Dat was maar een uurtjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
'Ik heb helemaal niks aan mezelf gedaan vandaag gewoon.'
Volgens mij heb ik Nadia een hele tijd voor de spiegel zien zitten in de weer met de tang.
Wacht er nog even mee, zondag komen twee oud bewonersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
inmiddels irriteer ik me zo mateloos aan eigenlijk iedere bewoner dat ik er over nadenk DGK maar te laten
Heeft ze dat echt zo gevraagd ??? IK heb het hele gesprek gemist !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Nadia gaat nu aan Amanda uitleggen waarom ze met Lieke heeft zitten praten. Ze vroeg aan Lieke hoe het komt dat ze zo verknipt is.
En ze had haar make-up van gisteren nog op, dus het was een kwestie van een beetje bijklodderen!quote:
Wie dan ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht er nog even mee, zondag komen twee oud bewoners
hmm, tot zondag danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht er nog even mee, zondag komen twee oud bewoners
Als hij echt hele glazen Sambuca heeft gedronken dan is 't best logisch dat hij wat de weg kwijt is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:16 schreef Maria44 het volgende:
Dennis heeft veel gedronken volgens Amanda, hele glazen Sambuco (?)
Welnee, het was gewoon een vriendelijk, normaal gesprek.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt zo gevraagd ??? IK heb het hele gesprek gemist !
ah ja, die stinkrattem gaan op de BBQquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De hondjes van Amanda toch!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De hondjes van Amanda toch!
Ach, wat maakt het uit, weer een paar regels die opgerekt kunnen worden, totdat er nieuwe regels komen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:20 schreef mahe het volgende:
Die brief zal wel niet meer komen,Jaap slaapt al, als die brief überhaupt nog komt
T.y. Sterk spul dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als hij echt hele glazen Sambuca heeft gedronken dan is 't best logisch dat hij wat de weg kwijt is.
Niet goed gezien van 10!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:24 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben het dus wel goed gezien bij Tien
21:15 - Dennis krijgt geen eten!
Na drank en gebak is het tijd voor het avondeten. De enige die geen bordje toebedeelt krijgt is Dennis. De Miljonair ligt niet goed bij Huub en Lieke. Toch pakt hij eten zonder toestemming. “Ga maar bellen zo Lieke!”, oppert Huub. Ondertussen deelt de ijdele Miljonair zijn eten wel. Hij gooit een stukje eten naar Huub. “Gooien met eten mag ook niet. Ik voel een exit”, reageert de Oldenzaler. Dennis trekt zich er niks van aan en eet rustig zijn bordje leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |