SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf de Oldehove over de vrouwenpoortsbrug richting Harlingen fietsen/rijden... je kan 'haar' niet missenquote:
jahaaaaaaaaa.. ik had ff niet door hoe dat moest uit een vorig topic, maar commentaar is genoteerd!quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vanaf de Oldehove over de vrouwenpoortsbrug richting Harlingen fietsen/rijden... je kan 'haar' niet missen
klik.
Tis anders niet een kleine koe hoor... en de rotonde waar ze op staat ook niet (oew.. sssht, ik heb niet rotonde gezegd!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:49 schreef Merson het volgende:
[..]! Daar ja?!
!
Die kan je héél goed missen dus. Ben ik afgelopen weken regelmatig overheen gekomen met de auto en fiets.
bij die rotonde die je in de 3 kunt nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:49 schreef Merson het volgende:
[..]! Daar ja?!
!
Die kan je héél goed missen dus. Ben ik afgelopen weken regelmatig overheen gekomen met de auto en fiets.
In de 4e met een luchtmachtbusje ook hoor! van horen zeggen dan he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
bij die rotonde die je in de 3 kunt nemen![]()
vast ook wel met een gewone auto danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In de 4e met een luchtmachtbusje ook hoor! van horen zeggen dan he?
Niet goed voor je versnellingsbak en bovendien... niet leuk. Gewoon lekker in de twee en met het gaspedaal spelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
vast ook wel met een gewone auto dan![]()
Met aso rijden kom je jezelf idd nog wel eens tegenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef justmattie het volgende:
tuurlijk in zn 2.. ik rij niet aso, want dat gaat toch een x verkeerd
heb ik x die rotonde in de 3 gedaan thats it
Kl*te regen. Moet donderdag weer werken en bij dat buitenwerk komt regen niet van pas.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:03 schreef Paladijn het volgende:
Volgens Piet valt er morgenavond 10mm en donderdag 13mm regen
Waarschijnlijk dit weekend wel weer mooi weer
Ze controleren daar al jaren, alleen niet echt vaak en doorgaans met een lasergun... dus dan pakken ze je alleen als je echt hard rijdt (80+ oid). Het was volgens de bekeuring om 20:38 op een zondagavond, dus druk was het nou ook weer niet echtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
Staan ze daar nu ook al? Ik heb daar vele malen tegen de 80 gereden, hoewel ik weet dat het max 50 is daar. Maar ja met het verkeer meegaan he
* Paladijn wijst naar zijn homepagequote:
Ben zaterdagpostbode. Werk deze vakantie ook wel doordeweek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:00 schreef Paladijn het volgende:
Wat voor buitenwerk doe je trouwens Peterselieman?
Is niet alleen van mij... en is meer het doel dat er de meest lompe en slechte tuning&styling op staatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:08 schreef justmattie het volgende:
Paladijn, die eerste foto van je site is mooi.. de rest![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef Zug-Chef het volgende:
Het is dat je het zegt over dat leedvermaak, verder volg ik de mening van justmattie, eerst foto was hoopgevend, maar de rest leek het net of je zelf ook zo'n tjoening-stakker bent
dat dacht ik dus ook jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef Zug-Chef het volgende:
Het is dat je het zegt over dat leedvermaak, verder volg ik de mening van justmattie, eerst foto was hoopgevend, maar de rest leek het net of je zelf ook zo'n tjoening-stakker bent
Grapjas.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Ieder zn ding hoor, maar de beste auto is een auto in de prak
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Ieder zn ding hoor, maar de beste auto is een politieauto in de prak
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Ieder zn ding hoor, maar de beste auto is een auto in de prak
^^quote:
Niet mijn broertje hoop ik (die was er toen ook bij overigens)quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ken een van de tappers van wolweze btw, ik heb zomaar een vermoeden wie het was
Omg volgens mij wast m echtquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet mijn broertje hoop ik (die was er toen ook bij overigens)
Hij schijnt tegenwoordig niet meer te tappen (was een lang persoon met zwart haar met staart) en heb daar verder eigenlijk geen problemen gehad. 't Bier is er goedkoop en er is een pooltafel, dus ik vermaak me er doorgaans wel.
Die kan ik vanaf mijn balkon zien jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:37 schreef justmattie het volgende:
Paladijn, jij komt uit die wijk bij de coopmansstraat toch?
2-3 jaar geleden denk ik... waren er al een tijd niet geweest (daarvoor kon je tot een uur of 3 binnenwandelen). Dus zo'n beetje rond de tijd dat die nieuwe regeling van kracht werd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omg volgens mij wast m echtwanneer was dit?
neh, toen had de persoon in kwestie nog geen lang genoeg haar voor in een staart.. was t een andere kneusquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
2-3 jaar geleden denk ik... waren er al een tijd niet geweest (daarvoor kon je tot een uur of 3 binnenwandelen). Dus zo'n beetje rond de tijd dat die nieuwe regeling van kracht werd.
Afgezien van mijn buren uit de straat, Appie Postma en 'Auke', niet echtquote:
Naderhand gezien was het eigenlijk heel sneu voor dat meisje dat er zo'n autoritaire kwezel rondliep. Ik kan me voorstellen dat het vervelend was (bij meerdere overtredingen konden ze hun vergunning kwijtraken), maar geef dat dan gewoon aanquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neh, toen had de persoon in kwestie nog geen lang genoeg haar voor in een staart.. was t een andere kneus
Doesn't ring a bell, waar zou ik'm van moeten kennen?quote:
Ik heb zo'n pasje van Wolweze. Maar ben er sindsdien amper nog geweest. Zitten altijd klasgenoten van mij, maar die doen alleen maar aan spelletjes spelen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ken een van de tappers van wolweze btw, ik heb zomaar een vermoeden wie het was
Mits je fatsoenlijk kunt tappen en zo'n 'verantwoord drinken' cursus volgtquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pasje van Wolweze. Maar ben er sindsdien amper nog geweest. Zitten altijd klasgenoten van mij, maar die doen alleen maar aan spelletjes spelen.
En soms poolen met mij.
En iedereen kan daar toch tapper worden?
Op zijn huisje klikken. Foto's. Bovenste serie. En dan de enige afwijkende foto. Waar er een trein rijdt. Op een wissel, met wagons erachter.quote:
Ja volgens Google Earth het Stephensen Viaduct met aan de ene kant de Julianalaan en aan de andere kant de Heliconwegquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef Merson het volgende:
De rest is allemaal een beetje van hetzelfde, dus minder opvallend in zo'n lange serie.
Vanaf de bestuurder: van rechtsvoor op menshoogte genomen.
Deze is vanaf een brug?
jep, wij hebben gewoon beeldquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Ben ik de enige in Leeuwarden die geen enkel tv station meer ontvangt, alles ruis?
5 km buiten Leeuwarden en nergens last van.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Ben ik de enige in Leeuwarden die geen enkel tv station meer ontvangt, alles ruis?
Ik heb het ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
5 km buiten Leeuwarden en nergens last van.
Dan kent een klasgenoot van mij ze vast wel weerquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Merson het volgende:
[..]
Zitten altijd klasgenoten van mij, maar die doen alleen maar aan spelletjes spelen.
Kom eens met wat nieuws, die opmerking kennen we nu welquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
behlave als je de sjagerijnige paardenbek als serveerster hebt
Aww...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef Edwinuss het volgende:
Hoi!
Ik heb geen nieuws nu, het is uit met mijn vriendin nu..
dus..
hoe zag ze eruitquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef Edwinuss het volgende:
Hoi!
Ik heb geen nieuws nu, het is uit met mijn vriendin nu..
dus..
Het is eigenlijk alweer de 2e keer dat het uit is, we hebben hiervoor 9 maanden wat gehad, en daarna hebben we elkaar 7 maanden niet gezien en ook niet gesproken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:59 schreef justmattie het volgende:
hoe lang heb je met haar gehad dan?
not my type, anders wou ik wel msnadres ofzo... just kidding![]()
![]()
Nee, ik ben niet iemand die iedereen vertrouwd, en aangezien ze wel was vreemdgegaan in onze vorige relatie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef justmattie het volgende:
whehe vreemdgaan enzo?
maar 9 maanden is opzich een leuke tijd, ik zit al 4 jaar ofzo met dezelfde![]()
Ja, dat is zo.quote:
Nee, jij hebt 4 jaar verkering en vraagt om een msn adres... das niet echt Dr Phill-ig!!quote:
Zo diep zit het. Praat dan eens over een uitgaansgelegenheid die wel puikend is. Ik vin Lwd maar saai op dat gebied namelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:38 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Kom eens met wat nieuws, die opmerking kennen we nu wel![]()
dat was ook maar een grapje hequote:Op donderdag 26 juli 2007 17:44 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Nee, jij hebt 4 jaar verkering en vraagt om een msn adres... das niet echt Dr Phill-ig!!![]()
Paddy is een zeer puike kroeg, alleen jij bent er een keertje geweest en toevallig de verkeerde getroffen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo diep zit het. Praat dan eens over een uitgaansgelegenheid die wel puikend is. Ik vin Lwd maar saai op dat gebied namelijk.
We hadden er iedere maand een bijeenkomst van een bepaalde groep mensen, en iedere maand weer werden we als stront behandeld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:11 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Paddy is een zeer puike kroeg, alleen jij bent er een keertje geweest en toevallig de verkeerde getroffen.
Ik ben daar maar 1x slecht geholpen en dat mokkel heb ik nadien nooit meer gezien
Misschien waren jullie gewoon stomme klantenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hadden er iedere maand een bijeenkomst van een bepaalde groep mensen, en iedere maand weer werden we als stront behandeld.
Eigenlijk ook nooit problemen gehad bij de Ierse pub, alleen meegemaakt dat we een aardig bedrag neer moesten leggen voor alle Guinness pintsquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:57 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Misschien waren jullie gewoon stomme klantenNeh, serieus ik herken niks in je klachten en ik ben ook niet de makkelijkste wat betreft bediening en dergelijke.
Wat vinden jullie van het vernieuwde ruiterskwartier, zag dr wel aardig uit, iig een grote verbetering met hoe het was!
Ja, maar ik heb er altijd een hekel aan gehad... ook toen ik jonger was!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
mja als je 16 bent wel
dan is nu het wonderbaarlijke feit aan de hand dat ik het met je eens ben, gebeurd niet vaakquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:41 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er altijd een hekel aan gehad... ook toen ik jonger was!![]()
Laten we het vieren en een borrel drinken in de kroeg! (ehm... weet je een leuke?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan is nu het wonderbaarlijke feit aan de hand dat ik het met je eens ben, gebeurd niet vaak
Die onder de martinitoren in Groningen, het kostershuis.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:46 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Laten we het vieren en een borrel drinken in de kroeg! (ehm... weet je een leuke?)
Nog een ander idee waarvoor ik niet de trein in hoef?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die onder de martinitoren in Groningen, het kostershuis.
nee, want ik ga zo op bedquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Nog een ander idee waarvoor ik niet de trein in hoef?![]()
zeker een man he.. iets verkouden.. en oooooooew ik ben ziekjes!!!quote:
ja. maar bij ons is et in ieder geval niet op maandelijkse basisquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
zeker een man he.. iets verkouden.. en oooooooew ik ben ziekjes!!!![]()
Bij moi ook niet hehe!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. maar bij ons is et in ieder geval niet op maandelijkse basis
elke vrouw heeft het, of post zug-chef onder jou naamquote:
Je kan ook met de autoquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Nog een ander idee waarvoor ik niet de trein in hoef?![]()
Dat soort dingen jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef blaaatkipje het volgende:
iemand had het laatst over concerten in de prinsentuin toch?
http://www.liwwadders.nl/data/nieuws/items/EElVFylEZuNCrHwAmP.php
Er zijn goede middelen om dat te voorkomen hoor, en daar maak ik graag gebruik van!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
elke vrouw heeft het, of post zug-chef onder jou naam![]()
Welke auto!?quote:
Ik had eigenlijk deze 'voiture' in gedachten:quote:
Wat denk je?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:51 schreef justmattie het volgende:
Ben je op de Nordschleife geweest met dat ding![]()
![]()
![]()
Mijn MX-5 wel, die's nu ook met fraaie stickerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:51 schreef justmattie het volgende:
Ben je op de Nordschleife geweest met dat ding![]()
![]()
![]()
das gevaarlijk, en erg illegaal..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:44 schreef justmattie het volgende:
of je mag misschien 1 lenen, hij heeft 2 toch
voordat ik achter het stuur kruip... echt wel..quote:
Mediamarkt is sowieso niet goedkoop, op een paar aanbiedingen/lokkertjes na. Op een of andere manier gaat iedereen er maar vanuit dat ze goedkoper zijn... wat dat betreft is het wel goed gemarketquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben er kort geweest en kan melden dat het er vaak wel goedkoper is dan de mediamarkt. Heb niet de gehele winkel bekeken, omdat ik op zoek was naar maar 1 ding.
ik ben vandaag bij mn vriendin, in dokkum.. dus zie ik je niet in LWD, jeweetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben morgen in LWD
als je me wil spotten
ik ben er rond half 2
op ;t station, op de trap voor de smullers. ;p
[die snackbar, jeweet]
wat voor sportautoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Toevallig een pipo hier die om iets voor half 8 net buiten Leeuwarden Camminghaburen zn zwarte sportauto en op de achtergrond de GTW trein van Arriva op de foto zette
Niet die van mijquote:
Die grijze is kewl!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet die van mij
edit:
Hoewel ik wel eens op een perron geparkeerd heb:
[afbeelding]
Had niet in de gaten dat dat het perron was, even snel kibbeling gehaald - kom je terug, staan er twee andere auto's naast.
Zo'n zwarte was het wel ja...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet die van mij
edit:
Hoewel ik wel eens op een perron geparkeerd heb:
[afbeelding]
Had niet in de gaten dat dat het perron was, even snel kibbeling gehaald - kom je terug, staan er twee andere auto's naast.
Je bent n gevaar op de weg!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef justmattie het volgende:
zon patserbakje dus![]()
Gister in recordtijd van dokkum naar Leeuwarden gereden, deed er slechts 14 minuten over![]()
Snelheidsmaniakquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef justmattie het volgende:
zon patserbakje dus![]()
Gister in recordtijd van dokkum naar Leeuwarden gereden, deed er slechts 14 minuten over![]()
Stonden wij daar mooi met ons spandoek en balonnen voor paal!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Voor de mensen die me wilden spotten;
ik was er niet, bus gemist. xD
Zijn er hier trouwens mensen die in de mukkes komen ?
Het spijt me, bus ging te vroeg dus toen had ik ;m gemist ;Cquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:02 schreef Merson het volgende:
[..]
Stonden wij daar mooi met ons spandoek en balonnen voor paal!
Precies, 140 is niets... afgelopen weekend nog 220 geredenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:34 schreef justmattie het volgende:
niemand op die weg, en dan ga ik geen 100 rijden, en het was geen 140 ofzo hoor
Vroeger tijdens de bananenoorlog veel, maar ben er het afgelopen jaar niet meer geweest eigenlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Voor de mensen die me wilden spotten;
ik was er niet, bus gemist. xD
Zijn er hier trouwens mensen die in de mukkes komen ?
of lui die 70 gaan rijden waar je 100 mag, en je er nooit omheen kan door tegenliggersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Precies, 140 is niets... afgelopen weekend nog 220 gereden
Op de autobahn.
In Fryslan heeft boven de wettelijke limiet rijden sowieso niet heel veel zin, de meeste tijd verlies je bij stoplichten of achter triangel-josti's die 45-70 op een 80-weg rijden.
Lekker weer in ieder geval, misschien zometeen maar even de stad in
Ga je schamen en ga er weer heen? ;pquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vroeger tijdens de bananenoorlog veel, maar ben er het afgelopen jaar niet meer geweest eigenlijk
mooie foto'squote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:47 schreef Paladijn het volgende:
Vanavond na wat lekker rondtouren toch maar even foto's gemaakt (zo rond zonsondergang, dus de kleuring kan wat vaagjes lijken):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier was het dus al donker...
Rest van de foto's is hier te vinden.
Als je er voor 3 uur in bent niet nee. Als je na 3 uur nog ergens anders heen wil kan dat niet, terwijl je in groningen om 5 uur nog tegen je maten kan zeggen dat je nog ff wil verkassen, en dan kan je ook nog gewoon ergens anders terechtquote:
na 3en ook nog wel hoor, heb je vast bij de verkeerde kroeg gestaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:27 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Als je er voor 3 uur in bent niet nee. Als je na 3 uur nog ergens anders heen wil kan dat niet, terwijl je in groningen om 5 uur nog tegen je maten kan zeggen dat je nog ff wil verkassen, en dan kan je ook nog gewoon ergens anders terecht![]()
Wil ook wel eens helpen als ze weten wie je bentquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
na 3en ook nog wel hoor, heb je vast bij de verkeerde kroeg gestaan![]()
Ik vind foto 2 persoonlijk het fraaistquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
mooie foto's![]()
nummer 3 en 10 moeten zeker in de nieuwe OP![]()
Daar zaten (een van de vele) collegezalen die ik bezocht heb onder (UT/NHL)quote:
Links zit toch de kantine/overlegruimte voor docenten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef justmattie het volgende:
dat rode bij die ingang wat je ziet, daar links van is mn Pa zn kantoor
En het is best een kutgebouw ja
Wist niet eens dat daar ook een kantoor zatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:17 schreef justmattie het volgende:
nee tussen die kantine voor het personeel / leraren en de ingang
Met wat voor camera schiet jij foto's?
Half-half... ben lerende, daarom heb ik nu ook een (budget-)spiegelreflex gehaaldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:28 schreef justmattie het volgende:
ben jij een beetje thuis in die fotografie wereld?
Rondkijken op tweakers wat binnen je prijsklasse valt in de pricewatch en dan wat (uitgebreide) reviews van www.dpreview.com doorlezen, zo ben ik ook bij mijn S80 en D40 gekomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:43 schreef justmattie het volgende:
aha oke dan. Ik maak fotos met zon canon A430 ofzo, maar wil wel wat mooiere foto's... wat raad je aan voor max 200 euro![]()
![]()
Tya, batterijen hebben hun voor- en nadelen, een nieuwe accu moeten halen omdat je oude gaar is, is ook niet bepaald goedkoop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef justmattie het volgende:
oke thhnx, ik baal van die A430 omdat er geen accu inzit, maar batterijen... toen ik hem kocht om zoveel dingen gedacht wat wel en niet goed was, alleen dat dus vergeten
Je staat er volgens mij ook best dicht bovenop... dan is de macro stand wel interesant (daar zie je echt elk detail opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:20 schreef justmattie het volgende:
ik heb nog altijd ge standaard instellingen, wel iets betere resolutie, en maak bv zoiets..
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07322/850i.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
tsja nog best wel mooi natuurlijk maar volgens mij kan ie scherper
Komt misschien wel, omdat je er te vaak komtquote:
Je moet wat vaker -uh of -euh achter een woord plakkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey jong seun, hest al un sesoenskaart fan cambuur joh? Se binne mar honderd euro foor de gewoane man, ungh.
ik hef em al een maand in huus, en was geen 100 euroquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey jong seun, hest al un sesoenskaart fan cambuur joh? Se binne mar honderd euro foor de gewoane man, ungh.
Elke dagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt misschien wel, omdat je er te vaak komt![]()
Ik geef je deels wel gelijk hoor
Komt door de mensen die altijd lopen te klagen, maar dat hoort ook wat bij Ljouwertquote:
Dan sitou seker op e hoofdtrbinuh juh, bist al lid fan e sake klub?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik hef em al een maand in huus, en was geen 100 euro![]()
@ Paladijn, van die macro functie snap ik dus nog niet veel, misschien het boekje maar eens lezen![]()
Een Leeuwarder die Leeuwarden leuk vind, is geen Leeuwarder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Komt door de mensen die altijd lopen te klagen, maar dat hoort ook wat bij Ljouwert
En hest dou al een sezoenkaart foor Cambuurquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:42 schreef pekel het volgende:
Hallo nieuwe woonplaats.
Elke vrijdagmiddag/avond reis ik weer terug naar het pittoreske Emmen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En hest dou al een sezoenkaart foor Cambuur
Ik hoop met de auto? Of Trein via Zwolle? of trein-bus via Groningen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Elke vrijdagmiddag/avond reis ik weer terug naar het pittoreske Emmen..
Pak iets met wat detail (je vinger bijvoorbeeld), houd de lens er dichtbij (10 cm ofzo), zet'm in macro-stand en klaar... schrik van het detail van je vingerafdrukquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik hef em al een maand in huus, en was geen 100 euro![]()
@ Paladijn, van die macro functie snap ik dus nog niet veel, misschien het boekje maar eens lezen![]()
nee noordtribunequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan sitou seker op e hoofdtrbinuh juh, bist al lid fan e sake klub?
Fan die rieke minsken ungh. MI-side feur t lefen jonge!
Auto moet ik nog een jaartje op wachten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoop met de auto? Of Trein via Zwolle? of trein-bus via Groningen?
Huisje gevonden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Elke vrijdagmiddag/avond reis ik weer terug naar het pittoreske Emmen..
Das best flink kut. Twee uur reizen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Auto moet ik nog een jaartje op wachten.. Ik neem de trein via Zwolle.
. (
)
Maak er maar een kleine 3 uur van...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das best flink kut. Twee uur reizen...
En het station van Emmen is ook zo... klein
Emmen is cool, want er is een hippe dierentuin, en een hippe Mazda dealer! En blijkbaar ook een mini-station, dat is al beter als Drachtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das best flink kut. Twee uur reizen...
En het station van Emmen is ook zo... klein
Ik was iig stomverbasd toen ik er was jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:47 schreef pekel het volgende:
[..]
Maak er maar een kleine 3 uur van...
En welk station?Ik noem het een verkapte bushalte.
.
Dan heb je ook nog dat viaduct waar de trein ook stoptquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:47 schreef pekel het volgende:
[..]
.
otterpark on steroidsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:51 schreef justmattie het volgende:
Leeuwarden is ook cool, wij hebben Aqua Zoo
Station Bargeresquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog dat viaduct waar de trein ook stopt![]()
Oh ja, daar hebben ze best coole beesten... ik ben er alleen nog nooit geweestquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:51 schreef justmattie het volgende:
ik in de herfst ofzo, en ik heb bijna geen beest gezienquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh ja, daar hebben ze best coole beesten... ik ben er alleen nog nooit geweest
Die site.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:57 schreef Paladijn het volgende:
yikes, 12.50 entree voor dat veredelde otterpark...
Maar dan kun je wel de fearsome neusbeer knuffelen.
Sorryquote:Waarom trekken dieren? Kom het te weten tijdens Zoo Navigator!
nee dat nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Jawel, de ambu! Heb je m kapot gemaakt? Dan heb ik weer wat te doen
Ja. De ontwerper verdient een nekschot.quote:
Huhuhu Beavis, you said 'trekken'.quote:[..]
Sorry
Sorry sorry sorry.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja. De ontwerper verdient een nekschot.
Maar goed, ligt ook wat aan de mensen die geld willen besparen door goedkopere designers in te huren of jarenlang op een achterhaald design te blijven hangen. *rant*
[..]
Huhuhu Beavis, you said 'trekken'.
Ik ken het, maar ik spaar het wel even op voor morgenvroeg op kantoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry.. Laat op de avond enzo
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:24 schreef justmattie het volgende:
vorig jaar in Amersfoort waren van die apen die zaten elkaar gewoon af te rukken
ranzig aan de ene kant, maar ik heb me wel dood gelachen net als de andere bezoekers
Het mooiste zijn juist de bezoekers die het niet kunnen bevattenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:24 schreef justmattie het volgende:
vorig jaar in Amersfoort waren van die apen die zaten elkaar gewoon af te rukken
ranzig aan de ene kant, maar ik heb me wel dood gelachen net als de andere bezoekers
Hehe, in die speeltuin daar heb je een schildpaddenschild waar je in kan liggen, toen ik daar was met school deed iemand uit m;n klas dat en ik ehb er nog foto;s van. xDquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:51 schreef justmattie het volgende:
Dat is toch een straat tussen de bleeklaan en het cambuursterpad in? Achter dat oosterse winkeltje enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:25 schreef justmattie het volgende:
je moet er van houden die straat ja
Whehe, bij jou nog op school gezeten. Paedwizer en Comenius Brandemeer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef TheRealFalcon het volgende:
Ben sinds kort verhuist van Britsum (gat) naar Leeuwarden en het bevalt prima! Hier gebeurt tenminste weer es wat
Barent Fockesstraat
waarom niet met de sneltrein naar Groningen en dan lijn 300 naar Emmen? gaat volgensmij een stukje sneller dan wat jij nu zegt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:47 schreef pekel het volgende:
[..]
.
Via Groningen is het 2 uur en 20 minuten. Via Zwolle is het 2 uur en 6 minuten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef bersenka het volgende:
[..]
waarom niet met de sneltrein naar Groningen en dan lijn 300 naar Emmen? gaat volgensmij een stukje sneller dan wat jij nu zegt.
goos, om die tijd lag ik al lang en breed te maffenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef Edwinuss het volgende:
wie gaan er vanavond nog neuken in Leeuwarden?:')
Kan ook, maarja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
goos, om die tijd lag ik al lang en breed te maffen![]()
Weet je.. ik zit die foto's te bekijken, maar ik kan het mij niet herrineren.. best wel irri... vertelles!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, bij jou nog op school gezeten. Paedwizer en Comenius Brandemeer.
quote:
idd, ga in Amsterdam de boel onderkladden...stelletje paupers ook. Hadden ze maar geen homo moeten wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een stel druiven ook, klagen dat ze in elkaar worden gehoekt in A'dam en dan hier een standbeeld roze verven
zo gebeurd daar ook eens watquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:01 schreef Paladijn het volgende:
EN ER IS EEN BOMTAS IN HEERENVEEN GEVONDEN!!11111
[afbeelding]
* Paladijn gaapt.
Een beetje boef zet die tas dan toch neer waar de mensen met zn allen staan te wachten en niet waar ze een voor een langs lopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:01 schreef Paladijn het volgende:
EN ER IS EEN BOMTAS IN HEERENVEEN GEVONDEN!!11111
[afbeelding]
* Paladijn gaapt.
Nice, hoe laat en waar precies?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, de autocross van Menaldum die vorige maand gehouden zou worden is nu morgen.
Vandaar dat het hier zo stil wasquote:
vanaf Leeuwrden via de snelweg gaan, bordjs volgen, in Menaldum zelf gewoon de hoofdstraat blijven volgen, en dan is het valk na het dorp aan je rechterhand. en vanaf 11:00, dus dan zal het wel om 12:00 beginnenquote:
treedt Piter Wilkens op?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef blaaatkipje het volgende:
zondag troubadourfestival in prinsentuin voor de liefhebber, ik ga dan lekker naar berlijn!
Dat klinkt dan wel weer vermakelijk. Dat is ook wat waard toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
Bweheheheh
tot de 85e minuut 2-2 en toch 6-3 verliezen
Ik heb het niet gezien hoor, alleen op internet gelezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:05 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer vermakelijk. Dat is ook wat waard toch?
genaaid door de scheidsquote:
Welkom in Leeuwarden inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
werkverschaffing. over twee jaar veranderen ze het weer. of eerder.
quote:LEEUWARDEN -
De blauwe Peugeot 307 van een automobiliste uit Delfzijl is vanmorgen even na tien uur gelanceerd door een van de beweegbare buspalen op het Ruiterskwartier in Leeuwarden.
Het is de twintigste auto die hier door een paal werd vernield. De klap was zo hevig dat de airbags ploften, de bestuurster hevig schrok en de motor van de wagen bijna door de motorkap werd gedrukt. De paal aan de kant van de Griek sneuvelde als exemplaar nummer elf.
De vrouw was onderweg naar haar tante en was bijna op het juiste adres. Ze was met haar bijna nieuwe wagen achter een bus aangereden en had de borden helemaal niet gezien: ,,Ik kom hier niet zo vaak en ben hier dus ook niet bekend. Ik vond het wel heel erg dat een omstander meteen na de klap aan me vroeg waarom ik niet beter had uitgekeken. Terwijl ik zo geschrokken was en pijn had.''
Een 42-jarige automobilist uit Spanje had zaterdagmiddag de primeur door als eerste bestuurder na de herinrichting van het Ruiterskwartier tegen de buspaal voor de Harmonie te botsen. Daarmee was hij nummer negentien. Deze paal bleef heel. Deze man reed ook achter een bus aan. Toen de motor van zijn Mercedes boven de paal zat, schoot deze onverbiddelijk omhoog.
Hoewel het oliecarter onder de motor was weggeslagen, kon de auto nog een eindje rijden. Agenten vonden rond half twee een oliespoor dat leidde tot om de hoek op het Wilhelminaplein. Voor de trappen van het Paleis van Justitie stond de wagen met daarin de familie die in alle staten was. Omdat de agenten geen Spaans spraken, kwam er een tolk aan te pas om uit te vinden wat er precies gebeurd was. De zwaar beschadigde auto's zijn beide met een kraanwagen opgehaald.
Vergeet niet dat hulpdiensten als pliesieautows er ook langs moeten... de doorgang bus-only maken werkt niet echt. Die paal is uberhaupt nutteloos en geldverspilling, vooral als ze straks ook nog een lading rechtszaken verliezen door al die beschadigde auto's. Laat ze lekker een mislukte agent/stadswacht posten en bekeuringen uitdelen, dat lukt ze elders in de stad ook prima.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef justmattie het volgende:
ze kunnen beter een stuk voor die paal een speciale bus heuvelding neerplanten, dat valt tenminste op![]()
Tot nu toe rijden er alleen nog maar politieagenten, vrouwen en buitenlanders op... en Alexxx op zijn fiets, so go figurequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe beruchter die paaltjes zijn hoe beter. Zal ze leren![]()
idd nu je het zegtquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:34 schreef R-S het volgende:
Het verschil tussen een 206 en een 307 is blijkbaar nogal moeilijk te zien.
Hey, ik doe dat soort dingen voor de lol he? Dat telt niet...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
en Alexxx op zijn fiets, so go figure
Paar berichten boven je staat de paaltjessoap weer, voor de rest is er weinig gebeurd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef ggiirrll het volgende:
Trug van vakantie... nog iets gemist afgelopen 2 weken?
leuk gehad ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef ggiirrll het volgende:
Het is Leeuwarden en zomervakantie, komkommertijd dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef ggiirrll het volgende:
Ja erg leuk! Mooi weer (beeeeeeeter dan hier) en veel leuke dingen gedaan!!quote:
Dat zal je nog tegenvallen. Je hoeft maar een beetje gaar een hoge stoeprand op te rijden met je nieuwe auto of alle toeters en bellen gaan af.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:36 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
Toch flinke klapper zo te zien, airbags gaan niet zomaar af
Morgen barbieknoeien!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:56 schreef mordradead het volgende:
De terrasjes waren vandaag goed bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |