16:40 Vrienden boven relatie?"Je bent teleurgesteld in de keuze die ik heb gemaakt?", vraagt Brian aan Natasia. "Wij zijn langer vrienden dan dat jou relatie is", piept de diva. "Tijdens deze stemming hebben twee personen duidelijk gemaakt dat ze niet mee wilde, dat waren jij en Jaap, je hebt concreet aangegeven bij deze stemming dat je niet mee hoefde. Ik wilde jou wel meenemen want je hebt sterke benen!", grapt Brian tussendoor. "Het heeft niets met mijn relatie met Amanda te maken maar met de stemming. Laten emoties en gevoelens onze relatie niet verpesten. Ik wil dit gewoon uitgesproken hebben." De diva hoort Brian aan en ze vindt het duidelijk prettig dat hij haar opheldering geeft over zijn keuze. Eind goed al goed…
16:59 Vreemd luchtje..."Ik stink", roept Nadia uit. "Ik begrijp er niets van. Ik douche elke dag en ik spuit wel vier keer per dag deodorant maar dan toch ruik ik mezelf." "Ruik je echt iets of denk je dat je iets ruikt?", oppert de diva. "Wacht, ik kom naast je staan, en ruik je me nu?", vraagt de brunette aan de Surinaamse. "Nou het enige wat ik ruik is een wolk parfum!", aldus de diva. Maar Nadia is niet overtuigd...
17:15 In de ban van appeltaart!De appeltaart van Brian en Amanda is goed gelukt. Trots snijden ze hem samen aan. "Wat lekker zeg", smullen de andere Miljonairs. "Zit er citroensap in?", vraagt Natasia. "Ja, dat heb ik erin gedaan, misschien zelfs teveel", geeft de 19-jarige toe. Iedereen is aan het genieten van de appeltaart en ze vallen dan ook allemaal stil. "Hij is echt super lekker", complimenteert Lieke. "Met liefde gemaakt", aldus Amanda. "Vind je Brians liefde lekker Huub?", vraagt de 19-jarige brutaal. Met volle mond knikt hij van ja, maar een antwoord blijft hij Amanda schuldig.
Bron: Villa Vandaag, 23-07-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel