Ja. De ontwerper verdient een nekschot.quote:
Huhuhu Beavis, you said 'trekken'.quote:[..]
Sorry
Sorry sorry sorry.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja. De ontwerper verdient een nekschot.
Maar goed, ligt ook wat aan de mensen die geld willen besparen door goedkopere designers in te huren of jarenlang op een achterhaald design te blijven hangen. *rant*
[..]
Huhuhu Beavis, you said 'trekken'.
Ik ken het, maar ik spaar het wel even op voor morgenvroeg op kantoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry.. Laat op de avond enzo
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:24 schreef justmattie het volgende:
vorig jaar in Amersfoort waren van die apen die zaten elkaar gewoon af te rukken
ranzig aan de ene kant, maar ik heb me wel dood gelachen net als de andere bezoekers
Het mooiste zijn juist de bezoekers die het niet kunnen bevattenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:24 schreef justmattie het volgende:
vorig jaar in Amersfoort waren van die apen die zaten elkaar gewoon af te rukken
ranzig aan de ene kant, maar ik heb me wel dood gelachen net als de andere bezoekers
Hehe, in die speeltuin daar heb je een schildpaddenschild waar je in kan liggen, toen ik daar was met school deed iemand uit m;n klas dat en ik ehb er nog foto;s van. xDquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:51 schreef justmattie het volgende:
Leeuwarden is ook cool, wij hebben Aqua Zoo
Dat is toch een straat tussen de bleeklaan en het cambuursterpad in? Achter dat oosterse winkeltje enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:25 schreef justmattie het volgende:
je moet er van houden die straat ja
Whehe, bij jou nog op school gezeten. Paedwizer en Comenius Brandemeer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef TheRealFalcon het volgende:
Ben sinds kort verhuist van Britsum (gat) naar Leeuwarden en het bevalt prima! Hier gebeurt tenminste weer es wat
Barent Fockesstraat
waarom niet met de sneltrein naar Groningen en dan lijn 300 naar Emmen? gaat volgensmij een stukje sneller dan wat jij nu zegt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:47 schreef pekel het volgende:
[..]
Maak er maar een kleine 3 uur van...
En welk station?Ik noem het een verkapte bushalte.
.
Via Groningen is het 2 uur en 20 minuten. Via Zwolle is het 2 uur en 6 minuten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef bersenka het volgende:
[..]
waarom niet met de sneltrein naar Groningen en dan lijn 300 naar Emmen? gaat volgensmij een stukje sneller dan wat jij nu zegt.
goos, om die tijd lag ik al lang en breed te maffenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef Edwinuss het volgende:
wie gaan er vanavond nog neuken in Leeuwarden?:')
Kan ook, maarja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
goos, om die tijd lag ik al lang en breed te maffen![]()
Weet je.. ik zit die foto's te bekijken, maar ik kan het mij niet herrineren.. best wel irri... vertelles!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, bij jou nog op school gezeten. Paedwizer en Comenius Brandemeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |