Nix ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:47 schreef Dark het volgende:
22:59 - "K*t Lieke!"
Dennis loopt verbaasd naar beneden. De Miljonair begrijpt niet waarom Nadia en Lieke in gesprek zijn. Brian en Amanda, die net een bad vol water laten lopen, luisteren aandachtig. “Volgens mij doet Lieke vandaag aardig en morgen gooit ze een glas water in haar gezicht. Voor Nadia is het veel moeilijker om later weer boos op Lieke te worden dan andersom. Nadia is echt een gevoelsmens. K*t Lieke!”, zucht Dennis. Ja, wat moet je nou Dennis?
Bron: 10
Dat hangt van de lesuren af. Wat zijn Palma's tijden, van 9 tot 2?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Safaa kan helemaal niet blijven, die moet strakkies gewoon weer naar school volgens mij.
Ik denk dat Huub die eer wel op zich wil nemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:30 schreef Dark het volgende:
[..]
En wie gaat die brief voorlezen, nu Tas er niet meer is?
Oooohhhhh, ja toen was ik er even niet. Dank!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Sinds ze vandaag een Barbietaart heeft gekregen!
Amanda jankend: Ballerina Barbie?!?! Ik wilde Malibu Barbie hebben!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Sinds wanneer heeft Amanda een barbiepop?
[afbeelding]
Dan komt er gewoon weer een ander, en wie zegt dat het waar is dat ze nog op school zit ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Safaa kan helemaal niet blijven, die moet strakkies gewoon weer naar school volgens mij.
Vakantie tijd, dus ze kan wel effe een maandje meespelen. Gewoon een vakantiebaantje voor haar...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
Dat hangt van de lesuren af. Wat zijn Palma's tijden, van 9 tot 2?
Sjongejonge...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda jankend: Ballerina Barbie?!?! Ik wilde Malibu Barbie hebben!
Ik denk dat brrrian die reclame filmpjes van axe een beetje te serieus neemt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
nada gebruikt elseve shampoo, how cheap!!
Brian doucht zich met axe... ieuw
Nog triester...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk dat brrrian die reclame filmpjes van axe een beetje te serieus neemt.![]()
23 september 2006 - Eemnesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuken en met barbies spelen... Where did it went wrong?
In den beginne.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuken en met barbies spelen... Where did it went wrong?
Mijn punt is, als je altijd zonodig met dure merken moet lopen schjmijten in dat hok, douche je je toch wel ff met een lekkerder merkje.. En daar gebruik je dan ook de passende after-shave en e.d.t. bij.quote:
Een vriend van mij heeft dat ook. Zal wel met onzekerheid over de lengte te maken hebben. Ik heb daar helemaal geen last van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:56 schreef tipsch het volgende:
Nadia geeft aan dat ze er moeite mee heeft om te plassen als er iemand naast haar staat en vraagt nix "heb jij dat ook?" - die verbondenheid in sexe die ze voelt![]()
Ik snap je punt hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn punt is, als je altijd zonodig met dure merken moet lopen schjmijten in dat hok, douche je je toch wel ff met een lekkerder merkje.. En daar gebruik je dan ook de passende after-shave en e.d.t. bij.
die nada hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat ook. Zal wel met onzekerheid over de lengte te maken hebben. Ik heb daar helemaal geen last van.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat ook. Zal wel met onzekerheid over de lengte te maken hebben. Ik heb daar helemaal geen last van.
Ja! Lekker balen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
Wat gaan ze vroeg naar bed. Het zal wel door het mooie weer komen.
in brief stond niet dat ze het moest bellenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:01 schreef neehe het volgende:
Potver, waarom heeft Lieke nou niet gebelt ??
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
De figuur achter stream 2 zit geduldig te wachten tot de maan weer achter de wolken vandaan komt.
Op de plasma: Dennix: u heeft de regels ruimschoots overtreden, inpakken en wegwezen! Ps, nix vergeten he!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
nou, nog even die sanctie voor nix voor het slapen gaan
Ik heb ook een sanctie, ik moet naar bed, owww dat wordt overwerken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
nou, nog even die sanctie voor nix voor het slapen gaan
Geen terrasje dus na het werkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:09 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik heb ook een sanctie, ik moet naar bed, owww dat wordt overwerken.![]()
Truste.
welterustequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:09 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik heb ook een sanctie, ik moet naar bed, owww dat wordt overwerken.![]()
Truste.
1000 euro boete, -100000 jackpotquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Op de plasma: Dennix: u heeft de regels ruimschoots overtreden, inpakken en wegwezen! Ps, nix vergeten he!
Ik dacht dat stream 2 niet werkte! Ik zie nu pas een gedeelte van de maan!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
De figuur achter stream 2 zit geduldig te wachten tot de maan weer achter de wolken vandaan komt.
Er zit een romantische ziel op de redactie... of ze hopen op goede tussenshots voor in de uitzendingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat stream 2 niet werkte! Ik zie nu pas een gedeelte van de maan!!!![]()
Ik gok dat laatstequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit een romantische ziel op de redactie... of ze hopen op goede tussenshots voor in de uitzending![]()
mooi shot, ze kunnen nog wel iets danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit een romantische ziel op de redactie... of ze hopen op goede tussenshots voor in de uitzending![]()
Kan gebeurenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat stream 2 niet werkte! Ik zie nu pas een gedeelte van de maan!!!![]()
Ik ook, leuk dat wij mee mogen genieten. Wat ik wel een beetje raar vind... die maan heeft de stem van Huubquote:
Die gast roept echt alleen maar ononderbouwde onzin. Dat deed ik ook toen ik een jaar of 15 was. Het zou aardig lastig voor hem worden als iemand 'm om feiten ging vragen als ie weer zo'n lege uitspraak doet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Brian: Huub heeft een fetisj voor vrouwen die ongesteld zijn.
Brrrian heeft een fetisj voor brrrian.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Brian: Huub heeft een fetisj voor vrouwen die ongesteld zijn.
Ik let er soms een beetje op, die 'stills'. En die zie je dan echt heel vaak in de uitzendingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
mooi shot, ze kunnen nog wel iets dan
9 tot 2:30 of zo iddquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hangt van de lesuren af. Wat zijn Palma's tijden, van 9 tot 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |