Ja dat zeg ik toch.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe er inderdaad zeer neerbuigend over.
Huub: Dit is dus de laatste keer dat ik een collect call van Syl accepteer!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel een beetje zonde om die aangeschoten mensen aan de lijn te hebben voor 50 cp hij krijgt geen spelinfo niets![]()
mag ik daar een slinger bijquote:Op maandag 23 juli 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verkrijgbaar in alle kleuren, zo lang het maar zwart is
Hij heeft zichzelf inz'n been geschotenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is er dan eindelijk op hem geschoten?![]()
Wat valt me dat van haar tegen...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Syl zegt dat Huub iedereen moet kussen behalve Lieke.
ik heb een stuk gouden kooi gemist... hoezo is eric een aanrander?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef Borga het volgende:
Die verschrikkelijke kut piep stem van die aanrander.om te kotsen
Ze deed nogal denigrerend over Lieke...... je allerliefste pooepiedoepieschattie vriendinnetje.... dat soort uitspraken.quote:
Zoiets idd. Je moet wel een masochistische inslag hebben om zoiets te doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef Dennisfan het volgende:
[quote]Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Lieke betaald voor Sylvia........
[/quote
slaafje annex sloofje van Huub he
ik ga er maar vanuit dat hij het morgen na de poll teruggeeftquote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Day het volgende:
Jeetje, wat zonde van Lieke's punten!
Dat zei hij netquote:Op maandag 23 juli 2007 22:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ga er maar vanuit dat hij het morgen na de poll teruggeeft
Na het laatste bezoek was dat te verwachten.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel een beetje zonde om die aangeschoten mensen aan de lijn te hebben voor 50 cp hij krijgt geen spelinfo niets![]()
Eerst vond ik het leuk maar dat laatste was zum kotzen. Zegt hij dat tegen Lieke?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
ja dat doet ie dat zei die netquote:Op maandag 23 juli 2007 22:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ga er maar vanuit dat hij het morgen na de poll teruggeeft
What else is new?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze deed nogal denigrerend over Lieke...... je allerliefste pooepiedoepieschattie vriendinnetje.... dat soort uitspraken.![]()
Mij niet. Heb het altijd een smiecht gevonden.quote:
Het valt mij nogal tegen van Lieke. Je bent toch gestoord als je betaald voor een gesprek met iemand die je niet mag.quote:
Wie is Syl ????quote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Echt jammer, dat ze haar in eerste instantie niet mocht (om wat voor reden dan ook) kan ik nog wel respecteren. Maar dit gedrag (en ook toen ze langskwam) is zo triest.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze deed nogal denigrerend over Lieke...... je allerliefste pooepiedoepieschattie vriendinnetje.... dat soort uitspraken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |