Links zit toch de kantine/overlegruimte voor docenten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef justmattie het volgende:
dat rode bij die ingang wat je ziet, daar links van is mn Pa zn kantoor
En het is best een kutgebouw ja
Wist niet eens dat daar ook een kantoor zatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:17 schreef justmattie het volgende:
nee tussen die kantine voor het personeel / leraren en de ingang
Met wat voor camera schiet jij foto's?
Half-half... ben lerende, daarom heb ik nu ook een (budget-)spiegelreflex gehaaldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:28 schreef justmattie het volgende:
ben jij een beetje thuis in die fotografie wereld?
Rondkijken op tweakers wat binnen je prijsklasse valt in de pricewatch en dan wat (uitgebreide) reviews van www.dpreview.com doorlezen, zo ben ik ook bij mijn S80 en D40 gekomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:43 schreef justmattie het volgende:
aha oke dan. Ik maak fotos met zon canon A430 ofzo, maar wil wel wat mooiere foto's... wat raad je aan voor max 200 euro![]()
![]()
Tya, batterijen hebben hun voor- en nadelen, een nieuwe accu moeten halen omdat je oude gaar is, is ook niet bepaald goedkoop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef justmattie het volgende:
oke thhnx, ik baal van die A430 omdat er geen accu inzit, maar batterijen... toen ik hem kocht om zoveel dingen gedacht wat wel en niet goed was, alleen dat dus vergeten
Je staat er volgens mij ook best dicht bovenop... dan is de macro stand wel interesant (daar zie je echt elk detail opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:20 schreef justmattie het volgende:
ik heb nog altijd ge standaard instellingen, wel iets betere resolutie, en maak bv zoiets..
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07322/850i.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
tsja nog best wel mooi natuurlijk maar volgens mij kan ie scherper
Komt misschien wel, omdat je er te vaak komtquote:
Je moet wat vaker -uh of -euh achter een woord plakkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey jong seun, hest al un sesoenskaart fan cambuur joh? Se binne mar honderd euro foor de gewoane man, ungh.
ik hef em al een maand in huus, en was geen 100 euroquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey jong seun, hest al un sesoenskaart fan cambuur joh? Se binne mar honderd euro foor de gewoane man, ungh.
Elke dagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt misschien wel, omdat je er te vaak komt![]()
Ik geef je deels wel gelijk hoor
Komt door de mensen die altijd lopen te klagen, maar dat hoort ook wat bij Ljouwertquote:
Dan sitou seker op e hoofdtrbinuh juh, bist al lid fan e sake klub?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik hef em al een maand in huus, en was geen 100 euro![]()
@ Paladijn, van die macro functie snap ik dus nog niet veel, misschien het boekje maar eens lezen![]()
Een Leeuwarder die Leeuwarden leuk vind, is geen Leeuwarder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Komt door de mensen die altijd lopen te klagen, maar dat hoort ook wat bij Ljouwert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |