Jammer dat ze vanavond Elly als butler hebben.quote:
YES YES YES Huub, dan stijg je zo weer naar plaats 3 of 4quote:Op maandag 23 juli 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat ze het Huub weer laten zeggen dat het drie keer was.
Beetje jammer als Huub het moet zeggen, maar het wordt geweldig als Amanda dat hoort... die begint net een beetje te geloven dat Nadia echt heeeeeeeeeeeeeel erg schrok toen het gebeurde.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat ze het Huub weer laten zeggen dat het drie keer was.
Laat Dennis dat nu maar eens gaan doen.Kan die eindelijk eens wat laten zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje jammer als Huub het moet zeggen, maar dat wordt geweldig als Amanda dat hoort... die begint net een beetje te geloven dat Nadia echt heeeeeeeeeeeeeel erg schrok toen het gebeurde.
Amanda gaat er echt vanuit dat het een éénmalig iets was
Sorry, maar ik heb Tupac-stemmen in mijn hoofd gehoord die zeiden dat zodra ik dequote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Heejjjj waar is je nieuwe avatar, die vond ik net zooo leuk, paste goed bij de inrichting van me huis
Als hij het heel subtiel brengt dan kan hij er voor zorgen dat hij iig niet de schuld krijgt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat Dennis dat nu maar eens gaan doen.Kan die eindelijk eens wat laten zien.
Maar weet zeker dat ze het zo tegen Huub gaan zeggen en Huub doet zijn werk wel.
zou kunnen want het zit nu niet meer in zijn peni.... dat zal voorlopig ook zo blijvenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef milk-shake het volgende:
had ie nou bloed
Al jou vorige gedachten moeten in de wasmasjien?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef Dennisfan het volgende:
zucht, ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren, maar helaas, ik moet het toegeven, huub en lieke staan niet meer onderaan in mn favolijst, dat is nu echt maar dan ook heel echt Nadia
Let op! Daar gaat die straks foto's van maken voor z'n plakboek.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef Meneermax het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaa btian heeft teentje au
Aiaiai brotha
dat kon iedereen op zijn/haar natte klompen aanvoelenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
De aap komt uit de mouw: Nada wil sex met Amanda.
Briljant, die neuken elkaar dadelijk nog van frustratie haaahaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef Dennisfan het volgende:
WAT EEN KUTWIJF!!!! nu dennis bij die parabrother laten slapen, hoe durft ze............. wat is het nummer van John!! eruit met die griet nu en gelijk oprotten
Ik doe er inderdaad zeer neerbuigend over.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je kan er wel wat neerbuigend over doen maar het schijnt dus wel te werken.![]()
Jah halllooo dit heeft niemand voorzien jah!! behalve die Nadia, dus ga haar ff schrijven, en niet Dennis erop aanspreken!!! Dennis is gevoelig!!! die laat iedereen in zn verdriet, en Amanda is echt verdrietig!!! dit moet ze verwerken, Dennis snapt zoiets!!! dus wees niet gevreesd, Dennis komt nu dus later in aktie, en mail, schrijf Nadia dat ze Dennis zijn moment verpest!! DE SNOLquote:Op maandag 23 juli 2007 22:02 schreef farceman het volgende:
Dat van die 3 keer moet nu snel de villa in of pas als het weer goed is?
PS zou vandaag niet de grote reldag van Nix zijn........?
Wat zeg je me nu?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef Marrije het volgende:
Het linke loeder zit Mannie nu bij Dennis in bed te praten zodat zij naast Brian kan kruipen.
Ik volg het niet meer....hebben ze echt al 3x gezoend ipv 1x?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:02 schreef farceman het volgende:
Dat van die 3 keer moet nu snel de villa in of pas als het weer goed is?
PS zou vandaag niet de grote reldag van Nix zijn........?
ik denk dat ze bij VOL een lijkzak bestellenquote:
Ach gut, mn mupke, zn moment verpest en nu ook nog gewond!!quote:
hihihihi jij bent leukquote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Let op! Daar gaat die straks foto's van maken voor z'n plakboek.
Hij heeft nu een reden om het te doen.Hij is zijn bed uitgeflikkerd door Nadia.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij het heel subtiel brengt dan kan hij er voor zorgen dat hij iig niet de schuld krijgt.
Maar dan moet hij wel heel subtiel te werk gaan.
Neej hoor NADIA de SNOLquote:Op maandag 23 juli 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Straks heeft Huub het weer gedaan.
[afbeelding]
Nou, daar wil ik dan wel aan bijdragenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij VOL een lijkzak bestellen![]()
nou, het zijn geen mooie beeldenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
Oh god wat is Brian weer ernstig gewond...... kolere zeg, om daar nou zo'n drama van te maken??![]()
Nee toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef Marrije het volgende:
Het linke loeder zit Mannie nu bij Dennis in bed te praten zodat zij naast Brian kan kruipen.
of ze bellen alle bedrijven op om hem juist NIET te leveren...!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij VOL een lijkzak bestellen![]()
jij snapt Dennis ook!!! jij mag ook naar de "VillavandennisHousewarmingparty"quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix voelt de situatie wel heel goed aan, denk ik. Gezien de omstandigheden heeft hij zeker zijn keiharde terror naar Huub even uitgesteld ........
Niet in mijn boekjequote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
Ik ben een man.....is dit een normale manier hoe vrouwen dit soort situatie's oplossen?
emotionele puinhoopjes kennen geen normale manier.......op Venus moeten ze nog een hoop lerenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
Ik ben een man.....is dit een normale manier hoe vrouwen dit soort situatie's oplossen?
eerst zie dan gelovenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
jij snapt Dennis ook!!! jij mag ook naar de "VillavandennisHousewarmingparty"
nee.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
ja vrouwen worden heel gelukkig van chocola wist je dat niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
hahahaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
Hoe komt hij aan die wond en moet hij nu ook 6 weken op stal?
Tupac is heel erg dood!!! dus die stemmen kunnen je nix meer maken!! ik beloof het je (i see death people)quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb Tupac-stemmen in mijn hoofd gehoord die zeiden dat zodra ik de
avatar van Boze Disana niet gebruik, ik onmiddelijk een langzame dood zal sterven !
Gebruik jij die nieuwe maar: http://i12.tinypic.com/4t5rcir.jpg
En dan hopen dat Natas niet in de buurt is.Maar ik weet niet of Huub dat weet.Maar zal Jaap zo wel effe vertellen.Kan niet wachtenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef STAP01 het volgende:
Nadia kan straks weer haar lol op als Huub Lieke of Jaap zegt dat het 3x is gebeurd!!!
Door het trappen tegen dat boksgeval dus ophokken die hap.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
Hoe komt hij aan die wond en moet hij nu ook 6 weken op stal?
Wat denk je zelf als je de reacties hier zo leest?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
Ocmer, ik zet je op de lijst samen met dgk maar ik weet niet of er nog t shirtjes zijn hoor!!!quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef Meneermax het volgende:
Okay Amanda, zet hem op. 4 simpele stappen:
1. Sla onverwacht het glas kapot op de rand van het bed
2. Haal het glas, langs de keel van Nadia
3. Slaak een satanische weerwolfachtige huil
4. En ren, bebloed en al, de villa uit.
Je kan het!!
Kan Huub zijn wond verzorgen en dan mag Lieke er af en toe heel voorzichtig op rijden. Lees, met haar gespierde kuiten hem aansporen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Door het trappen tegen dat boksgeval dus ophokken die hap.
Ik begin meneer max ook steeds grappiger te vindenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef Meneermax het volgende:
Okay Amanda, zet hem op. 4 simpele stappen:
1. Sla onverwacht het glas kapot op de rand van het bed
2. Haal het glas, langs de keel van Nadia
3. Slaak een satanische weerwolfachtige huil
4. En ren, bebloed en al, de villa uit.
Je kan het!!
Hebben ze vaker gezoend??? Wat........geweldig, maar er zijn geen caps van toch? Mooi Mooi, dag Amanda en Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef STAP01 het volgende:
Nadia kan straks weer haar lol op als Huub Lieke of Jaap zegt dat het 3x is gebeurd!!!
Dat gaat weer nergens over!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
Nada mag niet meer drinken, waarom nou niet?![]()
En dat slaat op?? Haar Nederlandse moeder of haar Marokkaanse vader die zich al zo ongeveer haar hele leven niet met haar (en haar opvoeding) bemoeit??quote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef Borga het volgende:
Nadia geeft even het beeld hoe de gemiddelde Marrokaanse vrouw over hun man denkt
Neequote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
als iedereen een sjaaltje krijgt wil ik ookquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
jij snapt Dennis ook!!! jij mag ook naar de "VillavandennisHousewarmingparty"
Amanda heeft liefdesverdriet!! das dus heel duidelijk!!! ben jij toevalig man ofzo ??? dat zegt iedere vrouw met liefdesverdriet!! jammer alleen dat ze niet meer boos is op Nadiaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef ScofieldM het volgende:
Het zit Amanda wel heel hoog allemaal voor iemand die niks meer voelt en die er niks meer om geeft![]()
Fout is om die zoen te verzwijgenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat heeft Brian eigenlijk fout gedaan? Alleen een tong in iemands mond steken? Zo ontzettend erg is dat nu toch ook weer niet. Drama om niets. Zoenen is gaaf toch? (wie zei dat ook alweer)
Er zijn nog 50 M, nog 50 L, nog 50 XL, nog 49 XXL en nog 48 XXXLquote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ocmer, ik zet je op de lijst samen met dgk maar ik weet niet of er nog t shirtjes zijn hoor!!!
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik begin meneer max ook steeds grappiger te vinden
Als het nix voorstelde dan had hij het toch ook gelijk eerlijk tegen Amanda kunnen zeggen??quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat heeft Brian eigenlijk fout gedaan? Alleen een tong in iemands mond steken? Zo ontzettend erg is dat nu toch ook weer niet. Drama om niets. Zoenen is gaaf toch? (wie zei dat ook alweer)
Eerst een beetje aardig zijn naar Dennis toe, dan zullen we kijken, ik bedoel we zijn speciaal die Dennisfans!!! en dat willen we zo houdenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als iedereen een sjaaltje krijgt wil ik ook![]()
die laat zich weer nemen vanavond.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft medelijden met Brian. Ze vindt zelf dat ze harder moet worden.
Het is ook niet niks, als je een relatie hebt/had met een fjngevoelig persoon als brain gaat dat je niet in je hoerige kleren zitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef ScofieldM het volgende:
Het zit Amanda wel heel hoog allemaal voor iemand die niks meer voelt en die er niks meer om geeft![]()
Nee, dat gaat dus niet gebeuren. Open een normale OP of laat het iemand anders over!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef F04 het volgende:
[..]
Ontopic! En als je het niet bevalt dan ga je maar weg.
Brian heeft zijn tong in Natas en Nadia hun mond gestopt en dat niet tegen Mannie gezegd.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Brian heeft gedaan?
Zich wezenloos staan te trappen in de fitness omdat dellie het uit heeft gemaakt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Adothehague het volgende:
Heb jij ook leuke shirtjes ??? en drama ?? dan ben ik van de partij hoor!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Meneermax het volgende:
[..]
euh thnx. Mocht de housewarming van Dennis niet doorgaan, 1 januari is de mijne
Laat hij het bad ook vollopen?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef Shayndel het volgende:
Brainless doe t wel er vreemd. vuilniszakken waarvoor en fohne wat die anders nooit doet. :S
Echt en daarom zijn Nadia en Amanda zo boos op hem? Of zijn ze boos op Dennis?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian heeft zijn tong in Natas en Nadia hun mond gestopt en dat niet tegen Mannie gezegd.
Volgens mij mag ze van 'achter' niet te veel drinken omdat ze te weinig eet. Als ze tussendoor een appel eet, laat ze dat iedere keer heel duidelijk op de camera zien en een keer zei ze erbij "Zie je dat ik wel eet"quote:Op maandag 23 juli 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
Nada mag niet meer drinken, waarom nou niet?![]()
die 36 en 34 m zijn voor mij en mn hond hoor !!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er zijn nog 50 M, nog 50 L, nog 50 XL, nog 49 XXL en nog 48 XXXL
brain heeft met nadia gezoent en nadia zou dit heel erg vinden, amanda kreeg dit te horen van nadia en nou is het uitquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Adothehague het volgende:
hij heeft 2 dagen de kans gehad, maar Nadia was niet te beroerd om het Mannie te vertellenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja....wie zonder zonde ik.....hij kreeg niet eens de kans trouwens.
Hoe lang kreeg hij de kans niet?? Dag of 3??quote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja....wie zonder zonde ik.....hij kreeg niet eens de kans trouwens.
Oke bedankt voor de info. Dus het is nu uit tussen Amanda en Brian?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef ocmer het volgende:
[..]
brain heeft met nadia gezoent en nadia zou dit heel erg vinden, amanda kreeg dit te horen van nadia en nou is het uit
Me favo avatar is weer teruuugggquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er zijn nog 50 M, nog 50 L, nog 50 XL, nog 49 XXL en nog 48 XXXL
Jaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de info. Dus het is nu uit tussen Amanda en Brian?
Als jij dat geniaal vindt hoop ik dat je geen kinderen hebt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef Meneermax het volgende:
En toch he,
- anale sex
- drama
- geweld
- misschien vanavond lesbo-aktie
De scriptschrijvers zijn eigenlijk wel geniaal!
Ja dus geniet ervan, want dat duurt nooit lang.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de info. Dus het is nu uit tussen Amanda en Brian?
Hij kreeg de kans niet eens om echt te zoenen bedoelde ik. Ik denk dat Brian ook daar het meest boos om is. Niet eens een echte zoen en toch stuk. Als je iets doet, moet je het goed doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe lang kreeg hij de kans niet?? Dag of 3??
Eerst een beetje aardig zijn naar mij toe, dan zullen we kijken, ik bedoel we zijn speciaal!!! en dat willen we zo houdenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Heb jij ook leuke shirtjes ??? en drama ?? dan ben ik van de partij hoor!!
Daar heeft hij het overquote:Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Als jij dat geniaal vindt hoop ik dat je geen kinderen hebt.![]()
Daarom heeft hij ook 3 pogingen gedaan natuurlijk....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kreeg de kans niet eens om echt te zoenen bedoelde ik. Ik denk dat Brian ook daar het meest boos om is. Niet eens een echte zoen en toch stuk. Als je iets doet, moet je het goed doen.
Yup, ik heb wel een kind. And your point is?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Als jij dat geniaal vindt hoop ik dat je geen kinderen hebt.![]()
Amanda is daarom boos op Brian en ze was boos op Nadia omdat zij het ook niet meteen vertelde, maar Natas had tegen Nadi agezegd dat ze het niet moest vertellen want dat moest Brian zelf doen. Maar na veel tranen van Nadia, die dus meer heeft gehuild dan Mannie, heeft Mannie haar verrgeven en slaapt ze voortaan bij Nadia in bed.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Echt en daarom zijn Nadia en Amanda zo boos op hem? Of zijn ze boos op Dennis?
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef SIRA het volgende:
Brian is nu toch wel lief met Ellie
vind 'm nu bijna zielig
dit duurt heus niet lang hoor.......................ze kunnen niet zonder elkaar dus geef ze tot morgen....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezien dr figuur is dit dus ook aandacht vragen, met dat dieet van haar val je mega af!!! en kotsen doet ze ook niet, aandacht krijgen daar houd ze van, bovendien kom je van drank ook mega aan!! Dus een en al aandacht die grietquote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij mag ze van 'achter' niet te veel drinken omdat ze te weinig eet. Als ze tussendoor een appel eet, laat ze dat iedere keer heel duidelijk op de camera zien en een keer zei ze erbij "Zie je dat ik wel eet"
toppie bedanktquote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda is daarom boos op Brian en ze was boos op Nadia omdat zij het ook niet meteen vertelde, maar Natas had tegen Nadi agezegd dat ze het niet moest vertellen want dat moest Brian zelf doen. Maar na veel tranen van Nadia, die dus meer heeft gehuild dan Mannie, heeft Mannie haar verrgeven en slaapt ze voortaan bij Nadia in bed.
wel opletten he.hij para as hel... en een beetje boel GEK NU. tijd voor 112 een user?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Adothehague het volgende:
Wanneer word Brian helemaal para?
er komt dan in ieder geval weer een streamlock danquote:Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel een goede zet van Huub om nu een ontslagronde aan te vragen voor Brian. Hij kon maar zo eens gaan lukken.
Wie kan er nu boos zijn op Dennis ?? das toch een schatje ??? snap ik niet hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda is daarom boos op Brian en ze was boos op Nadia omdat zij het ook niet meteen vertelde, maar Natas had tegen Nadi agezegd dat ze het niet moest vertellen want dat moest Brian zelf doen. Maar na veel tranen van Nadia, die dus meer heeft gehuild dan Mannie, heeft Mannie haar verrgeven en slaapt ze voortaan bij Nadia in bed.
Gaat niet gebeuren, Brian gaat Dennis nemen..........???quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil die smoel van Nadia wel even zien als ze ziet dat het weer koek en ei is tussen Brian en Amanda
De meisjes van groep 3.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
Ik heb even niet gekeken. Wie heeft dit bedacht?
[[url=
Mooi he? Dat deed ik als 5 jarige ook altijd... 'Verboden voor papa en mama'quote:
Zdngmwquote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
[[url=
die fuckers bij de feboquote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
[[url=
Zuipt Elly alles op dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ze vanavond Elly als butler hebben.
Ok ik schakel net in maar ik hoop dat hij fliptquote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
wel opletten he.hij para as hel... en een beetje boel GEK NU. tijd voor 112 een user?
Nope, Nada .quote:
Dames en dus ook geen prostituees!quote:
En heeft hij geaccepteerd?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Collect call van Sylvia voor Hupert?
Ik heb nog veel te lerenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
ZDNGMW
Zij Die Niet Genoemd Mag Worden..... (ken uw klassiekers zeg maar)
hij hoopt dat zij natasio gaat vervangen (dat gerucht ging), he'll fuck anything for back-up.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef SIRA het volgende:
Brian is nu toch wel lief met Ellie
vind 'm nu bijna zielig
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
ZDNGMW
Zij Die Niet Genoemd Mag Worden..... (ken uw klassiekers zeg maar)
Alweer de terror uitgesteld....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix voelt de situatie wel heel goed aan, denk ik. Gezien de omstandigheden heeft hij zeker zijn keiharde terror naar Huub even uitgesteld ........
Projectie van haar eigen minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe durft Nadia te zeggen dat Lieke lelijk is terwijl ze zelf het figuur heeft van een nijlpaard met overgewicht?
Nadia: Er zijn weining vrouwen die ik zo lelijk vindt als Sliekoquote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe durft Nadia te zeggen dat Lieke lelijk is terwijl ze zelf het figuur heeft van een nijlpaard met overgewicht?
Nee, het is Sylviaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef burtbeej het volgende:
Collect call: Je moet rat pakken!
Met die vieze vuile aanranderquote:
Is er dan eindelijk op hem geschoten?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef Dark het volgende:
Brian heeft bloed, aan zijn been!
IQtjequote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef Dennisfan het volgende:
[quote]Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Lieke betaald voor Sylvia........
[/quote
slaafje annex sloofje van Huub he
Gezellig toch, op de kermisquote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef Meneermax het volgende:
jezus die lui zijn zo lam als een balletje
Straks horen we palma ook nogquote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia, Eric en Palma op de kermis in Tilburg
Ja dat zeg ik toch.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe er inderdaad zeer neerbuigend over.
Huub: Dit is dus de laatste keer dat ik een collect call van Syl accepteer!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel een beetje zonde om die aangeschoten mensen aan de lijn te hebben voor 50 cp hij krijgt geen spelinfo niets![]()
mag ik daar een slinger bijquote:Op maandag 23 juli 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verkrijgbaar in alle kleuren, zo lang het maar zwart is
Hij heeft zichzelf inz'n been geschotenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is er dan eindelijk op hem geschoten?![]()
Wat valt me dat van haar tegen...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Syl zegt dat Huub iedereen moet kussen behalve Lieke.
ik heb een stuk gouden kooi gemist... hoezo is eric een aanrander?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef Borga het volgende:
Die verschrikkelijke kut piep stem van die aanrander.om te kotsen
Ze deed nogal denigrerend over Lieke...... je allerliefste pooepiedoepieschattie vriendinnetje.... dat soort uitspraken.quote:
Zoiets idd. Je moet wel een masochistische inslag hebben om zoiets te doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef Dennisfan het volgende:
[quote]Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Lieke betaald voor Sylvia........
[/quote
slaafje annex sloofje van Huub he
ik ga er maar vanuit dat hij het morgen na de poll teruggeeftquote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Day het volgende:
Jeetje, wat zonde van Lieke's punten!
Dat zei hij netquote:Op maandag 23 juli 2007 22:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ga er maar vanuit dat hij het morgen na de poll teruggeeft
Na het laatste bezoek was dat te verwachten.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel een beetje zonde om die aangeschoten mensen aan de lijn te hebben voor 50 cp hij krijgt geen spelinfo niets![]()
Eerst vond ik het leuk maar dat laatste was zum kotzen. Zegt hij dat tegen Lieke?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
ja dat doet ie dat zei die netquote:Op maandag 23 juli 2007 22:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ga er maar vanuit dat hij het morgen na de poll teruggeeft
What else is new?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze deed nogal denigrerend over Lieke...... je allerliefste pooepiedoepieschattie vriendinnetje.... dat soort uitspraken.![]()
Mij niet. Heb het altijd een smiecht gevonden.quote:
Het valt mij nogal tegen van Lieke. Je bent toch gestoord als je betaald voor een gesprek met iemand die je niet mag.quote:
Wie is Syl ????quote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Echt jammer, dat ze haar in eerste instantie niet mocht (om wat voor reden dan ook) kan ik nog wel respecteren. Maar dit gedrag (en ook toen ze langskwam) is zo triest.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze deed nogal denigrerend over Lieke...... je allerliefste pooepiedoepieschattie vriendinnetje.... dat soort uitspraken.![]()
Shake hands......quote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Day het volgende:
[..]
Mij niet. Heb het altijd een smiecht gevonden.
Lieke is gewoon een meeloper van Huub, zonder Huub heb ik veel meer respect voor haarquote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
Lieke doet maar beleefd meelevend...
Lieke deed vooral Huub een plezier... niet Sylvia.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het valt mij nogal tegen van Lieke. Je bent toch gestoord als je betaald voor een gesprek met iemand die je niet mag.
Maar waarom is Huub daar mee akkoord gegaan.Zo maakte ze hem ook kapot.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hieruit blijkt maar weer dat die hele actie tegen Eric in opdracht was
Hupert heeft nu al -tig x gezegd dat hij het zo zonde vindt dat ze eruit zijn
gelukkig welquote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Gigageil het volgende:
Ja en dat heb jij vergooit , mooie mongool......![]()
Ik wel. Ze weet dat het veel voor Huub betekent, dus ze doet het voor hem. Logisch toch.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
What else is new?
Lieke heeft dat domme collect-call gesprek wel betaald, war ik trouwens niets van snap.
Er schijnt "iets" gebeurd te zijn achter de schermen waarvan de streamers waarschijnlijk nooit de details zullen weten. Bovendien is het maar de vraag of de informatie die we van oa Palma en Natasja gehoord hebben moeten geloven...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
Wat valt me dat van haar tegen...
joh, dat mens is geestelijk gelijk aan een 6 jarige.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
Wat ik heeel erg irritant vindt.... Nadia die constant met haar vinger krullen in haar haar draait.... dat semi-kinderlijke gedoe.
Precies. Maar voor sommigen schijnt dat vreemd te zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke deed vooral Huub een plezier... niet Sylvia.
God nog even en we kunnen het heel erg goed gaan vinden!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
Wat ik heeel erg irritant vindt.... Nadia die constant met haar vinger krullen in haar haar draait.... dat semi-kinderlijke gedoe.
sylviaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen...het is leuker om ze dan een keer uit te nodigenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub: Dit is dus de laatste keer dat ik een collect call van Syl accepteer!
Nee vind ik niet logisch, ze weet dat Sylvia haar uitkotst, daar zou ik dus echt mijn CP's niet aan geven.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Ze weet dat het veel voor Huub betekent, dus ze doet het voor hem. Logisch toch.
Ja, hij kon mij m'n rug op.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke deed vooral Huub een plezier... niet Sylvia.
Welnee, gewoon dronkenmanspraat. En misschien toch een manier om het feest met hem te delen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
ik wil niet al te negatief doen, maar mijn eerste indruk was dat het telefoontje bedoeld is om Huub de Kooi uit te praten
nagels ...tangen.....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef pasjesjen het volgende:
amanda en nada hebben elkaar nodig voor alles
sex vriendschap etc. pffff slap geouwehoer
De dag NA de pesterijen hebben Huub en Eric bijna de hele dag gesproken, toen werd al duidelijk dat er van achter gestuurd was. Eric is gewoon getoneelhaakt, maar voor de TV kijkers werden die pesterijen als excuus gegeven. Maar blijf vooral denken dat Huub en Eric nu "vijanden" zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef Rotterdammert het volgende:
Erik is alweer vergeten hoe huub hem heeft behandeld en hem onterecht beschuldigt heeft voor verkrachter!
Hou het een keer over het programma ipv over andere usersquote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar voor sommigen schijnt dat vreemd te zijn.
Dream on.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef Rotterdammert het volgende:
Erik is alweer vergeten hoe huub hem heeft behandeld en hem onterecht beschuldigt heeft voor verkrachter!
Neuh.. ik zou het niet zo'n drama vinden om iemand die ik liefheb een plezier te doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hij kon mij m'n rug op.
Dus moet ze haar vriend een gesprek met zijn beste vriendin onthouden, omdat zij niet met haar door een deur kan?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee vind ik niet logisch, ze weet dat Sylvia haar uitkotst, daar zou ik dus echt mijn CP's niet aan geven.
Ik zou willen dat ze eens wat meer zelfrespect kreeg, ik zie heel goed dat ze dit voor Huub deed, jammer!! vooral als je ziet hoe Syl tegen haar deed!!! kan je nog zoveel om je vriendje geven (en ik denk dat ze sterker zou zijn zonder hem).quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Ze weet dat het veel voor Huub betekent, dus ze doet het voor hem. Logisch toch.
Dat snap ik dus niet. Ze is gek op huub, dus als zij huub daar een plezier mee doet, dan doe je dat toch? Wat heeft Lieke nou verder met Syl te maken? Wat is er nou fijner? Je maatje een lol doen of iemand die je nauwelijks kent dwars zitten?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee vind ik niet logisch, ze weet dat Sylvia haar uitkotst, daar zou ik dus echt mijn CP's niet aan geven.
"Hoe ver wil je gaan voor 1 miljoen?"quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar waarom is Huub daar mee akkoord gegaan.Zo maakte ze hem ook kapot.
Deden ze bij de anderen toch ook niet.
Ja petje af ze kiest geen partijquote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef noekje het volgende:
Nu blijkt ook wel weer hoe aardig Elly is. Ze blijft voor Brian zorgen, is lief voor Amanda. Die is echt aardig tegen iedereen.
Het is heel vreemd......verplaats jezelf maar eens in die situatie. Het is gestoord! Iemand die je geen hand wil geven, je niet mag, ruzie met je maakt, daar ga toch gewoon helemaal niets aan uitgeven. Sterker nog, onbegrijpelijk dat Huub nog met Sylvia wil praten vanwege dat. Voor wie kies je? Voor de vijand van je vriendin of voor je vriendin?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar voor sommigen schijnt dat vreemd te zijn.
er zat meer in dit gesprek.......syl ik ben er niet door HUUB uit gegaan Eric ik hou van je.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Clank het volgende:
Sylvia's afkeer van Lieke zal nog wel verder aangewakkerd worden door Palma waar ze nu zo gezellig mee op stap is.
En LIeke heeft die 50CP betaald...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Clank het volgende:
Sylvia's afkeer van Lieke zal nog wel verder aangewakkerd worden door Palma waar ze nu zo gezellig mee op stap is.
Heel raar ja. Sylvia die net zegt dat hij niet de reden was en Palma hoorde je op de achtergrond gieren.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef akveor het volgende:
Is het niet Palma die zei dat Huub ervoor gezorgd heeft dat Eric en Sylvia niet meer in de Kooi zijn? Vreemd dat zij juist met Sylvia en Eric in Tilburg zit.
Een meeloper vind ik haar niet meer na de afgelopen 2 weken.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Lieke is gewoon een meeloper van Huub, zonder Huub heb ik veel meer respect voor haar
Ze geeft ze niet aan Sylvia maar aan Huub. En ze "geeft" ze niet eens echt, ze krijgt ze namelijk morgen terug.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
thanksquote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef dgk_fan het volgende:
Voor de niet-streamers:het telefoongesprek:
http://www.evilshare.com/5554bd8c-8aac-102a-847b-00a0c993e9d6
Jeempie, jij loopt soms ook te zeuren, zeg. Having the period again?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hou het een keer over het programma ipv over andere users
![]()
[DGK] Villa Vandaag #6quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef wolferl het volgende:
Kan iemand mij van dienst zijn door in bekorte zinnen vertellen wat er na 12 uur vanmiddag en tot nu ongeveer is gebeurd. Ik kan het namelijk niet terug vinden in de updates.
Bijvoorbaat DANK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |