jep, wij hebben gewoon beeldquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Ben ik de enige in Leeuwarden die geen enkel tv station meer ontvangt, alles ruis?
5 km buiten Leeuwarden en nergens last van.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Ben ik de enige in Leeuwarden die geen enkel tv station meer ontvangt, alles ruis?
Ik heb het ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
5 km buiten Leeuwarden en nergens last van.
Dan kent een klasgenoot van mij ze vast wel weerquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Merson het volgende:
[..]
Zitten altijd klasgenoten van mij, maar die doen alleen maar aan spelletjes spelen.
Kom eens met wat nieuws, die opmerking kennen we nu welquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
behlave als je de sjagerijnige paardenbek als serveerster hebt
Aww...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef Edwinuss het volgende:
Hoi!
Ik heb geen nieuws nu, het is uit met mijn vriendin nu..
dus..
hoe zag ze eruitquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef Edwinuss het volgende:
Hoi!
Ik heb geen nieuws nu, het is uit met mijn vriendin nu..
dus..
Het is eigenlijk alweer de 2e keer dat het uit is, we hebben hiervoor 9 maanden wat gehad, en daarna hebben we elkaar 7 maanden niet gezien en ook niet gesproken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:59 schreef justmattie het volgende:
hoe lang heb je met haar gehad dan?
not my type, anders wou ik wel msnadres ofzo... just kidding![]()
![]()
Nee, ik ben niet iemand die iedereen vertrouwd, en aangezien ze wel was vreemdgegaan in onze vorige relatie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef justmattie het volgende:
whehe vreemdgaan enzo?
maar 9 maanden is opzich een leuke tijd, ik zit al 4 jaar ofzo met dezelfde![]()
Ja, dat is zo.quote:
Nee, jij hebt 4 jaar verkering en vraagt om een msn adres... das niet echt Dr Phill-ig!!quote:
Zo diep zit het. Praat dan eens over een uitgaansgelegenheid die wel puikend is. Ik vin Lwd maar saai op dat gebied namelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:38 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Kom eens met wat nieuws, die opmerking kennen we nu wel![]()
dat was ook maar een grapje hequote:Op donderdag 26 juli 2007 17:44 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Nee, jij hebt 4 jaar verkering en vraagt om een msn adres... das niet echt Dr Phill-ig!!![]()
Paddy is een zeer puike kroeg, alleen jij bent er een keertje geweest en toevallig de verkeerde getroffen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo diep zit het. Praat dan eens over een uitgaansgelegenheid die wel puikend is. Ik vin Lwd maar saai op dat gebied namelijk.
We hadden er iedere maand een bijeenkomst van een bepaalde groep mensen, en iedere maand weer werden we als stront behandeld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:11 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Paddy is een zeer puike kroeg, alleen jij bent er een keertje geweest en toevallig de verkeerde getroffen.
Ik ben daar maar 1x slecht geholpen en dat mokkel heb ik nadien nooit meer gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |