Nog ff en de stemming is donderdag niet voor Lieke maar voor Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Nada: Maak je geen zorgen, Brian gaat vanzelf weg uit de villa.
Nieuw script?
Heejjjj waar is je nieuwe avatar, die vond ik net zooo leuk, paste goed bij de inrichting van me huis, shreckgroen, rood en rose ooo sooorryyy allemaal was heeelll erg OTquote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef dgk_fan het volgende:
Lieke zet de taart in de koelkast:
[afbeelding]
Nou, je zal d'r in d'r kont geneukt hebben, dan durf je je toch niet meer buiten te vertonen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een plaatje ......
[afbeelding]
Misschien is dr moeder marrocaans en dr vader Jeroen Krabe ??? is gelijk duidelijk waarom ze daar zit, connecties enzoquote:Op maandag 23 juli 2007 21:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat vieze wijf heeft het alleen nog maar over zichzelf
Een bouvier die zeker net 1 uur lang aan ze ballen heeft liggen likken.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gatver...moet er niet aan denken aan die lap van haar..
dan nog liever een bouvier![]()
Wat zei ik?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
De aap komt uit de mouw: Nada wil sex met Amanda.
ik mis wat op het plaatje rara wat is dat?? een spui....quote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Nou, je zal d'r in d'r kont geneukt hebben, dan durf je je toch niet meer buiten te vertonen?
Gaat ze zich weer bezuipen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef Visual het volgende:
amanda gaat doen waar ze zin in heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |