Natasia juicht van binnen.. want een breuk tussen Amanda en Brian zat ze al heel lang op te wachten. Krijgt zij weer de aandacht!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
Waarom zegt Natasja niet "Je bent al 6 maanden bevriend met Brian, laat HEM niet vallen"![]()
![]()
Vreemde prioriteiten heeft dat wijf ineens...
Inderdaad, die heeft bijna net zoveel gevoel voor drama als mn hond als ze iets wilquote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Meneermax het volgende:
And the
[afbeelding]
Oscar goes to: Dramaqueen Nadia!!!!
hee een dennis fan die zijn zeldzaam mag ik je handtekenning?????quote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Inderdaad, die heeft bijna net zoveel gevoel voor drama als mn hond als ze iets wil
Nou Amanda is inderdaad oprecht verdrieterig!!!! ik vind het best zielig voor dr, vooral omdat die Nadia gewoon het slachtoffer aan het spelen is!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
die wijven hebben nooit geleerd respect te hebben voor andermans verdriet en je dan even op de vlakte te houden en de ander de ruimte te geven
Dat zou me echt niets verbazen.. maar dan ligt Nadia helemaal waar ze liggen wil: Naast Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 21:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda is primitief...die gaat haar en Brian terugpakken door met Dennis in bed te belanden
TUUURRRLLLIIIJJJJJKKKK ik ben net zo aardig, vriendelijk, sociaal gevoelig etc als Dennis, wil je er nog wat bij vermeld hebben ???quote:Op maandag 23 juli 2007 21:44 schreef ocmer het volgende:
[..]
hee een dennis fan die zijn zeldzaam mag ik je handtekenning?????
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
Las net dat Huub een onslagronde heeft aangevraagd voor Brian. Opzich een goeie zet maar ben toch bang dat door die aktie Brian, Amanda en Tasja weer dichter naar elkaar gaan komen. Amanda kan niet langer dan 1 dag dingen onthouden dus die is donderdag niet meer boos.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Leuk, Amanda boos en Nadia huilend op bed en Brian doet een kunstje met zijn sportbroekje
Ik hoop het ik hoop het ik hoop het!! en inderdaad, dat is wat mijn vermoedens over Amanda al eerder bevestigde, dit zou ze zelf nooit flikken bij iemand die ze mag, ze is heel recht door zee, daarbij ordi, maar wel eerlijk! en leuk ordiquote:Op maandag 23 juli 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou me echt niets verbazen.. maar dan ligt Nadia helemaal waar ze liggen wil: Naast Brian
Zo jammer dat Amanda niet doorheeft wat voor doortrapt kreng Nadia is.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef Dark het volgende:
Nadia - Zullen we op mij bed gaan liggen, onder de deken.
nee hoor ik vind het wel leuk, ik weet wel al zeker dat jij meer in breng hebt hier dan dennus daar maar we zullen zienquote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
TUUURRRLLLIIIJJJJJKKKK ik ben net zo aardig, vriendelijk, sociaal gevoelig etc als Dennis, wil je er nog wat bij vermeld hebben ???
Ja, das beter dan die plaatsvervangende schaamte die ik ook opvoel komen!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik moet een beetje lachen om Nadia
Omdat ze zo'n slechte vriendin voor Amanda is....quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef Day het volgende:
Dus Brian heeft wél met Nadia gezoend?
En waarom jankt Nadia?
Ik zou Nadia zo op straat zetten en d'r troep erachteraan gooien. Geen meelij met stokende aandachttrekkersquote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en balen dat je dan in 1 huis woont![]()
verschuilen kan niet
En nu dan, " snik snik is dit allesssss??? snik snik, jah hihihi, wellicht een hele fles zou ons wel goed doen" aarrcchhhhhhhhh Dennis doe je werk en schiet haar neer!!!!!!1quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef noekje het volgende:
Nadia: neeee, moet geen rosé gaan drinken! snif
Amanda: Elly!!
Nadia: doe er maar twee!
mwoehaha
Zijn lontje brand en de klap komt straks.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama's![]()
En wat heeft Brian hierover te zeggen, ontkent hij, geeft hij toe?
Brian gaf het gelijk toe.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama's![]()
Geloof me, delletje houdt geen voet bij stuk.quote:
Hij heeft het al toegeven en gezegd dat Natasia iedere dag haar tong in zijn mond legt.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama's![]()
Hij heeft het gelijk toegegevenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama's![]()
Dan blijf ik nog ff zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn lontje brand en de klap komt straks.
sttttttt wilgo kijk meequote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft het al toegeven en gezegd dat Natasie iedere dag haar tong in zijn mond legt.
Nouhou..smullen hoor.![]()
Je kan er wel wat neerbuigend over doen maar het schijnt dus wel te werken.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Staan er al mensen klaar om leveranciers te bellen of vliegtuigen op te laten stijgen?
Gatver...moet er niet aan denken aan die lap van haar..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft het al toegeven en gezegd dat Natasie iedere dag haar tong in zijn mond legt.
Nouhou..smullen hoor.![]()
Nog ff en de stemming is donderdag niet voor Lieke maar voor Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Nada: Maak je geen zorgen, Brian gaat vanzelf weg uit de villa.
Nieuw script?
Heejjjj waar is je nieuwe avatar, die vond ik net zooo leuk, paste goed bij de inrichting van me huis, shreckgroen, rood en rose ooo sooorryyy allemaal was heeelll erg OTquote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef dgk_fan het volgende:
Lieke zet de taart in de koelkast:
[afbeelding]
Nou, je zal d'r in d'r kont geneukt hebben, dan durf je je toch niet meer buiten te vertonen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een plaatje ......
[afbeelding]
Misschien is dr moeder marrocaans en dr vader Jeroen Krabe ??? is gelijk duidelijk waarom ze daar zit, connecties enzoquote:Op maandag 23 juli 2007 21:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat vieze wijf heeft het alleen nog maar over zichzelf
Een bouvier die zeker net 1 uur lang aan ze ballen heeft liggen likken.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gatver...moet er niet aan denken aan die lap van haar..
dan nog liever een bouvier![]()
Wat zei ik?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
De aap komt uit de mouw: Nada wil sex met Amanda.
ik mis wat op het plaatje rara wat is dat?? een spui....quote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Nou, je zal d'r in d'r kont geneukt hebben, dan durf je je toch niet meer buiten te vertonen?
Gaat ze zich weer bezuipen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef Visual het volgende:
amanda gaat doen waar ze zin in heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |