Op de plasma: Dennix: u heeft de regels ruimschoots overtreden, inpakken en wegwezen! Ps, nix vergeten he!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
nou, nog even die sanctie voor nix voor het slapen gaan
Ik heb ook een sanctie, ik moet naar bed, owww dat wordt overwerken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
nou, nog even die sanctie voor nix voor het slapen gaan
Geen terrasje dus na het werkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:09 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik heb ook een sanctie, ik moet naar bed, owww dat wordt overwerken.![]()
Truste.
welterustequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:09 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik heb ook een sanctie, ik moet naar bed, owww dat wordt overwerken.![]()
Truste.
1000 euro boete, -100000 jackpotquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Op de plasma: Dennix: u heeft de regels ruimschoots overtreden, inpakken en wegwezen! Ps, nix vergeten he!
Ik dacht dat stream 2 niet werkte! Ik zie nu pas een gedeelte van de maan!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
De figuur achter stream 2 zit geduldig te wachten tot de maan weer achter de wolken vandaan komt.
Er zit een romantische ziel op de redactie... of ze hopen op goede tussenshots voor in de uitzendingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat stream 2 niet werkte! Ik zie nu pas een gedeelte van de maan!!!![]()
Ik gok dat laatstequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit een romantische ziel op de redactie... of ze hopen op goede tussenshots voor in de uitzending![]()
mooi shot, ze kunnen nog wel iets danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit een romantische ziel op de redactie... of ze hopen op goede tussenshots voor in de uitzending![]()
Kan gebeurenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat stream 2 niet werkte! Ik zie nu pas een gedeelte van de maan!!!![]()
Ik ook, leuk dat wij mee mogen genieten. Wat ik wel een beetje raar vind... die maan heeft de stem van Huubquote:
Die gast roept echt alleen maar ononderbouwde onzin. Dat deed ik ook toen ik een jaar of 15 was. Het zou aardig lastig voor hem worden als iemand 'm om feiten ging vragen als ie weer zo'n lege uitspraak doet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Brian: Huub heeft een fetisj voor vrouwen die ongesteld zijn.
Brrrian heeft een fetisj voor brrrian.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Brian: Huub heeft een fetisj voor vrouwen die ongesteld zijn.
Ik let er soms een beetje op, die 'stills'. En die zie je dan echt heel vaak in de uitzendingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
mooi shot, ze kunnen nog wel iets dan
9 tot 2:30 of zo iddquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hangt van de lesuren af. Wat zijn Palma's tijden, van 9 tot 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |