hij heeft zelf ook sex met die jongens gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kent mensen die sex met haar hebben gehad..... hoezo redelijk nabij?
Als een vriend van mij sex heeft met een meisje wat ik niet ken...... de info die ik dan via dat kanaal krijg lijkt me nou niet super betrouwbaar of informatief.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nabij genoeg denk ik dan. Hij heeft info van die mensen.
Jawel , allebei niet geliefd bij de meeste fokkersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Ha, je wilt Dennix toch zeker niet met Natas vergelijken he ???
Dat is een wereld van verschil, Dennix is helemaal niks !![]()
Gistermiddag en vanmiddag was hij oefeningetjes aan het doen met de bal. Misschien zou jij eruit kunnen opmaken hoe 'goed' hij is. Ik niet, ik heb geen verstand van voetbal. Ik vind alleen dat hij een beetje huppelt als een mislukte balletdanserquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
Leuk toen zijn zus op dat filmpje een foto van de Ajax-jeugd liet zien waar Dennis samen met John Heitinga en Wesley Sneijder op stond. Daaruit blijkt wel wat een loser 't is. Die mafkees speelt nu toch bij een of andere amateur-club? Dan doe je echt iets verkeerd...
het zijn beide losers...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Ha, je wilt Dennix toch zeker niet met Natas vergelijken he ???
Dat is een wereld van verschil, Dennix is helemaal niks !![]()
Ik krijg nogal sterk het idee dat hij dat ter plekke zit te verzinnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kent mensen die sex met haar hebben gehad..... hoezo redelijk nabij?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
Zo streams op een rokende Huub, is beter dan dat gezever van Dennis
Voer dat je in eerste instantie toch niet wilde, omdat je niks wilde eten wat Slieko had aangeraakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou ook boos zijn. Lieke geeft mij geen voer, mijn vriendin gaat gezellig met Lieke zitten doen. Tja....beetje vreemd wel.
Ja maar het is zijn vriendin niet , het is de neukbuddy van de player.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou ook boos zijn. Lieke geeft mij geen voer, mijn vriendin gaat gezellig met Lieke zitten doen. Tja....beetje vreemd wel.
Heel leuk al die truukjes met een bal maar je bereikt er in een wedstrijd vrij weinig mee. Show-mannetjes gaan altijd zo hard op hun bek tijdens een wedstrijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Gistermiddag en vanmiddag was hij oefeningetjes aan het doen met de bal. Misschien zou jij eruit kunnen opmaken hoe 'goed' hij is. Ik niet, ik heb geen verstand van voetbal. Ik vind alleen dat hij een beetje huppelt als een mislukte balletdanser![]()
Okeeee, ik vertrouw op jouw oordeel: Dennis kan niet (meer) voetballen!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heel leuk al die truukjes met een bal maar je bereikt er in een wedstrijd vrij weinig mee. Show-mannetjes gaan altijd zo hard op hun bek tijdens een wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |