wel opletten he.hij para as hel... en een beetje boel GEK NU. tijd voor 112 een user?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Adothehague het volgende:
Wanneer word Brian helemaal para?
er komt dan in ieder geval weer een streamlock danquote:Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel een goede zet van Huub om nu een ontslagronde aan te vragen voor Brian. Hij kon maar zo eens gaan lukken.
Wie kan er nu boos zijn op Dennis ?? das toch een schatje ??? snap ik niet hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda is daarom boos op Brian en ze was boos op Nadia omdat zij het ook niet meteen vertelde, maar Natas had tegen Nadi agezegd dat ze het niet moest vertellen want dat moest Brian zelf doen. Maar na veel tranen van Nadia, die dus meer heeft gehuild dan Mannie, heeft Mannie haar verrgeven en slaapt ze voortaan bij Nadia in bed.
Gaat niet gebeuren, Brian gaat Dennis nemen..........???quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil die smoel van Nadia wel even zien als ze ziet dat het weer koek en ei is tussen Brian en Amanda
De meisjes van groep 3.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
Ik heb even niet gekeken. Wie heeft dit bedacht?
[[url=
Mooi he? Dat deed ik als 5 jarige ook altijd... 'Verboden voor papa en mama'quote:
Zdngmwquote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
[[url=
die fuckers bij de feboquote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
[[url=
Zuipt Elly alles op dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ze vanavond Elly als butler hebben.
Ok ik schakel net in maar ik hoop dat hij fliptquote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
wel opletten he.hij para as hel... en een beetje boel GEK NU. tijd voor 112 een user?
Nope, Nada .quote:
Dames en dus ook geen prostituees!quote:
En heeft hij geaccepteerd?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Collect call van Sylvia voor Hupert?
Ik heb nog veel te lerenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
ZDNGMW
Zij Die Niet Genoemd Mag Worden..... (ken uw klassiekers zeg maar)
hij hoopt dat zij natasio gaat vervangen (dat gerucht ging), he'll fuck anything for back-up.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef SIRA het volgende:
Brian is nu toch wel lief met Ellie
vind 'm nu bijna zielig
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
ZDNGMW
Zij Die Niet Genoemd Mag Worden..... (ken uw klassiekers zeg maar)
Alweer de terror uitgesteld....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix voelt de situatie wel heel goed aan, denk ik. Gezien de omstandigheden heeft hij zeker zijn keiharde terror naar Huub even uitgesteld ........
Projectie van haar eigen minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe durft Nadia te zeggen dat Lieke lelijk is terwijl ze zelf het figuur heeft van een nijlpaard met overgewicht?
Nadia: Er zijn weining vrouwen die ik zo lelijk vindt als Sliekoquote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe durft Nadia te zeggen dat Lieke lelijk is terwijl ze zelf het figuur heeft van een nijlpaard met overgewicht?
Nee, het is Sylviaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef burtbeej het volgende:
Collect call: Je moet rat pakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |