Niet die van mijquote:
Die grijze is kewl!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet die van mij
edit:
Hoewel ik wel eens op een perron geparkeerd heb:
[afbeelding]
Had niet in de gaten dat dat het perron was, even snel kibbeling gehaald - kom je terug, staan er twee andere auto's naast.
Zo'n zwarte was het wel ja...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet die van mij
edit:
Hoewel ik wel eens op een perron geparkeerd heb:
[afbeelding]
Had niet in de gaten dat dat het perron was, even snel kibbeling gehaald - kom je terug, staan er twee andere auto's naast.
Je bent n gevaar op de weg!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef justmattie het volgende:
zon patserbakje dus![]()
Gister in recordtijd van dokkum naar Leeuwarden gereden, deed er slechts 14 minuten over![]()
Snelheidsmaniakquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef justmattie het volgende:
zon patserbakje dus![]()
Gister in recordtijd van dokkum naar Leeuwarden gereden, deed er slechts 14 minuten over![]()
Stonden wij daar mooi met ons spandoek en balonnen voor paal!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Voor de mensen die me wilden spotten;
ik was er niet, bus gemist. xD
Zijn er hier trouwens mensen die in de mukkes komen ?
Het spijt me, bus ging te vroeg dus toen had ik ;m gemist ;Cquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:02 schreef Merson het volgende:
[..]
Stonden wij daar mooi met ons spandoek en balonnen voor paal!
Precies, 140 is niets... afgelopen weekend nog 220 geredenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:34 schreef justmattie het volgende:
niemand op die weg, en dan ga ik geen 100 rijden, en het was geen 140 ofzo hoor
Vroeger tijdens de bananenoorlog veel, maar ben er het afgelopen jaar niet meer geweest eigenlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Voor de mensen die me wilden spotten;
ik was er niet, bus gemist. xD
Zijn er hier trouwens mensen die in de mukkes komen ?
of lui die 70 gaan rijden waar je 100 mag, en je er nooit omheen kan door tegenliggersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Precies, 140 is niets... afgelopen weekend nog 220 gereden
Op de autobahn.
In Fryslan heeft boven de wettelijke limiet rijden sowieso niet heel veel zin, de meeste tijd verlies je bij stoplichten of achter triangel-josti's die 45-70 op een 80-weg rijden.
Lekker weer in ieder geval, misschien zometeen maar even de stad in
Ga je schamen en ga er weer heen? ;pquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vroeger tijdens de bananenoorlog veel, maar ben er het afgelopen jaar niet meer geweest eigenlijk
mooie foto'squote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:47 schreef Paladijn het volgende:
Vanavond na wat lekker rondtouren toch maar even foto's gemaakt (zo rond zonsondergang, dus de kleuring kan wat vaagjes lijken):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier was het dus al donker...
Rest van de foto's is hier te vinden.
Als je er voor 3 uur in bent niet nee. Als je na 3 uur nog ergens anders heen wil kan dat niet, terwijl je in groningen om 5 uur nog tegen je maten kan zeggen dat je nog ff wil verkassen, en dan kan je ook nog gewoon ergens anders terechtquote:
na 3en ook nog wel hoor, heb je vast bij de verkeerde kroeg gestaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:27 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Als je er voor 3 uur in bent niet nee. Als je na 3 uur nog ergens anders heen wil kan dat niet, terwijl je in groningen om 5 uur nog tegen je maten kan zeggen dat je nog ff wil verkassen, en dan kan je ook nog gewoon ergens anders terecht![]()
Wil ook wel eens helpen als ze weten wie je bentquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
na 3en ook nog wel hoor, heb je vast bij de verkeerde kroeg gestaan![]()
Ik vind foto 2 persoonlijk het fraaistquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
mooie foto's![]()
nummer 3 en 10 moeten zeker in de nieuwe OP![]()
Daar zaten (een van de vele) collegezalen die ik bezocht heb onder (UT/NHL)quote:
Links zit toch de kantine/overlegruimte voor docenten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef justmattie het volgende:
dat rode bij die ingang wat je ziet, daar links van is mn Pa zn kantoor
En het is best een kutgebouw ja
Wist niet eens dat daar ook een kantoor zatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:17 schreef justmattie het volgende:
nee tussen die kantine voor het personeel / leraren en de ingang
Met wat voor camera schiet jij foto's?
Half-half... ben lerende, daarom heb ik nu ook een (budget-)spiegelreflex gehaaldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:28 schreef justmattie het volgende:
ben jij een beetje thuis in die fotografie wereld?
Rondkijken op tweakers wat binnen je prijsklasse valt in de pricewatch en dan wat (uitgebreide) reviews van www.dpreview.com doorlezen, zo ben ik ook bij mijn S80 en D40 gekomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:43 schreef justmattie het volgende:
aha oke dan. Ik maak fotos met zon canon A430 ofzo, maar wil wel wat mooiere foto's... wat raad je aan voor max 200 euro![]()
![]()
Tya, batterijen hebben hun voor- en nadelen, een nieuwe accu moeten halen omdat je oude gaar is, is ook niet bepaald goedkoop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef justmattie het volgende:
oke thhnx, ik baal van die A430 omdat er geen accu inzit, maar batterijen... toen ik hem kocht om zoveel dingen gedacht wat wel en niet goed was, alleen dat dus vergeten
Je staat er volgens mij ook best dicht bovenop... dan is de macro stand wel interesant (daar zie je echt elk detail opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:20 schreef justmattie het volgende:
ik heb nog altijd ge standaard instellingen, wel iets betere resolutie, en maak bv zoiets..
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07322/850i.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
tsja nog best wel mooi natuurlijk maar volgens mij kan ie scherper
Komt misschien wel, omdat je er te vaak komtquote:
Je moet wat vaker -uh of -euh achter een woord plakkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey jong seun, hest al un sesoenskaart fan cambuur joh? Se binne mar honderd euro foor de gewoane man, ungh.
ik hef em al een maand in huus, en was geen 100 euroquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey jong seun, hest al un sesoenskaart fan cambuur joh? Se binne mar honderd euro foor de gewoane man, ungh.
Elke dagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt misschien wel, omdat je er te vaak komt![]()
Ik geef je deels wel gelijk hoor
Komt door de mensen die altijd lopen te klagen, maar dat hoort ook wat bij Ljouwertquote:
Dan sitou seker op e hoofdtrbinuh juh, bist al lid fan e sake klub?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik hef em al een maand in huus, en was geen 100 euro![]()
@ Paladijn, van die macro functie snap ik dus nog niet veel, misschien het boekje maar eens lezen![]()
Een Leeuwarder die Leeuwarden leuk vind, is geen Leeuwarder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Komt door de mensen die altijd lopen te klagen, maar dat hoort ook wat bij Ljouwert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |