Ach gut, mn mupke, zn moment verpest en nu ook nog gewond!!quote:
hihihihi jij bent leukquote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Let op! Daar gaat die straks foto's van maken voor z'n plakboek.
Hij heeft nu een reden om het te doen.Hij is zijn bed uitgeflikkerd door Nadia.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij het heel subtiel brengt dan kan hij er voor zorgen dat hij iig niet de schuld krijgt.
Maar dan moet hij wel heel subtiel te werk gaan.
Neej hoor NADIA de SNOLquote:Op maandag 23 juli 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Straks heeft Huub het weer gedaan.
[afbeelding]
Nou, daar wil ik dan wel aan bijdragenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij VOL een lijkzak bestellen![]()
nou, het zijn geen mooie beeldenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
Oh god wat is Brian weer ernstig gewond...... kolere zeg, om daar nou zo'n drama van te maken??![]()
Nee toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef Marrije het volgende:
Het linke loeder zit Mannie nu bij Dennis in bed te praten zodat zij naast Brian kan kruipen.
of ze bellen alle bedrijven op om hem juist NIET te leveren...!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij VOL een lijkzak bestellen![]()
jij snapt Dennis ook!!! jij mag ook naar de "VillavandennisHousewarmingparty"quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix voelt de situatie wel heel goed aan, denk ik. Gezien de omstandigheden heeft hij zeker zijn keiharde terror naar Huub even uitgesteld ........
Niet in mijn boekjequote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
Ik ben een man.....is dit een normale manier hoe vrouwen dit soort situatie's oplossen?
emotionele puinhoopjes kennen geen normale manier.......op Venus moeten ze nog een hoop lerenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
Ik ben een man.....is dit een normale manier hoe vrouwen dit soort situatie's oplossen?
eerst zie dan gelovenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
jij snapt Dennis ook!!! jij mag ook naar de "VillavandennisHousewarmingparty"
nee.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |