Twee narcisten die naar de zon vliegen, hun vleugels verbranden en neerstorten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:58 schreef neehe het volgende:
Ach Dennix en Nadir passen goed bijelkaar, die houden het meeste van zichzelf.
Het zijn twee losers die elkaar gevonden hebben.
Met ze'n tweeen zijn ze 1 grote mega loser.
Je maakt er nu een karikatuur van, sorry.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja hoor schatje, ik verbied mijn vrouw ook altijd te praten met mensen die ik niet mag, ik eis loyaliteit van haar, en anders.............![]()
We hebben al een paar dagen vrij van emotalk tussen Jaap en Nadia, daarvoor in de plaats is de sextalk gekomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:07 schreef nueffeniet het volgende:
het is wel kut dat elke avond hetzelfde daar is ,,die 2 fakes in de tuin ,
En daar gebruiken ze dan 10 sec TV van, wat een lachertje toch.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:07 schreef nueffeniet het volgende:
het is wel kut dat elke avond hetzelfde daar is ,,die 2 fakes in de tuin ,
Dat deed jij al met je opmerking over de loyaliteit van Nadia.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je maakt er nu een karikatuur van, sorry.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch nog even zwaaien hequote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:05 schreef Ning het volgende:
[..]
Ja dat is Dennix he, je kijkt 1 sec niet en Dennix zijn terror is al voorbij
Die twee ZIJN karikaturenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loos geneuzel, ik slaap lekker uitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:10 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Maar morgen gaat het gebeuren zei hij , dussss ik zet ook mijn wekker maar voor de zekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |