Klinkt misschien raar, maar ik zou het ook wel een beetje zielig vinden als er niemand kwam.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar zussen schijnen misschien toch wel in het land te zijn, anders komen Cementa en Tiffany, maar die kunnen niet met elkaar overweg omdat ze door dezelfde jongen zijn ontmaagd![]()
Weltrustequote:
Klinkt niet raar vind ik. Ik zou het ook sneu vinden als haar achterban haar inmiddels uitkotst. Terecht maar wel sneu.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar ik zou het ook wel een beetje zielig vinden als er niemand kwam.
Dat klinkt helemaal niet raar. Amamand is gewoon Amanda, rechttoe rechtaan. Ze heeft het manco dat ze niet vooraan heeft gestaan met het uitdelen van hersencellen. Gezien dat feit, vind ik haar helemaal niet zo fout.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar ik zou het ook wel een beetje zielig vinden als er niemand kwam.
Welterusten Lobascaquote:
Nog afgezien van haar dwarse dagen... ik vergeet dat van haat vertrokken gezicht niet zo snel dat ze trok toen ze Lieke halfnaakt naar buiten probeerden te sleuren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet raar. Amamand is gewoon Amanda, rechttoe rechtaan. Ze heeft het manco dat ze niet vooraan heeft gestaan met het uitdelen van hersencellen. Gezien dat feit, vind ik haar helemaal niet zo fout.
Ik zou het ook wel een beetje sneu vinden. Ik vind het een lelijk ordinair slettebakje, maar een hekel heb ik niet aan haar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is omdat ze een meisje heeft gezoendquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
En ik vind het helemaal niet sneu voor Amanda, je oogst, wat je zaait.
En nog zal ze niet door hebben waarom iedereeen het laat afweten.
Af en toe is ze best grappig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:38 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel een beetje sneu vinden. Ik vind het een lelijk ordinair slettebakje, maar een hekel heb ik niet aan haar.![]()
Was het haat of inspanning? Ik vind dat toch moeilijk hoor, zo op afstand allemaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog afgezien van haar dwarse dagen... ik vergeet dat van haat vertrokken gezicht niet zo snel dat ze trok toen ze Lieke halfnaakt naar buiten probeerden te sleuren.
Dank voor het googelen, stoom-zequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wilde toch nog even weten of lieke gelijk had
even gegoogled
(gemiddeld ongeveer een halve liter vocht per nacht),
ze zit er dus een kilo naast.........
zo en nu ga ik effe vocht verliezen
welterusten
![]()
Het leven is een pijpkaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel. Dat geldt voor ons allemaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
En ik vind het helemaal niet sneu voor Amanda, je oogst, wat je zaait.
En nog zal ze niet door hebben waarom iedereeen het laat afweten.
Ja en dat heb ik nou ook ik met die engerd brrrian.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |