nagels ...tangen.....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef pasjesjen het volgende:
amanda en nada hebben elkaar nodig voor alles
sex vriendschap etc. pffff slap geouwehoer
De dag NA de pesterijen hebben Huub en Eric bijna de hele dag gesproken, toen werd al duidelijk dat er van achter gestuurd was. Eric is gewoon getoneelhaakt, maar voor de TV kijkers werden die pesterijen als excuus gegeven. Maar blijf vooral denken dat Huub en Eric nu "vijanden" zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef Rotterdammert het volgende:
Erik is alweer vergeten hoe huub hem heeft behandeld en hem onterecht beschuldigt heeft voor verkrachter!
Hou het een keer over het programma ipv over andere usersquote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar voor sommigen schijnt dat vreemd te zijn.
Dream on.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef Rotterdammert het volgende:
Erik is alweer vergeten hoe huub hem heeft behandeld en hem onterecht beschuldigt heeft voor verkrachter!
Neuh.. ik zou het niet zo'n drama vinden om iemand die ik liefheb een plezier te doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hij kon mij m'n rug op.
Dus moet ze haar vriend een gesprek met zijn beste vriendin onthouden, omdat zij niet met haar door een deur kan?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee vind ik niet logisch, ze weet dat Sylvia haar uitkotst, daar zou ik dus echt mijn CP's niet aan geven.
Ik zou willen dat ze eens wat meer zelfrespect kreeg, ik zie heel goed dat ze dit voor Huub deed, jammer!! vooral als je ziet hoe Syl tegen haar deed!!! kan je nog zoveel om je vriendje geven (en ik denk dat ze sterker zou zijn zonder hem).quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Ze weet dat het veel voor Huub betekent, dus ze doet het voor hem. Logisch toch.
Dat snap ik dus niet. Ze is gek op huub, dus als zij huub daar een plezier mee doet, dan doe je dat toch? Wat heeft Lieke nou verder met Syl te maken? Wat is er nou fijner? Je maatje een lol doen of iemand die je nauwelijks kent dwars zitten?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee vind ik niet logisch, ze weet dat Sylvia haar uitkotst, daar zou ik dus echt mijn CP's niet aan geven.
"Hoe ver wil je gaan voor 1 miljoen?"quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar waarom is Huub daar mee akkoord gegaan.Zo maakte ze hem ook kapot.
Deden ze bij de anderen toch ook niet.
Ja petje af ze kiest geen partijquote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef noekje het volgende:
Nu blijkt ook wel weer hoe aardig Elly is. Ze blijft voor Brian zorgen, is lief voor Amanda. Die is echt aardig tegen iedereen.
Het is heel vreemd......verplaats jezelf maar eens in die situatie. Het is gestoord! Iemand die je geen hand wil geven, je niet mag, ruzie met je maakt, daar ga toch gewoon helemaal niets aan uitgeven. Sterker nog, onbegrijpelijk dat Huub nog met Sylvia wil praten vanwege dat. Voor wie kies je? Voor de vijand van je vriendin of voor je vriendin?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar voor sommigen schijnt dat vreemd te zijn.
er zat meer in dit gesprek.......syl ik ben er niet door HUUB uit gegaan Eric ik hou van je.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Clank het volgende:
Sylvia's afkeer van Lieke zal nog wel verder aangewakkerd worden door Palma waar ze nu zo gezellig mee op stap is.
En LIeke heeft die 50CP betaald...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Clank het volgende:
Sylvia's afkeer van Lieke zal nog wel verder aangewakkerd worden door Palma waar ze nu zo gezellig mee op stap is.
Heel raar ja. Sylvia die net zegt dat hij niet de reden was en Palma hoorde je op de achtergrond gieren.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef akveor het volgende:
Is het niet Palma die zei dat Huub ervoor gezorgd heeft dat Eric en Sylvia niet meer in de Kooi zijn? Vreemd dat zij juist met Sylvia en Eric in Tilburg zit.
Een meeloper vind ik haar niet meer na de afgelopen 2 weken.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Lieke is gewoon een meeloper van Huub, zonder Huub heb ik veel meer respect voor haar
Ze geeft ze niet aan Sylvia maar aan Huub. En ze "geeft" ze niet eens echt, ze krijgt ze namelijk morgen terug.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
thanksquote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef dgk_fan het volgende:
Voor de niet-streamers:het telefoongesprek:
http://www.evilshare.com/5554bd8c-8aac-102a-847b-00a0c993e9d6
Jeempie, jij loopt soms ook te zeuren, zeg. Having the period again?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hou het een keer over het programma ipv over andere users
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |