Ik zou Nadia zo op straat zetten en d'r troep erachteraan gooien. Geen meelij met stokende aandachttrekkersquote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en balen dat je dan in 1 huis woont![]()
verschuilen kan niet
En nu dan, " snik snik is dit allesssss??? snik snik, jah hihihi, wellicht een hele fles zou ons wel goed doen" aarrcchhhhhhhhh Dennis doe je werk en schiet haar neer!!!!!!1quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef noekje het volgende:
Nadia: neeee, moet geen rosé gaan drinken! snif
Amanda: Elly!!
Nadia: doe er maar twee!
mwoehaha
Zijn lontje brand en de klap komt straks.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama's![]()
En wat heeft Brian hierover te zeggen, ontkent hij, geeft hij toe?
Brian gaf het gelijk toe.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama's![]()
Geloof me, delletje houdt geen voet bij stuk.quote:
Hij heeft het al toegeven en gezegd dat Natasia iedere dag haar tong in zijn mond legt.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama's![]()
Hij heeft het gelijk toegegevenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama's![]()
Dan blijf ik nog ff zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn lontje brand en de klap komt straks.
sttttttt wilgo kijk meequote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft het al toegeven en gezegd dat Natasie iedere dag haar tong in zijn mond legt.
Nouhou..smullen hoor.![]()
Je kan er wel wat neerbuigend over doen maar het schijnt dus wel te werken.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Staan er al mensen klaar om leveranciers te bellen of vliegtuigen op te laten stijgen?
Gatver...moet er niet aan denken aan die lap van haar..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft het al toegeven en gezegd dat Natasie iedere dag haar tong in zijn mond legt.
Nouhou..smullen hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |