abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:55:03 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51697559
16:55 Oeverloze discussie

Single Jaap heeft genoeg van de oeverloze discussie over het neptrio en relatieproblemen. "Laten we het houden in het hier en nu, wat zij nu de problemen?" , zegt hij kordaat. Nadia, Brian, Natasia en Dennis denken diep na en komen tot de 'verrassende' conclusie dat alles wel gezegd is. "Ik denk gewoon afronden en chillen!", laat Jaap weten. Goed idee!

17:14 "170 kilo pure liefde"

"Voor die 170 kilo pure liefde ben je nog best wel wendbaar", roept Dennis naar de andere kant van de tuin. De twee jongens zijn aan het voetballen. De conditie van Jaap laat alleen wel wat te wensen over. "Oh panna!", roept Dennis wanneer hij Jaap door de benen speelt. "Elke minuut dat je erin staat is het weer een kilo man!", roept de casanova. Maar Jaap houdt het voor gezien. De Miljonair is moe.

17:28 Brian zo lek als een zeef

Nadia en Natasia hebben zich even teruggetrokken in de tuin. De twee diva's bespreken het onderwerp Brian. "Niemand vertrouwt Brian nog. De jonge Antiliaan kan niks voor zich houden. Ik vertrouw hem niet meer, Jaap vertrouwt hem niet meer, Dennis vertrouwt hem niet meer", oppert Natasia. "Heb je dat ook met Amanda?", vraagt Nadia nieuwsgierig. "Ja, ze bespreekt wel veel met hem", reageert Natasia. "Je moet dus echt oppassen wat je tegen Brian zegt", herhaalt Nadia. Natasia knikt instemmend. Nou Brian, daar kun je wat aan gaan doen!

Bron: Villa Vandaag, 21-07-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 21 juli 2007 @ 18:55:03 #102
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51699058
18:00 Stralend witte was

De teugels zijn sinds kort steviger aangetrokken in de Villa. De Miljonairs mogen niet aan elkaars eigendommen zitten. Natasia is er achter gekomen dat Lieke bleekmiddel bij de wasverzachter heeft gegooid vorige week. De blondine heeft eieren voor haar geld gekozen en de fles weer leeg gegoten. Natasia heeft er geen goed woord voor over: " k*wijf zij is echt gemeen", zegt de diva verontwaardigd. Vijanden voor het leven?

18:22 Wapenstilstand

Na Lieke is nu Huub aan de beurt. Amanda geeft de jonge Miljonair een pedicure behandeling. Meestal zijn het de grootste vijanden, maar vandaag even niet. De twee kunnen het prima met elkaar vinden. Maar voor hoelang?

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:25:03 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51699860
18:50 Happy meal

Huub en Lieke hebben vanavond een grote verrassing voor de andere Miljonairs. De twee tortelduifjes hebben namelijk een kok besteld. Deze kok komt alleen niet koken voor iedereen. Alleen Huub en Lieke gaan genieten van deze maaltijd. De twee hebben een duivels plannetje gesmeed. In de Private Room nemen ze de laatste fase door. "Straks zorg ik dat alle Miljonairs in de woonkamer zitten. Vervolgens bestel ik een happy meal", lacht Lieke. "Daarnaast krijgen we ook een bodygard die ons gaat beschermen", legt zij uit. Huub zit het allemaal wel zitten. "Dit wordt leuk! Haha!"

19:07 "Hier komt niemand naar binnen"

"Het kan zijn dat ze proberen de kok weg te pesten", oppert Lieke. "We hebben toch een bodygard?", reageert Huub. "Ja, dat is ook zo. Straks hebben we wijn, champagne in overvloed", lacht de blondine. "Hier komt niemand naar binnen", herhaalt Huub. Hoe zullen de andere Miljonairs hier op reageren? Volg het straks allemaal live op de streams.

zaterdag 21 juli 2007 @ 19:55:03 #104
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51700696
19:24 Plannetje loopt gesmeerd!

Huub en Lieke hebben een kok gehuurd en willen het liefst dat de andere Miljonairs kwijlend toekijken. Lieke wringt zich in allerlei bochten om de Miljonairs op het verkeerde been te zetten. Zij wil kost wat kost voorkomen dat een Miljonair zelf eten gaat koken. Bijna gooit het huishoudelijke instinct van Natasia roet in het eten. "Je hebt nog kip schat, hoe lang kun je dat nog bewaren? Dan moet je straks alle kip weggooien!", zegt zij tegen de blondine. Maar Lieke is zo 'aardig' om voor iedereen sushi te gaan bestellen. Met een tevreden gezicht loopt zij terug naar de Villa. "Komt voor de bakker", belooft zij opgewekt. Hmm gevaarlijke combinatie, hongerige Miljonairs en gesar van Huub en Lieke!

19:34 Een relletje in de maak

Lieke zet alle zeilen bij om ervoor te zorgen dat de Miljonairs geen eten klaar maken of bestellen. Jaap dreigt om hamburgers te maken maar de sluwe blondine steekt er direct een stokje voor. "Wil je dan chinees Jaap", zegt zij liefjes. "Ja met extra saté ", laat de Briellenaar weten. Zij doet net alsof zij bestelt. Dit lijkt een garandeerde rel. Uitgehongerde Miljonairs die moeten toekijken hoe Huub en Lieke van een luxe diner genieten. Verstandig keuze om een bodyguard in te huren!

19:40 Dimitri onderdeel van het complot

Lieke besluit ook Dimitri op de hoogte te brengen van het plan en nodigt hem uit voor een gesprekje in de Chill. "Je gaat het druk krijgen Dimitri", zegt zij stralend. "Hoezo? Een tijd geen seks meer gehad?", zegt de butler gevat. Maar de blondine verlangt geen seksuele dienst van de butler. "Wij hebben mooie plannen voor vanavond!", opent zij het gesprek. "Ik heb zogenaamd sushi en chinees besteld, maar ik heb happy meals met fristi besteld voor de kinders!" "Oh gaaf!", roept de butler. "Het is belangrijk dat iedereen boven blijft!",drukt Huub Dimitri op het hart. "Wij hebben maar tien minuten nodig om ervoor te zorgen dat alles klaar wordt gezet." "En lekker stoken graag!", roepen Huub en Lieke in koor. De butler is aan boord. Dit wordt een gezellig avond, tenminste voor twee Miljonairs dan!

zaterdag 21 juli 2007 @ 20:25:02 #105
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51701465
19:47 So far so good!

De kok arriveert en Lieke snelt op hem af. De 'actrice' zit al helemaal in haar rol. "Dus u komt koken", zegt zij 'verbaasd'. "Hoezo staat het niet op het rooster?", vraagt Jaap argwanend. Maar de kok negeert deze vraag. De Miljonairs stromen één voor één de keuken binnen en zijn aangenaam verrast door deze culinaire verrassing. "Oh wat leuk!", roept Amanda dolenthousiast. Lieke stelt voor om er een echte 'Miljonairsaangelegenheid' van te maken en sommeert iedereen om zich om te kleden! Iedereen lijkt te gehoorzamen. So far so good!

20:14 Arme Miljonairs?

Huub en Lieke hebben hun plan tot in de puntjes uitgedacht. Ze dekken de tafel uitgebreid in voor alle Miljonairs. Hun slachtoffers zijn nog steeds in de waan, dat er zo een heerlijk viergangendiner klaar staat. "Dek het netjes in!", zegt Huub vermanend tegen Dimitri. Nou, hoeveel bestek heb je nodig voor een happy meal!?

zaterdag 21 juli 2007 @ 20:55:02 #106
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51702334
20:30 Miljonairs ruiken onraad

De Miljonairs ruiken onraad. "Ik wil gewoon weten wat de die kok komt doen i.p.v koken", oppert Natasia. De dames staan nog steeds voor de spiegel. "Vage shit", reageert Nadia. "Of één stel mag beneden eten?", vraagt de Surinaamse zich af. "Zou Brian dat gedaan hebben?", vraagt Dennis. "Nee, ik denk niet dat hij er iets mee te maken heeft", antwoordt Nadia. Ondertussen is boven alles gereed en kunnen de Miljonairs straks zo aan tafel.

20:43 "Yes, happy meals!"

Daar komt de bodyguard de Villa binnen. Met een zonnebril op zijn gezicht en twee tassen happy meals komt hij de Miljonairs verblijden. De reactie is overwegend positief. "Ooh nee, dit is een plannetje van Huub en Lieke", lacht Amanda. "Yes, happy meals!", roept Dennis. Dit is toch niet de reactie waarop Huub en Lieke gehoopt hadden.

zaterdag 21 juli 2007 @ 21:25:03 #107
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51703168
20:45 Terror-Jaap is terug?

Amanda, Dennis en Nadia zijn als een kind zo blij met hun happy meal. Maar Jaap kan het niet echt waarderen. "Ik ben emo-Jaap effe zat! Laat ik alles overhoop gooien!", roept hij strijdvaardig. Hij dendert de trap af en loopt recht op de bodyguard af. "Ik ga verhaal halen! Ik wil naar binnen", zegt hij dreigend. "Ik kan dit helaas niet toestaan dit is verboden gebied!", zegt de bodyguard formeel. Laten we hopen dat hij zijn mannetje staat, want de Miljonairs kennende laten zij dit niet zomaar over hun kant gaan!

20:51 Een kok zonder eten

Jaap is het er niet mee eens en wil het feestje van Huub en Lieke verstoren. Hij pakt het eten van de kok af en loopt ermee naar beneden. Voor de glazendeur eet hij samen met Brian de inhoud van een bakje vlees leeg. Huub en Lieke lijken zich er niks van aan te trekken. Na deze gemene actie lopen ze weer naar boven en nemen al het eten van de kok mee. En een kok zonder eten betekent geen maaltijd voor de tortelduifjes. Wat nu?

20:53 Huub en Lieke delven onderspit

Het plan van Huub en Lieke loopt direct in de soep. De bodyguard beschermt hun netjes maar het eten niet! De Miljonairs beginnen direct een ware 'rausch-actie' en al het eten verdwijnt uit de keuken. "Alle spullen zijn weg. Ik ga kappen", zegt de kok terwijl hij demonstratief zijn schort aftrekt. De Miljonairs beginnen luid te juichen. En vieren hun overwinning met een lekkere happy meal?

21:02 Het feest kan beginnen!

De bodyguard let even niet op en dan vliegen Jaap, Amanda en Dennis de Chill Room binnen. Ze rennen als ganzen in het rond en pakken de snacks van tafel. De bodyguard probeert ze alsnog eruit te werken, maar dat lukt hem niet. Brian besluit muziek op te zetten. En dan barst het feest los. Huub en Lieke dansen alleen niet mee maar blijven rustig zitten.

zaterdag 21 juli 2007 @ 21:55:03 #108
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51704097
21:11 "Eieren en tomaten!"

Uiteindelijk geven Lieke en Huub het op, ze verlaten het strijdtoneel. Snel verplaatsen ze zich naar het kantoor waar het een stuk rustiger is. Jaap laat het er alleen niet bij zitten. De 24-jarige Miljonair snelt achter het stelletje aan. "Eieren en tomaten!", roept Jaap door het dolle heen. Ondertussen heeft Jaap zijn hoofd door het raam gestoken en de plantenbak omgegooid. Wat een gezelligheid.

21:35 "Ik haat verliezen!"

Huub en Lieke tonen zich goede verliezers en mengen zich weer onder de andere Miljonairs. "We hebben de violist maar afgebeld, want op een gegeven moment moet je je verlies nemen!", laat Huub nochalant weten. Iedereen is uitgelaten en praat nog vrolijk na. "Weet je hoe snel het eten weg was", giert Dennis het uit. "Ik heb het echt naar mijn zin gehad!", zegt Brian, nog met tranen in zijn ogen van het lachen. "Ik haat verliezen!", roept Huub giechelend uit.

zaterdag 21 juli 2007 @ 22:25:03 #109
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51704957
21:54 Tijd voor belangrijkere zaken

De rust is wedergekeerd in De Gouden Kooi en dus is het tijd voor belangrijkere zaken. Dennis en Nadia nemen plaats op de strandstoelen. "Heb je gister nou bereikt wat je wilde bereiken?", vraagt Nadia. De brunette wil nog even terug komen op datgene wat zich gisteravond heeft afgespeeld. "Ik vind het gemeen dat wanneer ik allang mijn excuses heb aangeboden, je me nog steeds uitmaakt voor k*t wijf. Ik dacht wat ben jij gemeen", lacht Nadia. "Toch heb ik er wel spijt van. Sorry", glimlacht de vrouwelijke Miljonair. "Is het dan nu kaar?", lacht Dennis. "Ja!", lacht Nadia. Gelukkig dat probleem is ook weer de wereld uit.

zaterdag 21 juli 2007 @ 22:55:03 #110
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51705650
22:17 Romantisch

Maar niet echt wat ze in gedachten hadden!

22:23 Stoute Nadia

Dennis probeert kost wat kost zijn mannelijkheid in stand te houden, maar Nadia werkt nog niet echt mee: "Hij zegt de hele tijd 'als je maar niet eerder met Brian naar bed gaat dan met mij!' " Amanda en Nadia schateren het uit. "Weet je wat voor sukkel hij zou zijn als ik mij nu door Brian liet nemen!", grinnikt de 22-jarige. "Hij is nu heel erg om mij aan het heen draaien!", zegt de brunette met een stoute lach. "Hij smeekt mij bijna om seks, maar ik zeg uh uh", giechelt Nadia. Het is duidelijk wie de broek aan heeft, of in dit geval de minirok!

22:41 Roddeltantes

Nadia en Amanda kunnen het erg goed met elkaar vinden. De twee roddelen heel wat af. "Brian is best wel een dominant en jaloers mannetje", oppert Nadia. "Ja, maar als hij niet dominant was liep ik zo over hem heen", antwoordt de blondine. "Ik val altijd op de extreme mannen", lacht Amanda. "Ja, ik vind ook dat mannen een beetje dominant horen te zijn", glimlacht de brunette. Krijgt Amanda nog de nodige concurrentie?

zaterdag 21 juli 2007 @ 23:25:04 #111
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51706400
23:13 Giebelen maar!

Huub en Lieke gaan schakend de nacht in. Jaap is zo genereus om de twee beginners wat goeie moves te leren. De stelletjes buiten vermaken zich ook prima. Flesje rosé erbij en giebelen maar! Dat wordt een leerzame en vooral ontspannende nacht!

zaterdag 21 juli 2007 @ 23:55:03 #112
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51707088
23:40 Stoeien met Natas

Natasia heeft duidelijk energie te veel. De huismoeder van De Gouden Kooi giert het uit van het lachen. Ze is samen met Brian aan het stoeien. Amanda, Dennis en Nadia kijken van een afstandje toe. Wat een pret.

zondag 22 juli 2007 @ 09:55:03 #113
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51711990
09:31 Eindelijk zover?

Het is weer zondag en zoals altijd weer lekker rustig in De Gouden Kooi. Tussen Nadia en Dennis liep de spanning vannacht hoog op en de twee hebben dit keer meer gedaan dan alleen het bed gedeeld. Hoe zouden de verliefde kipjes vandaag met elkaar omgaan en is de derde relatie nu echt een feit?

Bron: Villa Vandaag, 22-07-2007
  zondag 22 juli 2007 @ 10:55:02 #114
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51712603
10:31 Kleine wasjes, grote wasjes...

Gisteravond werd het geen latertje voor de Miljonairs. Iedereen zocht vroeg zijn bed op. Sommigen waren nog wat met elkaar bezig, maar uiteindelijk was iedereen al snel in dromenland. Toch presteert iedereen het weer om op een dag meer te slapen dan op te zijn, want ze liggen nog lekker tussen de veren. Alleen Natasia is alweer druk in de weer met de afwas, de grote schoonmaak en meer in dat genre. Ach, we kennen haar niet anders…

zondag 22 juli 2007 @ 11:55:03 #115
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51713603
11:05 Er is visite...

In alle rust kan Natasia vanmorgen haar krantje lezen. Onder het genot van een krentenbol met pindakaas, leest ze wat er is gebeurd in de wereld. Heerlijk zo'n momentje waarop je door niets of niemand gestoord wordt, denkt ze vast. Maar dat moment duurt niet lang. Al snel wordt de Surinaamse vergezeld door een gezellige, dikke bromvlieg. Met de vliegenmepper rent de diva door de keuken en al snel heeft ze het dier te pakken. Geen gebrom met Natasia in de buurt!

zondag 22 juli 2007 @ 12:55:03 #116
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51714994
11:51 Klessebessen...

Iedereen in de Villa is langzaam wakker aan het worden. Zo liep Jaap al met zijn blote bast door de woonkamer en is Brian zichzelf aan het verdiepen in een boek. Natasia, die al lang wakker is, wordt in de kapsalon vergezeld door haar kapster Patricia en meteen wordt alles besproken; vriendinnen, De Kooi en mannen. Het zijn ook net pubers…

12:28 'Beveiligingsgastvrouw'

Natasia en Patricia zijn lekker aan het kletsen, terwijl Natasia weer een fris kapsel aangemeten krijgt. Het is duidelijk dat de twee elkaar al een tijd niet gezien hebben, want allerlei onderwerpen komen aan bod. Zo ook wat Natasia gaat doen na haar avontuur. "Ik wil weer de beveiliging in, of als gastvrouw", vertelt ze. Het lijkt op elkaar...

zondag 22 juli 2007 @ 13:55:03 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51716469
13:09 Codetaal

Patricia is vandaag het zonnetje in huis, ondanks het roerige weer buiten. Ze lacht, praat honderduit en straalt als nooit tevoren. Via codetaal maakt ze duidelijk dat ze verliefd is en enorm verwend wordt met bling-bling. Natasia weet niet wat ze hoort en wil meteen alles weten. Patricia houdt echter de spanning er in en laat niets los. Ja Natas, nog even en dan ben je verlost van de camera's en mag je vast alles weten.

zondag 22 juli 2007 @ 14:25:02 #118
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51717547
13:36 One minute of fame...

zondag 22 juli 2007 @ 14:55:03 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51718507
13:35 Een ijverige leerling!

Jaap heeft op de zondag geen vrije dag; er moet namelijk gesport worden. Trouw als altijd staat trainer Nando voor de deur. Hij heeft een goede leerling aan Jaap, want die is al fris en fruitig op de fiets aan de warming-up begonnen. Dat is nog eens ijverig!

13:45 One minute of fame...

Sta ik er goed op?

14:10 Durex-konijntjes?

Natasia's seksgevoelens beginnen op te spelen en ze deelt het gemis met Patricia. "Ze hebben hier elke avond en elke ochtend seks", laat de diva beteurterd weten. "Wat voor konijntjes zijn dat?", vraagt Patricia vol ongeloof. "Durex-konijntjes", reageert de diva lachend. Maar de vragende blik van de kapster doet Natasia realiseren dat ze er toch naast zit. Gelukkig corrigeert de diva zichzelf meteen: "Duracell-konijtjes!" Oeps...

zondag 22 juli 2007 @ 15:25:03 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51719266
14:41 Geen genade!

De Miljonairs liggen nog steeds in bed, op Jaap en Natasia na, en Carlos, die net binnen komt lopen, vindt het genoeg geweest. "Ik ga ze wakker maken", zegt de sportleraar en enthousiast loopt hij de slaapkamer in. "Ieeeeeee!", gilt Amanda die net een ontbijtje aan het oppeuzelen is. "Wie wil er ontbijt van mij?", roept ze. "Ontbijt van mij?", herhaalt Carlos. "Het is bijna avondeten! Opstaan jullie!"

Ook Lieke moet eraan geloven!

zondag 22 juli 2007 @ 15:55:05 #121
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51720171
15:09 Alarmfase twee!!!

Al enige tijd zijn Amanda en Nadia beste vriendinnetjes en ook onafscheidelijk. Als echte vriendinnen hebben ze natuurlijk ook geheimtaal. "Alarm fase twee!", roept Nadia. En verschrikt grijpt Amanda naar haar haar en doet het goed. "En nu?", vraagt ze haar vriendinnetje als ze haar taak heeft volbracht. En de brunette knikt tevreden. Als dit geen echte vriendschap is...

zondag 22 juli 2007 @ 16:25:02 #122
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51721195
16:04 "Je hebt mij toch?"

Terwijl Huub en Lieke wachten op de sportles, ligt Lieke sip op de bank. Ze probeert Huub uit te leggen dat ze iets mist. "Wat mis je dan?", vraagt Huub. "Gewoon iemand om mee te kletsen", vertelt Lieke. "Je hebt mij toch?", zegt de Oldenzaler verbaasd. "Iemand naast jou", zegt Lieke verdrietig. "Ik ben heel goed in mijn eentje, maar het is toch irritant. Dan mis je wel dat je niet kan bellen!" Zou Lieke er een beetje doorheen zitten?

zondag 22 juli 2007 @ 17:25:02 #123
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51723340
16:39 Lieke heeft een dipje

"Ik wil gewoon wat meer activiteiten doen en ik heb het gevoel dat ik een beetje op slot zit. Zit ik hier te janken", zegt ze boos tegen zichzelf terwijl ze nog verder in de bank wil kruipen. "Geeft niet", antwoordt Huub troostend. "Niet alles hoeft altijd goed te zijn." Lieke droogt haar tranen en maakt zich klaar om te gaan sporten. Als je dan even in een dipje zit, mag je toch blij zijn met zo'n lief vriendje!

17:00 Lekker roddelen

Zo vaak als Jaap in de keuken te vinden is of Brian in de fitnessruimte, zo vaak tref je Nadia en Amanda elkaar in de kapsalon. Beide dames voor de spiegel, gewapend met een stijltang of een föhn is inmiddels een vertrouwd beeld geworden. De kapsalon is dan ook vaak het decor van hun dagelijkse roddelsessie. Zo ook vandaag. De meest uiteenlopende onderwerpen passeren de revue. Het onderwerp van het moment: Natasia. "Ik vind haar wel een beetje aandachtsgeil", laat Amanda weten. "Ik ook, een beetje té voor een volwassen vrouw", reageert Nadia, om vervolgens weer snel over te stappen op het volgende onderwerp, de schoonheidsspecialist. Heerlijk…

zondag 22 juli 2007 @ 17:55:02 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51724294
17:16 Liever lui dan moe

Het is zondag, wat overigens goed te merken is in De Gouden Kooi. De Miljonairs zijn liever lui dan moe. Gelukkig is Carlos er nog om ze in beweging te krijgen. Jaap doet alleen niet mee. De 24-jarige Miljonair kan het nog steeds niet vinden met de sportinstructeur...

Jaap heeft het gevoel dat hij bekeken wordt...

zondag 22 juli 2007 @ 18:25:03 #125
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51725152
17:45 Nadia is onzeker

Nadia krijgt sport- en voedseladvies van Carlos. De brunette voelt zich niet zeker over haar lichaam. "Je moet meer bil en betere lijnen krijgen. Dit krijg je niet door gewichtsverlies. Je moet meer sporten. Je moet spieren kweken", vertelt Carlos. Nadia belooft zijn advies op te volgen. "Dit lukt overigens niet in een korte tijd!", voegt Carlos toe. is Nadia instaat deze missie te volbrengen?

18:14 Het is mogelijk!

Amanda heeft een lange broek aan!

zondag 22 juli 2007 @ 18:55:03 #126
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51725885
18:34 Heet!

Natasia heeft weer eens een lekkere maaltijd bereid voor haarzelf en haar mede-Miljonairs, maar heeft het deze keer niet mild gehouden, integendeel! Naar eigen zeggen heeft de Surinaamse er een stuk of zeven madame Jeanette pepers in het gerecht verwerkt en dit is duidelijk van de gezichten van haar mede-Miljonairs af te lezen. Met name Lieke heeft het er maar moeilijk mee. Er wordt water gedronken bij het leven, al schijnt niemand te weten dat dit niet echt helpt. Succes, Miljonairs!

zondag 22 juli 2007 @ 19:25:02 #127
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51726682
18:55 "F*cking addicted"

Wanneer het eten gedaan is, vertrekken Jaap, Amanda en Brian naar buiten. De twee moeten even uitbuiken. "Ik voel me zo gaar", oppert Jaap. "Hoe kan dat dan?", vraagt Amanda. "Ja, ik ben weer ongezond gaan eten. Gister weer patat. Ik ben echt f*cking addicted", zucht de grote Miljonair. Nou, Jaap, misschien moet je meer gaan sporten!?

19:07 Even wat uit de wereld helpen

Niet lang na het eten krijgt Lieke een telefoontje van Carlos. "Hé, ik heb allemaal e-mails gekregen over het feit dat ik jou zou hebben uitgescholden", begint Carlos. Lieke reageert verbaasd: "Hè, waar komt dat nou vandaan?" Dat vraagt de personal trainer zich zelf ook af. "Maar ik moet dit soort zaken wel serieus nemen, vandaar dat ik je even bel", zegt Carlos dan. "Nou, wat mij betreft alleen maar respect voor jou", reageert Lieke. "Oké, dan is het goed", sluit Carlos het gesprek af. Is dat ook weer uit de wereld geholpen…

zondag 22 juli 2007 @ 19:55:03 #128
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51727487
19:27 Het leven na De Gouden Kooi

Brian en Jaap bespreken het leven na De Gouden Kooi. "Ik denk dat ik op vakantie ga", vertelt de Antilliaan. "Ik juist niet", reageert Jaap. "Jij wil geld verdienen, of niet?", vraagt Brian. "Nee, dat niet. Ik wil me niet meer zo hopeloos voelen als voor dat ik de Kooi in ging. Op het moment dat ik me opgaf dacht ik bij mezelf, ik ben zo een apart figuur, straks kom ik er nog in ook! En kijk!", zucht Jaap. "Als ik dit niet win, ga ik echt een sombere toekomst tegemoet!" Kop op Jaap, zo moeilijk is het allemaal niet...

zondag 22 juli 2007 @ 20:25:02 #129
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51728336
19:54 Hmmm...

Maar hopen dat het resultaat er beter uitziet!

zondag 22 juli 2007 @ 20:55:03 #130
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51729277
20:06 Sauna

Jaap en Brian worden steeds betere vrienden. De twee hebben zich inmiddels verplaats naar de sauna. Het is tijd om even flink te zweten. Misschien is dit de manier voor Jaap om zijn overtollige kilo's te verliezen.

20:26 Brian valt in de prijzen

Het is weer een typische Brian en Jaap avond. De twee hebben elkaar helemaal gevonden en vermaken zich kostelijk. Wat begon op de luie stoelen naast het zwembad, verplaatste zich naar de sauna en op dit moment zoeken de heren verkoeling in het zwembad. En net als Amanda en Nadia altijd alles met elkaar bespreken, doen Brian en Jaap dat ook. Ook het onderwerp seks passeert de revue. "Amanda vertelde mij ooit dat als er een prijs bestond voor be**en, dat ik die zou winnen", laat Brian weten. "Zo, nu stijgt mijn marktwaarde ook weer", voegt hij daar lachend aan toe. Jaap lacht mee als een boer met kiespijn. Hoe lang is het geleden dat jij het hebt gedaan, Jaap?

zondag 22 juli 2007 @ 21:25:02 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51730131
20:45 De diva's

De dag is bijna om en de nog steeds zitten Nadia en Amanda in de kapsalon. Het lijkt wel of de twee niks beters te doen hebben. Nagels, haar, make-up alles komt aan bod. In de Villa wordt ondertussen flink gestreden. Lieke en Dennis spelen een potje schaak om contactpunten. Wie gaat dit winnen?

zondag 22 juli 2007 @ 21:55:03 #132
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51731149
21:18 Spanning en sensatie

Dat zondag een rustdag is nemen de Miljonairs wel erg serieus. Al de hele dag gebeurt er weinig in de Villa. Er wordt veel gepraat, veel getut en nu zelfs een potje schaken gespeeld. Maken de Miljonairs zich op voor een nieuwe, rumoerige week of zijn ze gewoon moe? Een ding is zeker, tegen de tijd dat ze naar bed gaan, zien Amanda, Natasia en Nadia er piekfijn uit. Jammer alleen dat je er vanaf dat punt niet meer zoveel van merkt. Maar goed, morgen weer een dag om voor de spiegel te zitten…

zondag 22 juli 2007 @ 22:25:02 #133
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51732157
21:48 Spannende avond...

...blijkt ook hieruit!

zondag 22 juli 2007 @ 22:55:03 #134
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51733204
22:09 De Villa komt in beweging! En hoe!

En dan is het eindelijk zover! De dames uit de Villa zorgen ervoor dat het actiegehalte in De Gouden Kooi stijgt. Ze stevenen af op de Chill Room, zetten wat muziek op beginnen zwoel te dansen. Met name Nadia wil laten zien wat ze in huis heeft. Gelukkig zijn er genoeg spiegels om af en toe te kunnen checken of de eerder gecreëerde kapsels nog in model zitten. Maar dit ziet er goed uit dames!

22:33 En klaar weer...

Helaas, heel eventjes leek het erop dat er vanavond toch nog even wat spanning en sensatie zou komen, maar inmiddels is de rust alweer wedergekeerd. Natasia besluit om wat eten klaar te maken en Huub, Amanda en Lieke laten Fries uit. Dennis dartelt een beetje rond met zijn handen in zijn zakken en Brian is opvallend rustig. Vandaag staat in het teken van ontspannen!

zondag 22 juli 2007 @ 23:25:03 #135
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51734214
22:58 Jaap en Nadia, sitting in a tree...

Jaap heeft dan misschien wel een relatie met Cora, hij vindt Nadia toch ook wel erg interessant. Als Nadia besluit om Jaap een bezoekje te brengen op het kantoor, leeft de Briellenaar meteen op. "En hoe was jou dag, meisje?", begint Jaap vrolijk. Hij wil alles weten over Nadia en dan met name over haar liefdesleven. De 22-jarige schroomt niet om in details te treden. Alles wat ze wil in een man, hoe vaak ze een one-night-stand heeft gehad, wat ze allemaal leuk vindt aan haar ex-vriend, noem maar op. Jaap gaat helemaal op in haar verhalen. Tot het punt dat Dennis het gesprek komt verstoren. Zodra de Alphenaar Nadia begint te zoenen kijkt Jaap de twee erg kwaad aan. Beetje jaloers, Jaap?

23:15 "Bam, Boom, Pets"

Brian en Amanda mogen graag even stoeien.

zondag 22 juli 2007 @ 23:55:03 #136
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51735116
23:42 Voor nu, lekker slapen en morgen gezond weer op!

Het einde van deze zondag is alweer bijna daar en vandaag zal niet de boeken in gaan als de meest spannende dag ooit in De Gouden Kooi. Amanda en Brian doen nog wel even hun best om deze dag een flitsend uiteinde te geven. Ze beginnen een beetje te sparren als ze in de keuken zitten en besluiten dit voort te zetten in de fitnesszaal. Daar liggen immers echte bokshandschoenen. Tijd om de relationele frustraties van de afgelopen tijd eruit te meppen! Dennis geeft aan nog wel even pokeren te willen kijken op televisie. "Ik kijk met je mee hoor!", valt Jaap hem bij. Gezellig!

maandag 23 juli 2007 @ 09:25:03 #137
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51739907
08:28 Nog even genieten...

Het weer van vandaag voorspelt niet veel goeds. Er hangen donkere wolken in de lucht en het ziet er naar uit dat het in de loop van de dag gaat regenen. Voor de Miljonairs dus genoeg reden om nog lekker lang in hun bed te blijven liggen. Helaas voor hun zal het niet lang meer duren tot Palma met haar hulp komt. En dan moeten ze er toch echt aan geloven…

08:57 Charmant...

Stapt Dennis met het verkeerde been uit bed?

Bron: Villa Vandaag, 23-07-2007
  maandag 23 juli 2007 @ 09:55:03 #138
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51740362
09:29 Saampjes ontbijten...

Dat Nadia een ijdeltuit is, wisten we eigenlijk allemaal al. Maar dat ze zich daar s'ochtends om negen uur al druk over maakt, verbaast zelfs Herma. Als ze de huiskamer inloopt klaagt ze tegen de huishoudster over dat ze er niet uit ziet. "Hou toch op, je ziet er prima uit, kom op", reageert Herma. En dat vindt Jaap blijkbaar ook, want de Briellenaar verschijnt vandaag wel heel vroeg aan de ontbijttafel.

maandag 23 juli 2007 @ 10:55:06 #139
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51741426
10:00 Vies?

Even een shotje probiotica naar binnen werken!

10:28 Fata Morgana

De slogan 'Neem de tijd voor je ontbijt', nemen de Miljonairs vandaag van harte aan. Gezamenlijk wordt er uitgebreid ontbeten. Brian neemt het er helemaal van en zit het langst aan tafel. Gehuld in een strak pak en een bijpassende das, ziet hij eruit alsof hij zijn vrouw zo een prettige dag wenst, de auto instapt en naar kantoor vertrekt. Wie weet na De Gouden Kooi...

maandag 23 juli 2007 @ 11:55:03 #140
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51742997
11:04 The pianoman

Huub krijgt pianoles van Ivar en de leraar maakt van de gelegenheid gebruik om zelf ook wat hoogstandjes te laten horen. Nieuwsgierig luistert Natasia op de trap naar het pianospel. Ook Dennis neemt een kijkje en dan blijkt hoe fantastisch Dennis' woordkeus is: "Hoe hij speelt is echt ziek!" "Als je het stom vind, moet je doorlopen", snauwt Natasia meteen, maar Dennis bedoelt het natuurlijk goed. Als Ivar klaar is krijgt hij luid applaus. "Alleen daarom wil ik al verkering met je", roept de diva blij. "Maar je bent al bezet!" Nou, wie weet zit er binnenkort een duetje in. Je kon toch zo goed zingen, Natas!

maandag 23 juli 2007 @ 12:25:06 #141
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51744013
11:34 'Luilekkerland'

Het is een drukke morgen voor de Miljonairs. Al vroeg zat iedereen aan tafel vanmorgen, omdat er genoeg op het programma stond. Huub is al lekker bezig geweest met de piano, Nadia heeft al haar energie opgemaakt in de gymzaal en Amanda doet dat door op Fries te rijden. Dat is toch beter dan werken of naar school gaan, niet?

11:47 Bij gebrek aan beter...

12:03 Maak me gek!

Gelukkig is iedereen weer leuk met elkaar in huize De Gouden Kooi. Vijanden lachen weer met elkaar en hebben leuke gesprekken. Huub ondervraagt Nadia over haar 'liefdesrelatie' met Dennis. "Wanneer ga je nou een keer seks hebben met Dennis?", wil de Oldenzaler weten. "Als hij lief voor me is, ik vind het leuk om hem helemaal gek te maken", reageert de Amsterdamse ondeugend. "Je vindt het leuk om jongens gek te maken?", vraagt Huub verbaasd, maar Nadia heeft haar antwoord al klaar: "Nee, ik vind het leuk om Dennis, mijn bedpartner, gek te maken. "Het zou een hele dagtaak zijn als ik dat moest doen!" Maar Huub, heb je zaterdagnacht dan niets gehoord?

maandag 23 juli 2007 @ 12:55:03 #142
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51744826
12:09 Maak me gek!

Gelukkig is iedereen weer leuk met elkaar in huize De Gouden Kooi. Vijanden lachen weer met elkaar en hebben leuke gesprekken. Huub ondervraagt Nadia over haar 'liefdesrelatie' met Dennis. "Wanneer ga je nou een keer seks hebben met Dennis?", wil de Oldenzaler weten. "Als hij lief voor me is, ik vind het leuk om hem helemaal gek te maken", reageert de Amsterdamse ondeugend. "Je vindt het leuk om jongens gek te maken?", vraagt Huub verbaasd, maar Nadia heeft haar antwoord al klaar: "Nee, ik vind het leuk om Dennis, mijn bedpartner, gek te maken. "Het zou een hele dagtaak zijn als ik dat moest doen!" Maar Huub, heb je zaterdagnacht dan niets gehoord?

12:39 Amanda denkt (niet) aan het milieu...

Amanda heeft aan Ivar gevraagd om haar favoriete liedje van Mariah Carey in de piano te zetten. "Jongens, mijn liedje staat in de piano, dus hij mag niet meer uit! We betalen toch geen stroom", zegt ze lachend tegen haar mede-Miljonairs. Je kan duidelijk merken dat Amanda nog niet in De Gouden Kooi was tijdens acties voor een beter milieu.

maandag 23 juli 2007 @ 13:55:04 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51746514
13:11 De Gouden Kooi Band

In het kantoor is het gezellig; Jaap en Natasia zitten achter de computer en Nadia en Dennis houden de twee gezelschap. Omdat de digitale muziekvoorraad wat aan de schaarse kant is, vraagt Jaap aan Dennis om iets te zingen. Na lang aarzelen en met Natasia als tweede stem, zingt hij toch een stukje van 'Isn't she lovely'. De anderen luisteren ademloos. Ja eerlijk is eerlijk; Dennis kan mooi en zuiver zingen. Muzikaliteit alom dus. Misschien een idee voor De Gouden Kooi Band?

13:37 Nieuwe hobby?

Het lijkt wel één grote muzikale familie in De Gouden Kooi. In het kantoor luisteren Jaap, Dennis, Amanda, Nadia en Natasia naar hiphop-muziek en in de Chillroom gebeurt het tegenovergestelde; daar is Lieke namelijk volop aan het genieten van het pianospel van Huub. Zou muziek de nieuwe trend zijn in de Villa?

maandag 23 juli 2007 @ 14:25:03 #144
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51747481
14:04 Iets te vieren?

Brian en Amanda hebben iets bedacht om hun middag te vullen. Ze voorzien elkaar van een schort en gaan samen een taart bakken. Terwijl Amanda een liedje van Mariah Carey zingt en de benodigde attributen afwast, is Brian druk bezig met de messen aan het snijden. Een goede voorbereiding is het halve werk! Nu nog afwachten of het lekker wordt…

maandag 23 juli 2007 @ 15:25:03 #145
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51749378
14:34 Je bakt er niks van!

Het bakken van een appeltaart gaat niet zonder slag of stoot en dat ligt voornamelijk aan de communicatie tussen man en vrouw. "Die vriend van me wil je nog eens achter het behang plakken", zucht Amanda na de zoveelste opmerking van Brian over de werkwijze van de 19-jarige. "Die Gooische vrouw van me wil je ook niet in je keuken hebben", gaat Brian bijdehand verder. "Zullen we van shift wisselen?", oppert de Antilliaan.. Zou deze nieuwe verdeling beter gaan?

"Hier staat...."

maandag 23 juli 2007 @ 15:55:03 #146
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51750582
15:08 De nieuwe spelling van tegenwoordig...

Leraren Huub en Jaap zitten in de Private Room en zijn uiterst intelligent bezig. Jaap wil zich namelijk ontwikkelen in de Villa en is al een tijdje bezig met een persoonlijk ontwikkelings plan. De inhoud kan goed zijn, maar grammaticaal moet het natuurlijk ook foutloos geschreven zijn. "Is het kostenloos toch of is het kosteloos?". vraagt Jaap. Huub is er niet zo zeker van: "Vroeger was het kostenloos, maar ik durft het niet meer te zeggen met die nieuwe spelling tegenwoordig." Met deze tweede corrector haal je vast nul fout, Jaap!

15:23 Vrienden voor het leven?

Jaap en Huub hebben het nogal gezellig in de Private Room. Ze hebben het zelfs over speltechnieken. Huub vertelt Jaap dat hij het met Nadia over het spel heeft gehad en Jaap verraadt zijn vriendinnetje direct: "Ja hou toch op, ik heb het gehoord, ze vertelt het zo door." Zou Jaap Huub weer vertrouwen en andersom ook? Komt Jaap dan toch weer terug bij kamp Huub?

15:41 Jaap-tv

Huub en Jaap brainstormen over de toekomst van Jaap. Huub filosofeert over zijn eigen zender. "We kunnen wel een zender beginnen, 60.000 leden halen we makkelijk!" Jaap aarzelt geen moment en pakt meteen zijn schrijfblok er weer bij. "Wel briljant joh, ik schrijf het meteen op", zegt hij enthousiast. Krijgen onze Huub en Jaap straks nog meer zendtijd?!

maandag 23 juli 2007 @ 16:55:03 #147
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51752659
16:16 Op dubbel date!

Een extra Miljonair mag mee naar Scheveningen! Brian en Lieke mogen elk een extra persoon meenemen om mee te racen, leest de Antilliaan in een brief voor. "Nou dan neem ik jou mee", zegt Lieke blij tegen Huub. Huub is verrukt en geeft zijn vriendin een dikke kus. "Wil je mee schat", vraagt de Antilliaan aan Amanda. "Ja, lijkt me wel leuk!". "Wil jij mee", vraagt hij aan de diva. "Nee, niet als ik tweede keus ben", reageert de Surinaamse ad rem. "Nou dan neem ik mijn schatje mee", aldus Brian. "O, dan gaan we op dubbel date", verheugt Lieke zich al! En zo is unaniem besloten dat de Miljonairs op dubbel date naar Scheveningen gaan!

maandag 23 juli 2007 @ 17:25:03 #148
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51753823
16:40 Vrienden boven relatie?

"Je bent teleurgesteld in de keuze die ik heb gemaakt?", vraagt Brian aan Natasia. "Wij zijn langer vrienden dan dat jou relatie is", piept de diva. "Tijdens deze stemming hebben twee personen duidelijk gemaakt dat ze niet mee wilde, dat waren jij en Jaap, je hebt concreet aangegeven bij deze stemming dat je niet mee hoefde. Ik wilde jou wel meenemen want je hebt sterke benen!", grapt Brian tussendoor. "Het heeft niets met mijn relatie met Amanda te maken maar met de stemming. Laten emoties en gevoelens onze relatie niet verpesten. Ik wil dit gewoon uitgesproken hebben." De diva hoort Brian aan en ze vindt het duidelijk prettig dat hij haar opheldering geeft over zijn keuze. Eind goed al goed…

16:59 Vreemd luchtje...

"Ik stink", roept Nadia uit. "Ik begrijp er niets van. Ik douche elke dag en ik spuit wel vier keer per dag deodorant maar dan toch ruik ik mezelf." "Ruik je echt iets of denk je dat je iets ruikt?", oppert de diva. "Wacht, ik kom naast je staan, en ruik je me nu?", vraagt de brunette aan de Surinaamse. "Nou het enige wat ik ruik is een wolk parfum!", aldus de diva. Maar Nadia is niet overtuigd...

17:15 In de ban van appeltaart!

De appeltaart van Brian en Amanda is goed gelukt. Trots snijden ze hem samen aan. "Wat lekker zeg", smullen de andere Miljonairs. "Zit er citroensap in?", vraagt Natasia. "Ja, dat heb ik erin gedaan, misschien zelfs teveel", geeft de 19-jarige toe. Iedereen is aan het genieten van de appeltaart en ze vallen dan ook allemaal stil. "Hij is echt super lekker", complimenteert Lieke. "Met liefde gemaakt", aldus Amanda. "Vind je Brians liefde lekker Huub?", vraagt de 19-jarige brutaal. Met volle mond knikt hij van ja, maar een antwoord blijft hij Amanda schuldig.

maandag 23 juli 2007 @ 18:25:03 #149
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51755313
17:46 Posh en Becks

De regen tikt zachtjes tegen de ruiten. Fashionista's Nadia en Amanda zijn verdiept in een glossy. Minirok of hotpants?, lipgloss of lippenstift?, Gucci of Gabbana? De twee meiden kunnen er samen eindeloze gesprekken over voeren. "Vind je David Beckham bij Victoria passen?", zegt Amanda op dringende toon. "Nee helemaal niet!", roept Nadia vol afschuw uit. De dames bladeren tevreden verder. Wat is het toch heerlijk zo saampjes.

maandag 23 juli 2007 @ 19:25:04 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51757262
18:15 Weer of geen weer

Ogen dicht dan is het net de rode zee...

18:40 Jaap verklapt een geheimpje

Natasia grijpt Jaap bij zijn lurven, er is haar een smeuïge roddel ter oren gekomen. "Heb jij tegen Huub en Lieke gezegd dat Brian en Nadia hebben gezoend?", vraagt Natasia op dringende toon. "Ik wist het niet eens. Ik zijn beste vriendin!" "Ik dacht iedereen weet het al", zegt Jaap stomverbaasd. "Ik denk dat Amanda het ook niet weet", zegt Natasia op samenzweerderige toon. Oh oh trouble in paradise?

19:01 Terror?

Jaap en Huub bespreken de actie van Brian. De Antilliaan heeft waarschijnlijk een paar dagen geleden met Nadia gezoend maar Amanda heeft hier geen blijk van. Althans dat vermoeden Jaap en Huub. "Zou wel mooi zijn om Amanda te confronteren daarmee", aldus de Briellenaar. Komt er dan toch nog terror vandaag?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')