse
![]()
Dat vocht verlies je toch niet alleen via je oksels?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het begon met de deodorant van Amanda. Lieke zei dat ze dat 's nachts niet moest gebruiken, omdat je dan 1,5 liter lichaamsvocht verliest, en Amanda dat op die manier afsluit.
Als je je oksels dichtplamuurt met deo zoekt het wel een andere uitwegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat vocht verlies je toch niet alleen via je oksels?
Ja, maar het is mij volslagen onduidelijk of er wel iemand komt en zo ja, wie. Ik denk dat ze daarom om haar hondjes vroeg, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zondag komen toch de genodigden voor het halfjaar feest en de hondjes van Amanda?
Ik rapporteer alleen maar wat Lieke tegen Amanda zeiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat meen je nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je je oksels dichtplamuurt met deo zoekt het wel een andere uitweg
Ik in ieder geval nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Haar zussen schijnen misschien toch wel in het land te zijn, anders komen Cementa en Tiffany, maar die kunnen niet met elkaar overweg omdat ze door dezelfde jongen zijn ontmaagdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het is mij volslagen onduidelijk of er wel iemand komt en zo ja, wie. Ik denk dat ze daarom om haar hondjes vroeg, eerlijk gezegd.
Klinkt misschien raar, maar ik zou het ook wel een beetje zielig vinden als er niemand kwam.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar zussen schijnen misschien toch wel in het land te zijn, anders komen Cementa en Tiffany, maar die kunnen niet met elkaar overweg omdat ze door dezelfde jongen zijn ontmaagd![]()
Weltrustequote:
Klinkt niet raar vind ik. Ik zou het ook sneu vinden als haar achterban haar inmiddels uitkotst. Terecht maar wel sneu.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar ik zou het ook wel een beetje zielig vinden als er niemand kwam.
Dat klinkt helemaal niet raar. Amamand is gewoon Amanda, rechttoe rechtaan. Ze heeft het manco dat ze niet vooraan heeft gestaan met het uitdelen van hersencellen. Gezien dat feit, vind ik haar helemaal niet zo fout.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar ik zou het ook wel een beetje zielig vinden als er niemand kwam.
Welterusten Lobascaquote:
Nog afgezien van haar dwarse dagen... ik vergeet dat van haat vertrokken gezicht niet zo snel dat ze trok toen ze Lieke halfnaakt naar buiten probeerden te sleuren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet raar. Amamand is gewoon Amanda, rechttoe rechtaan. Ze heeft het manco dat ze niet vooraan heeft gestaan met het uitdelen van hersencellen. Gezien dat feit, vind ik haar helemaal niet zo fout.
Ik zou het ook wel een beetje sneu vinden. Ik vind het een lelijk ordinair slettebakje, maar een hekel heb ik niet aan haar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is omdat ze een meisje heeft gezoendquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
En ik vind het helemaal niet sneu voor Amanda, je oogst, wat je zaait.
En nog zal ze niet door hebben waarom iedereeen het laat afweten.
Af en toe is ze best grappig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:38 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel een beetje sneu vinden. Ik vind het een lelijk ordinair slettebakje, maar een hekel heb ik niet aan haar.![]()
Was het haat of inspanning? Ik vind dat toch moeilijk hoor, zo op afstand allemaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog afgezien van haar dwarse dagen... ik vergeet dat van haat vertrokken gezicht niet zo snel dat ze trok toen ze Lieke halfnaakt naar buiten probeerden te sleuren.
Dank voor het googelen, stoom-zequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wilde toch nog even weten of lieke gelijk had
even gegoogled
(gemiddeld ongeveer een halve liter vocht per nacht),
ze zit er dus een kilo naast.........
zo en nu ga ik effe vocht verliezen
welterusten
![]()
Het leven is een pijpkaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel. Dat geldt voor ons allemaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
En ik vind het helemaal niet sneu voor Amanda, je oogst, wat je zaait.
En nog zal ze niet door hebben waarom iedereeen het laat afweten.
Ja en dat heb ik nou ook ik met die engerd brrrian.quote:
Ja dat zei die Samantha aan de telefoon... ook zo'n licht.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is omdat ze een meisje heeft gezoend![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga nog niet, was tegen buurman Tipsch..![]()
Ze was enorm fanatiek, ging helemaal in de missie op onder aanvoering van Natasia.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het haat of inspanning? Ik vind dat toch moeilijk hoor, zo op afstand allemaal.
Maar dat is dan ook echt alles met die 2quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik nou ook ik met die engerd brrrian.![]()
Amanda dacht dat Samantha dat bedoelde, ik had meer het idee dat Samantha op de zondag doelde.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zei die Samantha aan de telefoon... ook zo'n licht.
Maar het komt op mij over dat Amanda in het algemeen voor veel mensen vrij verwaarloosbaar is.
Ha, maar het ging over Amanda en haar deo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke telt mee dat hij sperma verliest en af en toe naast bed plast
Ik moet bekennen dat ik daar heilig in geloof. Maar bij sommigen moeten wel heel lang wachten op hun deel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het leven is een pijpkaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel. Dat geldt voor ons allemaal.
Ik vind hem nooooit grappig! ga je schamen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik nou ook ik met die engerd brrrian.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |