Gaat niet gebeuren, Brian gaat Dennis nemen..........???quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil die smoel van Nadia wel even zien als ze ziet dat het weer koek en ei is tussen Brian en Amanda
De meisjes van groep 3.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
Ik heb even niet gekeken. Wie heeft dit bedacht?
[[url=
Mooi he? Dat deed ik als 5 jarige ook altijd... 'Verboden voor papa en mama'quote:
Zdngmwquote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
[[url=
die fuckers bij de feboquote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
[[url=
Zuipt Elly alles op dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ze vanavond Elly als butler hebben.
Ok ik schakel net in maar ik hoop dat hij fliptquote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
wel opletten he.hij para as hel... en een beetje boel GEK NU. tijd voor 112 een user?
Nope, Nada .quote:
Dames en dus ook geen prostituees!quote:
En heeft hij geaccepteerd?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Collect call van Sylvia voor Hupert?
Ik heb nog veel te lerenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
ZDNGMW
Zij Die Niet Genoemd Mag Worden..... (ken uw klassiekers zeg maar)
hij hoopt dat zij natasio gaat vervangen (dat gerucht ging), he'll fuck anything for back-up.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef SIRA het volgende:
Brian is nu toch wel lief met Ellie
vind 'm nu bijna zielig
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
ZDNGMW
Zij Die Niet Genoemd Mag Worden..... (ken uw klassiekers zeg maar)
Alweer de terror uitgesteld....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix voelt de situatie wel heel goed aan, denk ik. Gezien de omstandigheden heeft hij zeker zijn keiharde terror naar Huub even uitgesteld ........
Projectie van haar eigen minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe durft Nadia te zeggen dat Lieke lelijk is terwijl ze zelf het figuur heeft van een nijlpaard met overgewicht?
Nadia: Er zijn weining vrouwen die ik zo lelijk vindt als Sliekoquote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe durft Nadia te zeggen dat Lieke lelijk is terwijl ze zelf het figuur heeft van een nijlpaard met overgewicht?
Nee, het is Sylviaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef burtbeej het volgende:
Collect call: Je moet rat pakken!
Met die vieze vuile aanranderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |