Misschien waren jullie gewoon stomme klantenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hadden er iedere maand een bijeenkomst van een bepaalde groep mensen, en iedere maand weer werden we als stront behandeld.
Eigenlijk ook nooit problemen gehad bij de Ierse pub, alleen meegemaakt dat we een aardig bedrag neer moesten leggen voor alle Guinness pintsquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:57 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Misschien waren jullie gewoon stomme klantenNeh, serieus ik herken niks in je klachten en ik ben ook niet de makkelijkste wat betreft bediening en dergelijke.
Wat vinden jullie van het vernieuwde ruiterskwartier, zag dr wel aardig uit, iig een grote verbetering met hoe het was!
Ja, maar ik heb er altijd een hekel aan gehad... ook toen ik jonger was!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
mja als je 16 bent wel
dan is nu het wonderbaarlijke feit aan de hand dat ik het met je eens ben, gebeurd niet vaakquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:41 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er altijd een hekel aan gehad... ook toen ik jonger was!![]()
Laten we het vieren en een borrel drinken in de kroeg! (ehm... weet je een leuke?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan is nu het wonderbaarlijke feit aan de hand dat ik het met je eens ben, gebeurd niet vaak
Die onder de martinitoren in Groningen, het kostershuis.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:46 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Laten we het vieren en een borrel drinken in de kroeg! (ehm... weet je een leuke?)
Nog een ander idee waarvoor ik niet de trein in hoef?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die onder de martinitoren in Groningen, het kostershuis.
nee, want ik ga zo op bedquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Nog een ander idee waarvoor ik niet de trein in hoef?![]()
zeker een man he.. iets verkouden.. en oooooooew ik ben ziekjes!!!quote:
ja. maar bij ons is et in ieder geval niet op maandelijkse basisquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
zeker een man he.. iets verkouden.. en oooooooew ik ben ziekjes!!!![]()
Bij moi ook niet hehe!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. maar bij ons is et in ieder geval niet op maandelijkse basis
elke vrouw heeft het, of post zug-chef onder jou naamquote:
Je kan ook met de autoquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Nog een ander idee waarvoor ik niet de trein in hoef?![]()
Dat soort dingen jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef blaaatkipje het volgende:
iemand had het laatst over concerten in de prinsentuin toch?
http://www.liwwadders.nl/data/nieuws/items/EElVFylEZuNCrHwAmP.php
Er zijn goede middelen om dat te voorkomen hoor, en daar maak ik graag gebruik van!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
elke vrouw heeft het, of post zug-chef onder jou naam![]()
Welke auto!?quote:
Ik had eigenlijk deze 'voiture' in gedachten:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |