Shake hands......quote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Day het volgende:
[..]
Mij niet. Heb het altijd een smiecht gevonden.
Lieke is gewoon een meeloper van Huub, zonder Huub heb ik veel meer respect voor haarquote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
Lieke doet maar beleefd meelevend...
Lieke deed vooral Huub een plezier... niet Sylvia.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het valt mij nogal tegen van Lieke. Je bent toch gestoord als je betaald voor een gesprek met iemand die je niet mag.
Maar waarom is Huub daar mee akkoord gegaan.Zo maakte ze hem ook kapot.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hieruit blijkt maar weer dat die hele actie tegen Eric in opdracht was
Hupert heeft nu al -tig x gezegd dat hij het zo zonde vindt dat ze eruit zijn
gelukkig welquote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Gigageil het volgende:
Ja en dat heb jij vergooit , mooie mongool......![]()
Ik wel. Ze weet dat het veel voor Huub betekent, dus ze doet het voor hem. Logisch toch.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
What else is new?
Lieke heeft dat domme collect-call gesprek wel betaald, war ik trouwens niets van snap.
Er schijnt "iets" gebeurd te zijn achter de schermen waarvan de streamers waarschijnlijk nooit de details zullen weten. Bovendien is het maar de vraag of de informatie die we van oa Palma en Natasja gehoord hebben moeten geloven...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
Wat valt me dat van haar tegen...
joh, dat mens is geestelijk gelijk aan een 6 jarige.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
Wat ik heeel erg irritant vindt.... Nadia die constant met haar vinger krullen in haar haar draait.... dat semi-kinderlijke gedoe.
Precies. Maar voor sommigen schijnt dat vreemd te zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke deed vooral Huub een plezier... niet Sylvia.
God nog even en we kunnen het heel erg goed gaan vinden!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
Wat ik heeel erg irritant vindt.... Nadia die constant met haar vinger krullen in haar haar draait.... dat semi-kinderlijke gedoe.
sylviaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze deed nogal denigrerend over Lieke...... je allerliefste pooepiedoepieschattie vriendinnetje.... dat soort uitspraken.![]()
Kan ik me wel voorstellen...het is leuker om ze dan een keer uit te nodigenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub: Dit is dus de laatste keer dat ik een collect call van Syl accepteer!
Nee vind ik niet logisch, ze weet dat Sylvia haar uitkotst, daar zou ik dus echt mijn CP's niet aan geven.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Ze weet dat het veel voor Huub betekent, dus ze doet het voor hem. Logisch toch.
Ja, hij kon mij m'n rug op.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke deed vooral Huub een plezier... niet Sylvia.
Welnee, gewoon dronkenmanspraat. En misschien toch een manier om het feest met hem te delen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
ik wil niet al te negatief doen, maar mijn eerste indruk was dat het telefoontje bedoeld is om Huub de Kooi uit te praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |