quote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Leuk, Amanda boos en Nadia huilend op bed en Brian doet een kunstje met zijn sportbroekje
Ik hoop het ik hoop het ik hoop het!! en inderdaad, dat is wat mijn vermoedens over Amanda al eerder bevestigde, dit zou ze zelf nooit flikken bij iemand die ze mag, ze is heel recht door zee, daarbij ordi, maar wel eerlijk! en leuk ordiquote:Op maandag 23 juli 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou me echt niets verbazen.. maar dan ligt Nadia helemaal waar ze liggen wil: Naast Brian
Zo jammer dat Amanda niet doorheeft wat voor doortrapt kreng Nadia is.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef Dark het volgende:
Nadia - Zullen we op mij bed gaan liggen, onder de deken.
nee hoor ik vind het wel leuk, ik weet wel al zeker dat jij meer in breng hebt hier dan dennus daar maar we zullen zienquote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
TUUURRRLLLIIIJJJJJKKKK ik ben net zo aardig, vriendelijk, sociaal gevoelig etc als Dennis, wil je er nog wat bij vermeld hebben ???
Ja, das beter dan die plaatsvervangende schaamte die ik ook opvoel komen!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik moet een beetje lachen om Nadia
Omdat ze zo'n slechte vriendin voor Amanda is....quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef Day het volgende:
Dus Brian heeft wél met Nadia gezoend?
En waarom jankt Nadia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |