ja vrouwen worden heel gelukkig van chocola wist je dat niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
Ik ben een man.....is dit een normale manier hoe vrouwen dit soort situatie's oplossen?
hahahaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
Hoe komt hij aan die wond en moet hij nu ook 6 weken op stal?
Tupac is heel erg dood!!! dus die stemmen kunnen je nix meer maken!! ik beloof het je (i see death people)quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb Tupac-stemmen in mijn hoofd gehoord die zeiden dat zodra ik de
avatar van Boze Disana niet gebruik, ik onmiddelijk een langzame dood zal sterven !
Gebruik jij die nieuwe maar: http://i12.tinypic.com/4t5rcir.jpg
En dan hopen dat Natas niet in de buurt is.Maar ik weet niet of Huub dat weet.Maar zal Jaap zo wel effe vertellen.Kan niet wachtenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef STAP01 het volgende:
Nadia kan straks weer haar lol op als Huub Lieke of Jaap zegt dat het 3x is gebeurd!!!
Door het trappen tegen dat boksgeval dus ophokken die hap.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
Hoe komt hij aan die wond en moet hij nu ook 6 weken op stal?
Wat denk je zelf als je de reacties hier zo leest?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
Ik ben een man.....is dit een normale manier hoe vrouwen dit soort situatie's oplossen?
Ocmer, ik zet je op de lijst samen met dgk maar ik weet niet of er nog t shirtjes zijn hoor!!!quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef Meneermax het volgende:
Okay Amanda, zet hem op. 4 simpele stappen:
1. Sla onverwacht het glas kapot op de rand van het bed
2. Haal het glas, langs de keel van Nadia
3. Slaak een satanische weerwolfachtige huil
4. En ren, bebloed en al, de villa uit.
Je kan het!!
Kan Huub zijn wond verzorgen en dan mag Lieke er af en toe heel voorzichtig op rijden. Lees, met haar gespierde kuiten hem aansporen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Door het trappen tegen dat boksgeval dus ophokken die hap.
Ik begin meneer max ook steeds grappiger te vindenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef Meneermax het volgende:
Okay Amanda, zet hem op. 4 simpele stappen:
1. Sla onverwacht het glas kapot op de rand van het bed
2. Haal het glas, langs de keel van Nadia
3. Slaak een satanische weerwolfachtige huil
4. En ren, bebloed en al, de villa uit.
Je kan het!!
Hebben ze vaker gezoend??? Wat........geweldig, maar er zijn geen caps van toch? Mooi Mooi, dag Amanda en Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef STAP01 het volgende:
Nadia kan straks weer haar lol op als Huub Lieke of Jaap zegt dat het 3x is gebeurd!!!
Dat gaat weer nergens over!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
Nada mag niet meer drinken, waarom nou niet?![]()
En dat slaat op?? Haar Nederlandse moeder of haar Marokkaanse vader die zich al zo ongeveer haar hele leven niet met haar (en haar opvoeding) bemoeit??quote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef Borga het volgende:
Nadia geeft even het beeld hoe de gemiddelde Marrokaanse vrouw over hun man denkt
Neequote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |