Niet mijn broertje hoop ik (die was er toen ook bij overigens)quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ken een van de tappers van wolweze btw, ik heb zomaar een vermoeden wie het was
Omg volgens mij wast m echtquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet mijn broertje hoop ik (die was er toen ook bij overigens)
Hij schijnt tegenwoordig niet meer te tappen (was een lang persoon met zwart haar met staart) en heb daar verder eigenlijk geen problemen gehad. 't Bier is er goedkoop en er is een pooltafel, dus ik vermaak me er doorgaans wel.
Die kan ik vanaf mijn balkon zien jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:37 schreef justmattie het volgende:
Paladijn, jij komt uit die wijk bij de coopmansstraat toch?
2-3 jaar geleden denk ik... waren er al een tijd niet geweest (daarvoor kon je tot een uur of 3 binnenwandelen). Dus zo'n beetje rond de tijd dat die nieuwe regeling van kracht werd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omg volgens mij wast m echtwanneer was dit?
neh, toen had de persoon in kwestie nog geen lang genoeg haar voor in een staart.. was t een andere kneusquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
2-3 jaar geleden denk ik... waren er al een tijd niet geweest (daarvoor kon je tot een uur of 3 binnenwandelen). Dus zo'n beetje rond de tijd dat die nieuwe regeling van kracht werd.
Afgezien van mijn buren uit de straat, Appie Postma en 'Auke', niet echtquote:
Naderhand gezien was het eigenlijk heel sneu voor dat meisje dat er zo'n autoritaire kwezel rondliep. Ik kan me voorstellen dat het vervelend was (bij meerdere overtredingen konden ze hun vergunning kwijtraken), maar geef dat dan gewoon aanquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neh, toen had de persoon in kwestie nog geen lang genoeg haar voor in een staart.. was t een andere kneus
Doesn't ring a bell, waar zou ik'm van moeten kennen?quote:
Ik heb zo'n pasje van Wolweze. Maar ben er sindsdien amper nog geweest. Zitten altijd klasgenoten van mij, maar die doen alleen maar aan spelletjes spelen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ken een van de tappers van wolweze btw, ik heb zomaar een vermoeden wie het was
Mits je fatsoenlijk kunt tappen en zo'n 'verantwoord drinken' cursus volgtquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pasje van Wolweze. Maar ben er sindsdien amper nog geweest. Zitten altijd klasgenoten van mij, maar die doen alleen maar aan spelletjes spelen.
En soms poolen met mij.
En iedereen kan daar toch tapper worden?
Op zijn huisje klikken. Foto's. Bovenste serie. En dan de enige afwijkende foto. Waar er een trein rijdt. Op een wissel, met wagons erachter.quote:
Ja volgens Google Earth het Stephensen Viaduct met aan de ene kant de Julianalaan en aan de andere kant de Heliconwegquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef Merson het volgende:
De rest is allemaal een beetje van hetzelfde, dus minder opvallend in zo'n lange serie.
Vanaf de bestuurder: van rechtsvoor op menshoogte genomen.
Deze is vanaf een brug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |