Nog triester...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk dat brrrian die reclame filmpjes van axe een beetje te serieus neemt.![]()
23 september 2006 - Eemnesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuken en met barbies spelen... Where did it went wrong?
In den beginne.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuken en met barbies spelen... Where did it went wrong?
Mijn punt is, als je altijd zonodig met dure merken moet lopen schjmijten in dat hok, douche je je toch wel ff met een lekkerder merkje.. En daar gebruik je dan ook de passende after-shave en e.d.t. bij.quote:
Een vriend van mij heeft dat ook. Zal wel met onzekerheid over de lengte te maken hebben. Ik heb daar helemaal geen last van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:56 schreef tipsch het volgende:
Nadia geeft aan dat ze er moeite mee heeft om te plassen als er iemand naast haar staat en vraagt nix "heb jij dat ook?" - die verbondenheid in sexe die ze voelt![]()
Ik snap je punt hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn punt is, als je altijd zonodig met dure merken moet lopen schjmijten in dat hok, douche je je toch wel ff met een lekkerder merkje.. En daar gebruik je dan ook de passende after-shave en e.d.t. bij.
die nada hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat ook. Zal wel met onzekerheid over de lengte te maken hebben. Ik heb daar helemaal geen last van.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat ook. Zal wel met onzekerheid over de lengte te maken hebben. Ik heb daar helemaal geen last van.
Ja! Lekker balen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
Wat gaan ze vroeg naar bed. Het zal wel door het mooie weer komen.
in brief stond niet dat ze het moest bellenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:01 schreef neehe het volgende:
Potver, waarom heeft Lieke nou niet gebelt ??
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
De figuur achter stream 2 zit geduldig te wachten tot de maan weer achter de wolken vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |