4888 stemmenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:40 schreef STAP01 het volgende:
Van 10:
Poll
Een nieuw hoofd huishouding?
Nee, Palma moet blijven!
Safaa moet het over nemen
Dat doet ze al, ze maakt elk gerecht met gerookte kipquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:39 schreef Dark het volgende:
Dennis rent weg bij alle etenswaar dat gerookt is!
Nou Lieke, voortaan alleen nog maar gerookte etenswaar maken!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:44 schreef Dark het volgende:
[..]
4888 stemmen
Palma moet blijven - 39%
Safaa moet het overnemen - 61%![]()
Dat betekent dus dat Palma gewoon blijftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, Palma moet blijven!39%
Safaa moet het over nemen!61%
4888 stemmen
ik hoor een lekker plaatje
heerlijk, gerookte chiwawa is ook erg lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat doet ze al, ze maakt elk gerecht met gerookte kip![]()
Safaa kan helemaal niet blijven, die moet strakkies gewoon weer naar school volgens mij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:44 schreef Dark het volgende:
[..]
4888 stemmen
Palma moet blijven - 39%
Safaa moet het overnemen - 61%![]()
Sinds ze vandaag een Barbietaart heeft gekregen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Sinds wanneer heeft Amanda een barbiepop?
[afbeelding]
Nix ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:47 schreef Dark het volgende:
22:59 - "K*t Lieke!"
Dennis loopt verbaasd naar beneden. De Miljonair begrijpt niet waarom Nadia en Lieke in gesprek zijn. Brian en Amanda, die net een bad vol water laten lopen, luisteren aandachtig. “Volgens mij doet Lieke vandaag aardig en morgen gooit ze een glas water in haar gezicht. Voor Nadia is het veel moeilijker om later weer boos op Lieke te worden dan andersom. Nadia is echt een gevoelsmens. K*t Lieke!”, zucht Dennis. Ja, wat moet je nou Dennis?
Bron: 10
Dat hangt van de lesuren af. Wat zijn Palma's tijden, van 9 tot 2?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Safaa kan helemaal niet blijven, die moet strakkies gewoon weer naar school volgens mij.
Ik denk dat Huub die eer wel op zich wil nemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:30 schreef Dark het volgende:
[..]
En wie gaat die brief voorlezen, nu Tas er niet meer is?
Oooohhhhh, ja toen was ik er even niet. Dank!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Sinds ze vandaag een Barbietaart heeft gekregen!
Amanda jankend: Ballerina Barbie?!?! Ik wilde Malibu Barbie hebben!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Sinds wanneer heeft Amanda een barbiepop?
[afbeelding]
Dan komt er gewoon weer een ander, en wie zegt dat het waar is dat ze nog op school zit ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Safaa kan helemaal niet blijven, die moet strakkies gewoon weer naar school volgens mij.
Vakantie tijd, dus ze kan wel effe een maandje meespelen. Gewoon een vakantiebaantje voor haar...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
Dat hangt van de lesuren af. Wat zijn Palma's tijden, van 9 tot 2?
Sjongejonge...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda jankend: Ballerina Barbie?!?! Ik wilde Malibu Barbie hebben!
Ik denk dat brrrian die reclame filmpjes van axe een beetje te serieus neemt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
nada gebruikt elseve shampoo, how cheap!!
Brian doucht zich met axe... ieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |