Zo'n grote jongen is Brian dan ook nog niet, ondanks dat hij geen 15 meer is. Hij mag dan wel in de USA geweest zijn, hij leeft toch in een vrij beperkt wereldje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die gast roept echt alleen maar ononderbouwde onzin. Dat deed ik ook toen ik een jaar of 15 was. Het zou aardig lastig voor hem worden als iemand 'm om feiten ging vragen als ie weer zo'n lege uitspraak doet.
Ik snap niet waar ze zich druk om maken. Een gewicht van 65 kilo voor iemand van 1.72m is gewoon gezond.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:17 schreef Maria44 het volgende:
Huub weegt 64,4 en morgenvroeg 62,9 want hij verliest 1,5 liter vocht per nacht volgens Lieke.
Hij gaat morgenvroeg meteen weer wegen. Ik ben benieuwd.
Dat is inderdaad vrij lang voor iemand die ook nog lessen moet volgen. Jammer, Safaa zou wat verandering kunnen brengen.quote:
Mayday voor Nadia!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:19 schreef Maria44 het volgende:
Lieke doet geheimzinnig over zondag, dan is er een verrassing zegt ze tegen Huub.
Het begon met de deodorant van Amanda. Lieke zei dat ze dat 's nachts niet moest gebruiken, omdat je dan 1,5 liter lichaamsvocht verliest, en Amanda dat op die manier afsluit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ze zich druk om maken. Een gewicht van 65 kilo voor iemand van 1.72m is gewoon gezond.
Ik kan ze onmogelijk verstaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:19 schreef Maria44 het volgende:
Lieke doet geheimzinnig over zondag, dan is er een verrassing zegt ze tegen Huub.
Het gewicht van Lieke en Huub is al wat langer een issue hier en daar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het begon met de deodorant van Amanda. Lieke zei dat ze dat 's nachts niet moest gebruiken, omdat je dan 1,5 liter lichaamsvocht verliest, en Amanda dat op die manier afsluit.
Ja, meer daar dan hier denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het gewicht van Lieke en Huub is al wat langer een issue hier en daar.
Jij ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
en daar gaan we weer nadia en nix
nix en nada
ik ga er snel van tussen dit kan ik niet nog eens aanzien
![]()
slaapse
![]()
Dat vocht verlies je toch niet alleen via je oksels?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het begon met de deodorant van Amanda. Lieke zei dat ze dat 's nachts niet moest gebruiken, omdat je dan 1,5 liter lichaamsvocht verliest, en Amanda dat op die manier afsluit.
Als je je oksels dichtplamuurt met deo zoekt het wel een andere uitwegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat vocht verlies je toch niet alleen via je oksels?
Ja, maar het is mij volslagen onduidelijk of er wel iemand komt en zo ja, wie. Ik denk dat ze daarom om haar hondjes vroeg, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zondag komen toch de genodigden voor het halfjaar feest en de hondjes van Amanda?
Ik rapporteer alleen maar wat Lieke tegen Amanda zeiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat meen je nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je je oksels dichtplamuurt met deo zoekt het wel een andere uitweg
Ik in ieder geval nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Haar zussen schijnen misschien toch wel in het land te zijn, anders komen Cementa en Tiffany, maar die kunnen niet met elkaar overweg omdat ze door dezelfde jongen zijn ontmaagdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het is mij volslagen onduidelijk of er wel iemand komt en zo ja, wie. Ik denk dat ze daarom om haar hondjes vroeg, eerlijk gezegd.
Klinkt misschien raar, maar ik zou het ook wel een beetje zielig vinden als er niemand kwam.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar zussen schijnen misschien toch wel in het land te zijn, anders komen Cementa en Tiffany, maar die kunnen niet met elkaar overweg omdat ze door dezelfde jongen zijn ontmaagd![]()
Weltrustequote:
Klinkt niet raar vind ik. Ik zou het ook sneu vinden als haar achterban haar inmiddels uitkotst. Terecht maar wel sneu.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar ik zou het ook wel een beetje zielig vinden als er niemand kwam.
Dat klinkt helemaal niet raar. Amamand is gewoon Amanda, rechttoe rechtaan. Ze heeft het manco dat ze niet vooraan heeft gestaan met het uitdelen van hersencellen. Gezien dat feit, vind ik haar helemaal niet zo fout.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar ik zou het ook wel een beetje zielig vinden als er niemand kwam.
Welterusten Lobascaquote:
Nog afgezien van haar dwarse dagen... ik vergeet dat van haat vertrokken gezicht niet zo snel dat ze trok toen ze Lieke halfnaakt naar buiten probeerden te sleuren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet raar. Amamand is gewoon Amanda, rechttoe rechtaan. Ze heeft het manco dat ze niet vooraan heeft gestaan met het uitdelen van hersencellen. Gezien dat feit, vind ik haar helemaal niet zo fout.
Ik zou het ook wel een beetje sneu vinden. Ik vind het een lelijk ordinair slettebakje, maar een hekel heb ik niet aan haar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is omdat ze een meisje heeft gezoendquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
En ik vind het helemaal niet sneu voor Amanda, je oogst, wat je zaait.
En nog zal ze niet door hebben waarom iedereeen het laat afweten.
Af en toe is ze best grappig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:38 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel een beetje sneu vinden. Ik vind het een lelijk ordinair slettebakje, maar een hekel heb ik niet aan haar.![]()
Was het haat of inspanning? Ik vind dat toch moeilijk hoor, zo op afstand allemaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog afgezien van haar dwarse dagen... ik vergeet dat van haat vertrokken gezicht niet zo snel dat ze trok toen ze Lieke halfnaakt naar buiten probeerden te sleuren.
Dank voor het googelen, stoom-zequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wilde toch nog even weten of lieke gelijk had
even gegoogled
(gemiddeld ongeveer een halve liter vocht per nacht),
ze zit er dus een kilo naast.........
zo en nu ga ik effe vocht verliezen
welterusten
![]()
Het leven is een pijpkaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel. Dat geldt voor ons allemaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
En ik vind het helemaal niet sneu voor Amanda, je oogst, wat je zaait.
En nog zal ze niet door hebben waarom iedereeen het laat afweten.
Ja en dat heb ik nou ook ik met die engerd brrrian.quote:
Ja dat zei die Samantha aan de telefoon... ook zo'n licht.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is omdat ze een meisje heeft gezoend![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga nog niet, was tegen buurman Tipsch..![]()
Ze was enorm fanatiek, ging helemaal in de missie op onder aanvoering van Natasia.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het haat of inspanning? Ik vind dat toch moeilijk hoor, zo op afstand allemaal.
Maar dat is dan ook echt alles met die 2quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik nou ook ik met die engerd brrrian.![]()
Amanda dacht dat Samantha dat bedoelde, ik had meer het idee dat Samantha op de zondag doelde.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zei die Samantha aan de telefoon... ook zo'n licht.
Maar het komt op mij over dat Amanda in het algemeen voor veel mensen vrij verwaarloosbaar is.
Ha, maar het ging over Amanda en haar deo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke telt mee dat hij sperma verliest en af en toe naast bed plast
Ik moet bekennen dat ik daar heilig in geloof. Maar bij sommigen moeten wel heel lang wachten op hun deel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het leven is een pijpkaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel. Dat geldt voor ons allemaal.
Ik vind hem nooooit grappig! ga je schamen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik nou ook ik met die engerd brrrian.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |