Wat denk je?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:51 schreef justmattie het volgende:
Ben je op de Nordschleife geweest met dat ding![]()
![]()
![]()

Mijn MX-5 wel, die's nu ook met fraaie stickerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:51 schreef justmattie het volgende:
Ben je op de Nordschleife geweest met dat ding![]()
![]()
![]()

das gevaarlijk, en erg illegaal..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:44 schreef justmattie het volgende:
of je mag misschien 1 lenen, hij heeft 2 toch

voordat ik achter het stuur kruip... echt wel..quote:

Mediamarkt is sowieso niet goedkoop, op een paar aanbiedingen/lokkertjes na. Op een of andere manier gaat iedereen er maar vanuit dat ze goedkoper zijn... wat dat betreft is het wel goed gemarketquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben er kort geweest en kan melden dat het er vaak wel goedkoper is dan de mediamarkt. Heb niet de gehele winkel bekeken, omdat ik op zoek was naar maar 1 ding.

ik ben vandaag bij mn vriendin, in dokkum.. dus zie ik je niet in LWD, jeweetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben morgen in LWD
als je me wil spotten
ik ben er rond half 2
op ;t station, op de trap voor de smullers. ;p
[die snackbar, jeweet]

wat voor sportautoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Toevallig een pipo hier die om iets voor half 8 net buiten Leeuwarden Camminghaburen zn zwarte sportauto en op de achtergrond de GTW trein van Arriva op de foto zette

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |