abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52032212
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef petraa het volgende:

[..]

Ja idd, maar niet naar mensen gegooid!!!! Eigenlijk is dat wel hetzelfde volgens mij, want er mocht niet meer gekloot worden met eten, maar dat bord uit handen trekken kan niet!! Als hij voor kaarten verscheuren al een envelop krijgt en hij zou hier niets voor krijgen, dan slaat het werkelijk nergens op.
Nogmaals: het is niet zomaar een spelletje , het is een spel op TV. Wegsturen omdat iemand anders eten op eet is gewoon een klote rede , ook al is het tegen de regels. Huub gaat er ook nooit uit. Waarom? Hij zorgt voor veel verhaallijnen en kijkcijfers. Bij dennix weinig fans maar wel tot nu toe veel verhaallijnen , en dat is dus wat een soap nodig heeft . De slechterik of dommerik in een soap kan je soms ook wel schieten , maar die personen moet er juist in. Dennix blijft er heus niet lang in , maar de redactie kennende laten ze hem gaan op een klote manier , niet zomaar om een bord eten
pi_52032218
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef mahe het volgende:
morgen maar eens gloeiend hete soep maken, kijken of hij dat wil afpakken en zo ja een klein duwtje meegeven.
lauwe soep kan ook, zorgen dat Dennix door zijn getrek het over jou heen laat komen, en dan gillen van de pijn
Goedemorgen :W
pi_52032229
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Na drank en gebak is het tijd voor het avondeten. De enige die geen bordje toebedeelt krijgt is Dennis. De Miljonair ligt niet goed bij Huub en Lieke. Toch pakt hij eten zonder toestemming. “Ga maar bellen zo Lieke!”, oppert Huub. Ondertussen deelt de ijdele Miljonair zijn eten wel. Hij gooit een stukje eten naar Huub. “Gooien met eten mag ook niet. Ik voel een exit”, reageert de Oldenzaler. Dennis trekt zich er niks van aan en eet rustig zijn bordje leeg.

Bron 10 Het verhaal is veranderd
Wat een amateurs daar, kijken hoeveel keer het nog veranderd wordt.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:34:16 #79
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52032234
En nu spaans
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_52032236
Amanda speelt weer een Thais hoertje. Doet ze goed hoor!
Go hard or go home
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:35:04 #81
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52032255
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:34 schreef noekje het volgende:
Amanda speelt weer een Thais hoertje. Doet ze goed hoor!
pi_52032256
Oké, ik hoor Nadia al!
2 seconden. 'Ik ben aan het onderzoeken waarom Lieke zo vals is!'
Go hard or go home
pi_52032259
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef petraa het volgende:

[..]

Ja idd, maar niet naar mensen gegooid!!!! Eigenlijk is dat wel hetzelfde volgens mij, want er mocht niet meer gekloot worden met eten, maar dat bord uit handen trekken kan niet!! Als hij voor kaarten verscheuren al een envelop krijgt en hij zou hier niets voor krijgen, dan slaat het werkelijk nergens op.
Ja, de grote grap is een beetje dat streamers alles denken te zien en de regels te kennen en als scheidsrechter te kunnen optreden. Daarbij flink gekleurd zijn vanwege het fan zijn van bepaalde bewoners.

Uiteindelijk is er een redactie die de dienst uitmaakt. Alles bepaald, haar regels heeft die, zo gebleken is, niet zo star zijn als dat streamers dat graag zouden zien in bepaalde gevallen. Het is een spel, er moeten tv kijkers zijn, er moet omzet gedraaid worden.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:35:30 #84
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52032271
Nadia tegen Dennis - Een gesprek met Lieke, waarom ze zo vals is!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:35:44 #85
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52032274
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:33 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Nogmaals: het is niet zomaar een spelletje , het is een spel op TV. Wegsturen omdat iemand anders eten op eet is gewoon een klote rede , ook al is het tegen de regels. Huub gaat er ook nooit uit. Waarom? Hij zorgt voor veel verhaallijnen en kijkcijfers. Bij dennix weinig fans maar wel tot nu toe veel verhaallijnen , en dat is dus wat een soap nodig heeft . De slechterik of dommerik in een soap kan je soms ook wel schieten , maar die personen moet er juist in. Dennix blijft er heus niet lang in , maar de redactie kennende laten ze hem gaan op een klote manier , niet zomaar om een bord eten
Maar als ze dit door de vingers zien, dan is het hek weer van de dam.
Het gaat nu juist om cosequent zijn.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52032291
Nou kijken wat Naad ervan maakt.
pi_52032292
Dennis is boos op haar omdat ze zo lang met Lieke praat zegt hij.
Go hard or go home
pi_52032300
Dennis tegen Nadia: Ik ben boos als je zo lang met Lieke praat!
Nadia: Is dit een grap???
pi_52032303
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef STAP01 het volgende:
Bij 10 zijn ze ook een beetje teleurgesteld:

23:04 - Ijdelheid troef

Lieke is iets opgevallen de laatste tijd en eerlijk gezegd ons ook: Dennis en Nadia kijken om de haverklap in de spiegel. “Waarom?”, wil Lieke weten. “Ik weet niet. Ik kijk graag naar mezelf denk ik”, lacht Nadia. “Ik ben tevreden met wat ik zie”, vult ze aan. Nadia benadrukt zo ‘thuis’ echt niet te zijn. Ja, ja, en Dennis is ‘back home’ zeker ook een ruwe bolster!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:37:16 #90
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52032314
Dennis is boos omdat Nadia zo lang met Lieke gepraat heeft.
Nadia denkt dat het een grap is.
Dennis bedoelt het serieus.
pi_52032318
D: Ik ben boos omdat je zolang met Lieke heeft gepraat
N: Nou ja dit is toch een grap!!!
D: Nee
N: Dit is een grap toch ?
D: Alles wat je zegt wordt tegen je gebruikt
N: Nou jaaaaaaa.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_52032319
quote:

[..]

mislukte sex, handen in zakken, kwaak kwaak, met eten klooien geweldig
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_52032330
Is dennix nu de nieuwe Brian of zo qua boosheid? Hij wordt kwaad omdat Nadia met Lieke praatte, pff sukkeltje..
pi_52032337
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
Dennis tegen Nadia: Ik ben boos als je zo lang met Lieke praat!
Nadia: Is dit een grap???
Brian de 2e
mahe
pi_52032340
Toen ze net naar buiten liepen zei Nadia dat ze aan het kijken was waarom Lieke zo vals was.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:38:22 #96
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52032341
Ok, nu weer terug op Huub en Lieke
pi_52032343
Oooooh god...... nou krijgen we ook al dat Dennis gaat zeiken over drankgebruik.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:38:50 #98
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52032348
Dennis en Jaap worden focking pissed als Nadia zo lang met Lieke praat.
pi_52032349
quote:

[..]

"rede"?
"veel verhaallijnen"
pi_52032353
Nadia doe eens normaal...... hou eens op met die gozer schat te noemen als hij je dingen verbiedt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')