Ik heb hier lang geleden al geintroduceerd dat Natasia vrouwen pimpt. Nadia is haar nieuwe sletje, naast Amanda.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef noekje het volgende:
Ik vind Natasia nu enger dan Brian.
Natasja is harstikke geschiftquote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
Natasia: houd haar vast en blijf bij haar. Jij bent haar vriendinnetje. Hoe boos ze ook is, ga bij haar liggen.
Doe normaal zeg!
Há.. voor hoelang?? Heeft ze dat er ook bij gezegd??quote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef Dark het volgende:
Brian kan doodvallen, wat Nadia betreft!
Even wachten tot morgenavondquote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef Meneermax het volgende:
Komop Amanda, 2 smsjes voor jou als je d'r recht in d'r gezicht rochelt.
Dat was veel beter geweest.Dat domme en valse wijf verpest alles.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef willem-jozef het volgende:
het is toch godverdomme allemaal wat. hoe heeft brian dat nu kunnen doen? kijk nou toch is wat een verdriet. gelukkig is supermama natasia nog in da house, stel je voor dat ze terug was naar haar eigen kroost, dan hadden wij nu pas echt serious shit gehad
Ze heeft zich eerst even opnieuw opgemaakt, kan ze veilig verder jankenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef ScofieldM het volgende:
Wat een jankwijf is dat die Nadia![]()
![]()
Er komt geen einde aan die waterstromen van d'r.
hahaha goeie man !quote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef Meneermax het volgende:
Komop Amanda, 2 smsjes voor jou als je d'r recht in d'r gezicht rochelt.
Ze wil Brian nog even voor zichzelf, denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
Waarom zegt Natasja niet "Je bent al 6 maanden bevriend met Brian, laat HEM niet vallen"![]()
![]()
Vreemde prioriteiten heeft dat wijf ineens...
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Natas rot nu effe op.Word niet goed van dat mens,ze verpest alles.Ruzie in de tent dat willen we.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |