Sorry, maar ik heb Tupac-stemmen in mijn hoofd gehoord die zeiden dat zodra ik dequote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Heejjjj waar is je nieuwe avatar, die vond ik net zooo leuk, paste goed bij de inrichting van me huis
Als hij het heel subtiel brengt dan kan hij er voor zorgen dat hij iig niet de schuld krijgt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat Dennis dat nu maar eens gaan doen.Kan die eindelijk eens wat laten zien.
Maar weet zeker dat ze het zo tegen Huub gaan zeggen en Huub doet zijn werk wel.
zou kunnen want het zit nu niet meer in zijn peni.... dat zal voorlopig ook zo blijvenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef milk-shake het volgende:
had ie nou bloed
Al jou vorige gedachten moeten in de wasmasjien?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef Dennisfan het volgende:
zucht, ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren, maar helaas, ik moet het toegeven, huub en lieke staan niet meer onderaan in mn favolijst, dat is nu echt maar dan ook heel echt Nadia
Let op! Daar gaat die straks foto's van maken voor z'n plakboek.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef Meneermax het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaa btian heeft teentje au
Aiaiai brotha
dat kon iedereen op zijn/haar natte klompen aanvoelenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
De aap komt uit de mouw: Nada wil sex met Amanda.
Briljant, die neuken elkaar dadelijk nog van frustratie haaahaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef Dennisfan het volgende:
WAT EEN KUTWIJF!!!! nu dennis bij die parabrother laten slapen, hoe durft ze............. wat is het nummer van John!! eruit met die griet nu en gelijk oprotten
Ik doe er inderdaad zeer neerbuigend over.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je kan er wel wat neerbuigend over doen maar het schijnt dus wel te werken.![]()
Jah halllooo dit heeft niemand voorzien jah!! behalve die Nadia, dus ga haar ff schrijven, en niet Dennis erop aanspreken!!! Dennis is gevoelig!!! die laat iedereen in zn verdriet, en Amanda is echt verdrietig!!! dit moet ze verwerken, Dennis snapt zoiets!!! dus wees niet gevreesd, Dennis komt nu dus later in aktie, en mail, schrijf Nadia dat ze Dennis zijn moment verpest!! DE SNOLquote:Op maandag 23 juli 2007 22:02 schreef farceman het volgende:
Dat van die 3 keer moet nu snel de villa in of pas als het weer goed is?
PS zou vandaag niet de grote reldag van Nix zijn........?
Wat zeg je me nu?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef Marrije het volgende:
Het linke loeder zit Mannie nu bij Dennis in bed te praten zodat zij naast Brian kan kruipen.
Ik volg het niet meer....hebben ze echt al 3x gezoend ipv 1x?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:02 schreef farceman het volgende:
Dat van die 3 keer moet nu snel de villa in of pas als het weer goed is?
PS zou vandaag niet de grote reldag van Nix zijn........?
ik denk dat ze bij VOL een lijkzak bestellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |